TES 3 TRibunal: Rozdzial 6 - Sotha Sil Solucja
Aktualizacja:
Rozdział VI - Sotha Sil

To jedyny rozdział, do którego dołączam mapę. Z tego prostego powodu, iż lokacja Sotha Sil jest dostępna tylko na końcu gry, nie ma tam żadnych przedmiotów, tylko przeciwnicy, pułapki i zagadki. Tutaj też rozegra się finałowa walka.
Dlatego też zanim zgodzisz się, by Almalexia cię przeniosła, zrób parę rzeczy. Po pierwsze, napraw u kowala broń i pancerz, prześpij się by odzyskała się moc magicznych przedmiotów. Po drugie, kup mikstury - polecam po dwadzieścia Doskonałych Przywróceń Zdrowia i tyle samo Doskonałych Przywróceń Kondycji , które będą niezbędne w finałowej walce (choć skorzystałem tylko z siedmiu przywracających zdrowie i trzech kondycję, ale jak to się mówi - przezorny zawsze ubezpieczony). Do tego kup kilka mikstur zwiększających szybkość, przydadzą się w pewnym momencie. Gdy już będziesz gotowy, idź do Almalexii i poproś, by przeniosła cię do siedziby Sotha Sila .
SZALONY BÓG
Na mapie zaznaczyłem miejsce, w którym zaczynasz wędrówkę - w Zewnętrznych Zalanych Poziomach. Przesuń dźwignię na słupie w [1] i idź dalej do [2], gdzie przesuń kolejną. Przez otwarte drzwi i korytarz przejdź do Wewnętrznych Zalanych Poziomów. Tutaj już są przeciwnicy - po jednym Jaszczurzym Mechanoidzie w [3], [4], [5] i [6], oraz trójką w [7]. Zabij tych pierwszych i otwórz drzwi dźwignią. W [8] jest rząd pułapek - wahadeł z toporami. Przeciwnicy z [7], którzy zaczną do ciebie biec, zginą od razu. Metoda na topory jest prosta - jak tylko miną się, skacz. Zrób tak z dwiema następnymi pułapkami i wejdź do Sali Delirium.
Tutaj walczył będziesz znów z Jaszczurzymi Mechanoidami - po jednym w [9] i [12], po parze w [10] i [11]. W [13] są dwie pułapki w postaci kolców w podłodze, dlatego omiń je idąc do sali po prawej i wciskając dźwignię na podłodze. Potem zmierzaj do Głównej Rozdzielni. Zabij trzech Jaszczurzych Mechanoidów w [14]. Są stąd dwa wyjścia - do Komnaty Sohleh, w której prócz Pajęczych Mechanoidów w [15] i [17] oraz Jaszczurzego Mechanoida w [16] nic nie ma - oraz do Sali Theudy (są to drzwi, koło których wylatuje para). Skorzystaj z tego drugiego.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry
- The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry
- TES 3 TRibunal: Solucja
- TES 3 TRibunal: Rozdzial 1 - Mroczne Bractwo Solucja
- TES 3 TRibunal: Rozdzial 2 - Tienius Delitian Solucja
- TES 3 TRibunal: Rozdzial 3 - Sluzba w Swiatyni Solucja
- TES 3 TRibunal: Rozdzial 4 - Sluzba u Krola Solucja
- TES 3 TRibunal: Rozdzial 5 - Sluzba u Almalexii Solucja
- TES 3 TRibunal: Rozdzial 6 - Sotha Sil Solucja
- TES 3 TRibunal: Rozdzial 7 - Zadania Pozostale Solucja
- TES 3 TRibunal: Solucja
- The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
