TES 3 TRibunal: Rozdzial 6 - Sotha Sil Solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział VI - Sotha Sil

To jedyny rozdział, do którego dołączam mapę - Rozdzial VI - Sotha Sil | Solucja | The Elder Scrolls III Trójca - The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

To jedyny rozdział, do którego dołączam mapę. Z tego prostego powodu, iż lokacja Sotha Sil jest dostępna tylko na końcu gry, nie ma tam żadnych przedmiotów, tylko przeciwnicy, pułapki i zagadki. Tutaj też rozegra się finałowa walka.

Dlatego też zanim zgodzisz się, by Almalexia cię przeniosła, zrób parę rzeczy. Po pierwsze, napraw u kowala broń i pancerz, prześpij się by odzyskała się moc magicznych przedmiotów. Po drugie, kup mikstury - polecam po dwadzieścia Doskonałych Przywróceń Zdrowia i tyle samo Doskonałych Przywróceń Kondycji , które będą niezbędne w finałowej walce (choć skorzystałem tylko z siedmiu przywracających zdrowie i trzech kondycję, ale jak to się mówi - przezorny zawsze ubezpieczony). Do tego kup kilka mikstur zwiększających szybkość, przydadzą się w pewnym momencie. Gdy już będziesz gotowy, idź do Almalexii i poproś, by przeniosła cię do siedziby Sotha Sila .

SZALONY BÓG

Na mapie zaznaczyłem miejsce, w którym zaczynasz wędrówkę - w Zewnętrznych Zalanych Poziomach. Przesuń dźwignię na słupie w [1] i idź dalej do [2], gdzie przesuń kolejną. Przez otwarte drzwi i korytarz przejdź do Wewnętrznych Zalanych Poziomów. Tutaj już są przeciwnicy - po jednym Jaszczurzym Mechanoidzie w [3], [4], [5] i [6], oraz trójką w [7]. Zabij tych pierwszych i otwórz drzwi dźwignią. W [8] jest rząd pułapek - wahadeł z toporami. Przeciwnicy z [7], którzy zaczną do ciebie biec, zginą od razu. Metoda na topory jest prosta - jak tylko miną się, skacz. Zrób tak z dwiema następnymi pułapkami i wejdź do Sali Delirium.

Tutaj walczył będziesz znów z Jaszczurzymi Mechanoidami - po jednym w [9] i [12], po parze w [10] i [11]. W [13] są dwie pułapki w postaci kolców w podłodze, dlatego omiń je idąc do sali po prawej i wciskając dźwignię na podłodze. Potem zmierzaj do Głównej Rozdzielni. Zabij trzech Jaszczurzych Mechanoidów w [14]. Są stąd dwa wyjścia - do Komnaty Sohleh, w której prócz Pajęczych Mechanoidów w [15] i [17] oraz Jaszczurzego Mechanoida w [16] nic nie ma - oraz do Sali Theudy (są to drzwi, koło których wylatuje para). Skorzystaj z tego drugiego.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl