The Darkness 2: Wybór postaci - Jimmy Wilson

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jimmy Wilson

1 - Wybór postaci - Jimmy Wilson | Vendettas | The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry
Jimmy świetnie radzi sobie w walce na dystans, ale od Shoshanny odróżnia się tym, że nie używa unikalnej odmiany broni palnej, tylko demonicznego toporka do rzucania (Dark Axe) - Wybór postaci - Jimmy Wilson | Vendettas | The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Jimmy świetnie radzi sobie w walce na dystans, ale od Shoshanny odróżnia się tym, że nie używa unikalnej odmiany broni palnej, tylko demonicznego toporka do rzucania (Dark Axe). Obiekt ten działa trochę na zasadzie bumerangu, gdyż wbija się w ciało przeciwnika lub w element otoczenia i należy po raz drugi wcisnąć klawisz myszy żeby go do siebie przywołać. Ważną informacją jest to, że omawiana broń wymaga dobrej celności, gdyż tylko rzut w głowę lub inne wrażliwe miejsce na ciele przeciwnika oznacza jego natychmiastowy zgon. W przeciwnym wypadku dany osobnik jest co najwyżej raniony lub powalany na ziemię.

Jimmy jest bardziej odporny na obrażenia od pozostałych osób - Wybór postaci - Jimmy Wilson | Vendettas | The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Jimmy jest bardziej odporny na obrażenia od pozostałych osób. Może on też przyzywać sobie na pomoc darklingi, które domyślnie rzucają się na przeciwników i w przypadku słabszych wrogów może im się nawet udać kogoś zabić. Silniejsi wrogowie dość szybko się z nimi rozprawiają, choć i wtedy stwory te nie są bezużyteczne, bo przynajmniej na kilka chwil potrafią odwrócić uwagę. Radzę przed przyzwaniem darklingów poniszczyć okoliczne źródła światła. Warto też odblokować wszystkie moce związane z darklingiami, bo są one bardzo pomocne (przyzywanie większej liczby darklingów oraz ich eksplodujących odmian).

Pełna lista mocy Ciemności:

KATEGORIA

NAZWA MOCY

WYMAGANIA

OPIS DZIAŁANIA I UWAGI

Demoniczne moce

Dark Aura

200 punktów esencji

Podwyższenie przebywającym w pobliżu graczom limitu punktów zdrowia. Moc ta jest przydatna tylko w multiplayerze i zdecydowanie warto ją odblokować, albowiem zwiększona ona szanse drużyny na przetrwanie.

Demoniczne moce

Dark Power Aura

400 punktów esencji + Dark Aura

Sprawienie, że graczom przebywającym w pobliżu szybciej regenerują się ich moce Ciemności. To bardzo przydatna moc, choć oczywiście w celu jak najlepszego jej wykorzystania wymagane jest prowadzenie działań w towarzystwie graczy, który lubią często odpalać swoje aktywne moce.

Demoniczne moce

Devil Executions

800 punktów esencji + Dark Aura

Obniżenie wymagań do wykonywania na przeciwnikach egzekucji. Moc ta przyda Ci się tylko jeśli lubisz doprowadzać do częstych egzekucji i różnicę zauważysz głównie w przypadku silniejszych wrogów.

Demoniczne moce

Dark Axe Master

600 punktów esencji + Dark Aura

Zadawanie większych obrażeń z użyciem toporka. To bardzo przydatna moc, zwłaszcza że jedynie najbardziej precyzyjne rzuty kończą się natychmiastowym zamordowaniem atakowanego przeciwnika.

Demoniczne moce

Demonic Power Aura

800 punktów esencji + Dark Power Aura

Sprawienie, że graczom przebywającym w pobliżu znacznie szybciej regenerują się ich moce Ciemności. Podobnie jak w przypadku umiejętności Dark Power Aura, moc ta przydaje się wyłącznie w multiplayerze.

Demoniczne moce

Dark Axe's Anger

1600 punktów esencji + Devil Executions

Stanie się nieśmiertelnym na kilka chwil po wykonaniu egzekucji. To bardzo pomocna moc, przy czym musisz pamiętać o tym, że omawiana premia nie obejmuje zwykłych ataków z użyciem toporka.

Demoniczne moce

Dark Axe's Power

1200 punktów esencji + Dark Axe Master

Możliwość przyśpieszenia regeneracji opcji przyzywania darklingów poprzez zabijanie wrogów z pomocą toporka i/lub niszczenie ich serc. Nie jest to absolutny priorytet, chyba że bardzo lubisz polegać na darklingach.

Broń palna

Infidel Darkness Mod

300 punktów esencji

Zwiększenie magazynka pistoletów (zwykłych i maszynowych). Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Jimmy znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Polecam jak najszybciej odblokować tę moc, bo jest ona tania i świetnie współgra z modelem zabawy polegającym na jednoczesnym używaniu toporka i pistoletu.

Broń palna

Active Pump

600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod

Wciśnięcie prawego przycisku myszy po wystrzeleniu pocisku ze strzelby zwiększa celność kolejnego trafienia. Nie jest to priorytetowy zakup, bo zamiast strzelby o wiele lepiej jest używać toporka i trzymanej w drugiej ręce broni palnej.

Broń palna

Warlord Darkness Mod

600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod

Zwiększenie magazynka strzelb i karabinów szturmowych. Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Jimmy znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Warto rozważyć zakup tej mocy, przy czym głównie z myślą o karabinach szturmowych, a nie strzelbach.

Moc Darklings

Darklings

-

Przyzwanie na pomoc darklingów (domyślnie dwóch), które rzucają się na przeciwników. Mocy tej nie musisz kupować i warto oczywiście używać jej od samego początku gry.

Moc Darklings

Knockout Darklings

500 punktów esencji

Możliwość powalania przeciwników na ziemię w wyniku eksplodowania darklingów. To niezmiernie przydatne ulepszenie, które zdecydowanie podnosi przydatność darklingów. Polecam je szybko odblokować, tym bardziej, że nie jest kosztowne.

Moc Darklings

Darkling Squad

750 punktów esencji

Przyzywanie trzech (zamiast dwóch) darklingów. To kolejne istotne ulepszenie. Im więcej darklingów jesteś w stanie przyzwać, tym lepiej, gdyż możesz w ten sposób stworzyć większe zamieszanie.

Moc Darklings

Volatile Darklings

1000 punktów esencji + Knockout Darklings

Zwiększenie obrażeń zadawanych przez eksplodujące darklingi. Jeżeli zakupiłeś moc Knockout Darklings, to i tą warto się zainteresować, bo w wyraźny sposób podnosi ona użyteczność darklingów.

Moc Darklings

Darkling Army

1500 punktów esencji + Darkling Squad

Przyzywanie czterech (zamiast dwóch lub zamiast trzech po zakupieniu mocy Darkling Squad) darklingów. Ulepszenie to jest dość kosztowne, ale nie warto go ignorować, bo cztery darklingi potrafią znacznie pomóc, nawet w trakcie walk z silnymi przeciwnikami.

The Darkness II

7 lutego 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-07-01
09:26

Nitro2050 Generał

Już znalazłem na stronę więc podam poziom trudności!

Thug = easy
Mobster = normal
Hitman = hard
Don = very hard

Komentarz: Nitro2050
2013-02-04
20:21

zanonimizowany869989 Legionista

Lepiej wybrać zostać z Jenny, bo ostatni poziom będzie trudny, bo: Ciemność nas nie lubi i walczymy z dodatkowymi przeciwnikami, a wiadomo że zakończenie zmusi nas do kupowania kolejnej gry z tej serii.

Komentarz: zanonimizowany869989

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl