The Darkness 2: Last Stand
Aktualizacja:
Last Stand

Nowy cel: Defeat Victor (Pokonaj Victora)

Ruszaj za swoim darklingiem. Po dotarciu do jednego z kolejnych korytarzy powinieneś zauważyć, że Victor zaczął wysyłać w Twoją stronę ostrza Ciemności. Ostrzy nie możesz unikać ustawiając się z boku, albowiem automatycznie nakierowują się one na Jackiego. Zamiast tego zgodnie z sugestią gry musisz wykonywać poziome zamachnięcia prawą macką (przytrzymywanie środkowego przycisku myszy i przesuwanie myszy w lewo lub w prawo).

Nie licz na to, że Victor poprzestanie na wypuszczeniu kilku ostrzy, bo będzie je na Ciebie "nasyłał" do momentu aż się do niego zbliżysz. Musisz w rezultacie na przemian niszczyć kolejne ostrza i przesuwać się do przodu. Po tym jak Victor ucieknie wznów eksplorację okolicy. W kolejnym korytarzu odnajdziesz bronie, amunicję oraz kapliczkę talentów. Radzę dobrze się przygotować, bo przed Tobą walka z bossem.

Kiedy uznasz, że jesteś gotowy zacznij wyrywać kolejne deski (Q i rytmicznie E) blokujące dostępu do dużego pomieszczenia na strychu. Wejdź do nowej lokacji, zeskocz na niższy poziom i na początek zbadaj obszar po prawej stronie, podnosząc relikt (The First - 27/29). Wykorzystaj teraz fakt, że pojedynek z Victorem nie rozpocznie się dopóki nie zbliżysz się do przeciwległego końca strychu, zapamiętując rozłożenie składzików amunicji i opcjonalnie zabierając ze sobą jakiś większy obiekt by zacząć używać go w formie osłony.

Podejmij próbę zbliżenia się do widocznego w oddali Victora, co doprowadzi do pojawienia się na strychu jego pomocników. Ich eliminacja nie powinna Ci przysporzyć najmniejszych problemów. Polecam zabijać te osoby tradycyjnymi metodami, a nie dokonywać na nich egzekucji, dzięki czemu pozostawią one po sobie serca, którymi w przyszłości będziesz się mógł w razie potrzeby podleczyć.

Victor dołączy do walk dopiero po tym jak rozprawisz się z jego podwładnymi. Boss do zadawania Ci obrażeń będzie przede wszystkim używał Syfonu, prowadząc swego rodzaju "ostrzał". Ważne jest w rezultacie to żeby umiejętnie korzystać z zasłon. Musisz ponadto na bieżąco obserwować poczynania Victora, bo lubi się on nieustannie przemieszczać po polu bitwy. Na szczęście podobnie jak w przypadku Peevisha otacza go charakterystyczna aura, dzięki czemu łatwiej możesz go odnajdywać.

Jeżeli natomiast chodzi o samo atakowanie Victora, polecam przede wszystkim korzystać z broni palnej, tym bardziej, że powinieneś na obecnym stadium gry dysponować dobrym karabinem szturmowym, a w okolicy odnajdziesz mnóstwo amunicji.

Używanie broni palnej to nie jedyna możliwość, bo Victor co pewien czas pojawia się niedaleko Jackiego i w takich sytuacjach warto pomagać sobie prawą macką. Dodatkowo polecam stosować atak Swarm (klawisz F), albowiem Victor nie jest odporny na działanie roju i może zostać w rezultacie w łatwy sposób zatrzymany na kilka sekund. Prowadź walki do momentu aż boss straci około połowy paska zdrowia. Gra powinna w tym momencie zapisać Twoje postępy, a Ty awansujesz do drugiej części bitwy.

Boss ponownie naśle na Ciebie swoich podwładnych i ich eliminacja nie powinna okazać się zbyt trudna, aczkolwiek jeden z przeciwników może (niekoniecznie musi) mieć ze sobą tarczę. Analogicznie do pierwszej części bitwy, zadbaj o to żeby pozostawić co najmniej kilku zabitych wrogów "na widoku", tak by w razie potrzeby móc zregenerować zdrowie dzięki skonsumowaniu ich serc.

Możesz już ponownie zająć się atakowaniem Victora. Zauważ jednak, że boss "nauczył się" w międzyczasie kilku nowych ruchów. Boss zacznie przede wszystkim wysyłać w Twoją stronę nowe ostrza Ciemności i podstawowym utrudnieniem w porównaniu z początkową częścią tego etapu jest to, że ostrza mogą być pionowe lub poziome. Musisz w rezultacie umiejętnie je niszczyć (pionowe ostrza poziomymi zamachnięciami i poziome ostrza pionowymi zamachnięciami).

Victor może również co pewien czas przyzywać sobie na pomoc darklingi, ale podobnie jak w przypadku pojedynku z Peevishem bardzo szybko one giną i nawet jeżeli zdołają zbliżyć się do Jackiego nie zadadzą mu poważnych obrażeń. Kontynuuj prowadzenie walk do momentu aż Victor straci cały pasek zdrowia. Godne odnotowania jest to, że pokonanie Victora nagradzane jest 500 punktami esencji.
Nowy cel: Pick up the Siphon (Podnieś Syfon)

W ramach tego etapu do wykonania pozostała Ci już tylko jedna czynność. Musisz mianowicie podejść do upuszczonego przez Victora Syfonu i wcisnąć klawisz E żeby go podnieść. Przed Tobą krótka cut-scenka obrazująca samobójstwo Jackiego, pragnącego zostać zesłanym do piekła z zamiarem uratowania Jenny.
- The Darkness II - poradnik do gry
- The Darkness 2: Poradnik do gry
- The Darkness 2: Opis przejścia
- The Darkness 2: Payback (1)
- The Darkness 2: Payback (2)
- The Darkness 2: Payback (3)
- The Darkness 2: The Family
- The Darkness 2: Q and A (1)
- The Darkness 2: Q and A (2)
- The Darkness 2: Q and A (3)
- The Darkness 2: More Questions Than Answers
- The Darkness 2: Strong Silent Type (1)
- The Darkness 2: Strong Silent Type (2)
- The Darkness 2: Deal With the Devil (1)
- The Darkness 2: Deal With the Devil (2)
- The Darkness 2: Home Invasion (1)
- The Darkness 2: Home Invasion (2)
- The Darkness 2: The Awakening
- The Darkness 2: End Of An Era
- The Darkness 2: Saying Goodbye (1)
- The Darkness 2: Saying Goodbye (2)
- The Darkness 2: On The Hunt
- The Darkness 2: Fun and Games (1)
- The Darkness 2: Fun and Games (2)
- The Darkness 2: Fun and Games (3)
- The Darkness 2: Fun and Games (4)
- The Darkness 2: Strange People
- The Darkness 2: Rat in a Maze (1)
- The Darkness 2: Rat in a Maze (2)
- The Darkness 2: Rat in a Maze (3)
- The Darkness 2: Homecoming (1)
- The Darkness 2: Homecoming (2)
- The Darkness 2: Last Stand
- The Darkness 2: Revelations
- The Darkness 2: Heart Of Darkness
- The Darkness 2: Opis przejścia
- The Darkness 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nitro2050 Generał
Już znalazłem na stronę więc podam poziom trudności!
Thug = easy
Mobster = normal
Hitman = hard
Don = very hard
zanonimizowany869989 Legionista
Lepiej wybrać zostać z Jenny, bo ostatni poziom będzie trudny, bo: Ciemność nas nie lubi i walczymy z dodatkowymi przeciwnikami, a wiadomo że zakończenie zmusi nas do kupowania kolejnej gry z tej serii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
