The Darkness 2: Home Invasion (1)
Aktualizacja:
Home Invasion

Nowy cel: Fight your way to the Elevator (Przebij się do windy)

Ruszaj śladami swojego darklinga, podnosząc amunicję leżącą przy furgonetce. Próba zbliżenia się do właściwej części podziemnego parkingu doprowadzi do podniesienia się bramy i rozpoczęcia ostrzału ze strony jednostek wroga. Zanim cokolwiek zrobisz proponuję ponownie schować się za furgonetką i strzałem z dużej odległości zniszczyć reflektor noszony przez jednego z przeciwników. To niezwykle ważne, bo w przeciwnym wypadku możesz zostać w łatwy sposób oświetlony przez tę postać i tym samym pozbawiony szans korzystania z mocy Ciemności.

Do właściwych walk przystąp dopiero po zniszczeniu reflektora. Warto z pomocą lewej macki wyrwać drzwi furgonetki i w zależności od upodobań rzucić nimi w jakiegoś przeciwnika lub (lepszy pomysł) użyć ich jako zasłony przy prowadzeniu ostrzału. Rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami zgromadzonymi przy barykadzie, a następnie w dobrze poznany sposób (Q i rytmicznie E) wyrwij prawe drzwi budynku celem odblokowania sobie dalszej drogi.

Po dotarciu w nowe miejsce zainteresuj się kapliczką talentów oraz pokazaną na powyższym screenie puszką z bezpiecznikami. Złap się puszki lewą macką, wyrwij obudowę i dokonaj zwarcia poprzez wykonanie zamachnięcia prawą macką. To bardzo istotne, gdyż pozbawisz w ten sposób całego podziemnego parkingu dostaw prądu i będziesz w rezultacie mógł skupić się wyłącznie na atakowaniu wrogów. Na koniec w doskonale poznany sposób (Q i rytmicznie E) wyrwij metalową bramkę.

Ruszaj prosto i bądź gotowy do rozpoczęcia walk z nowymi przeciwnikami. Nie powinny one być zbyt trudne, tym bardziej, że gra pozwoli Ci na wyrywanie drzwi z niemal wszystkich mijanych samochodów. Skręć po chwili w lewo i szybko zniszcz przednie światła furgonetki, która zaparkuje w oddali. Dopiero po wykonaniu tej akcji zajmij się kolejnymi przeciwnikami, którzy wysiedli z auta.

Idź prosto i następnie skręć w prawo, przygotowując sobie w międzyczasie dobrą broń. Po chwili powinieneś zauważyć, że w Twoją stronę z dużą prędkością zmierza samochód. Przystąp do ciągłego ostrzału, celując w okolice maski pojazdu (możesz sobie tu pomóc mocą Gun Channeling jeżeli takową posiadasz). Jeżeli uda Ci się zniszczyć samochód, to w efektowny sposób się on rozbije (i dodatkowo zdobędziesz osiągnięcie).

Jeżeli nie uda Ci się na czas zniszczyć nadjeżdżającego samochodu, to sterowana postać zostanie przez niego potrącona. W takiej sytuacji nie zginiesz, ale leżąc na ziemi będziesz musiał szybko rozprawić się z przeciwnikami, którzy wysiądą z auta. Proponuję w pierwszej kolejności zniszczyć światła i dopiero wtedy zająć się bandytami.

Niezależnie od tego w jaki sposób pozbyłeś się przeciwników z auta kontynuuj przemarsz przez podziemny parking. Uważaj na co najmniej jednego nowego przeciwnika z reflektorem, którego błyskawiczne zniszczenie powinno być dla Ciebie sprawą priorytetową. Dopiero po pozbawieniu sił wroga możliwości oświetlania sterowanej postaci przystąp do standardowych walk, pomagając sobie oczywiście drzwiami wyrywanymi z zaparkowanych pojazdów. Pamiętaj o unikaniu podrzucanych przez przeciwników granatów oślepiających (szybkie oddalenie się od miejsca eksplozji granatu), gdyż mogą Cię one na kilka sekund oślepić i osłabić.
Nowy cel: Take the Elevator up to the Mansion (Użyj windy by dotrzeć do apartamentu)

Prowadź walki do momentu pozbycia się wszystkich przeciwników przebywających w garażu. Po zabezpieczeniu okolicy rozejrzyj się za amunicją i odszukaj przejście po prawej stronie, przy czym na początek skręć w lewo. Odszukaj pokazane na powyższym screenie drzwi, które można wyrwać (Q i rytmicznie E). Wykonanie tej akcji odblokuje Ci dostęp do miejsca ukrycia nowego reliktu (Winged Demon - 13/29).

Powróć do korytarza i tym razem wybierz prawą odnogę, kierując się w stronę wind. Odbądź tu krótką rozmowę z rannym Dolfo oraz z Vinniem, który przyjedzie tu windą. Po zakończonych rozmowach wejdź do windy i zaczekaj aż zawiezie Cię ona do apartamentu, awansując tym samym do drugiej części tego etapu.
Nowy cel: Talk to Johnny (Porozmawiaj z Johnnym)

Wyjdź z windy i poświęć trochę czasu na przygotowania. Polecam w szczególności zainteresować się pozostawionymi w okolicy broniami, wśród których znajduje się między innymi pełnoprawny karabin szturmowy. Oprócz tego możesz skorzystać z kapliczki talentów. Na koniec podejdź do Johnny'ego Powella celem odbycia z nim rozmowy. Od rozmówcy dowiesz się więcej o Bractwie, na czele którego stoi spotkany już wcześniej Victor.
- The Darkness II - poradnik do gry
- The Darkness 2: Poradnik do gry
- The Darkness 2: Opis przejścia
- The Darkness 2: Payback (1)
- The Darkness 2: Payback (2)
- The Darkness 2: Payback (3)
- The Darkness 2: The Family
- The Darkness 2: Q and A (1)
- The Darkness 2: Q and A (2)
- The Darkness 2: Q and A (3)
- The Darkness 2: More Questions Than Answers
- The Darkness 2: Strong Silent Type (1)
- The Darkness 2: Strong Silent Type (2)
- The Darkness 2: Deal With the Devil (1)
- The Darkness 2: Deal With the Devil (2)
- The Darkness 2: Home Invasion (1)
- The Darkness 2: Home Invasion (2)
- The Darkness 2: The Awakening
- The Darkness 2: End Of An Era
- The Darkness 2: Saying Goodbye (1)
- The Darkness 2: Saying Goodbye (2)
- The Darkness 2: On The Hunt
- The Darkness 2: Fun and Games (1)
- The Darkness 2: Fun and Games (2)
- The Darkness 2: Fun and Games (3)
- The Darkness 2: Fun and Games (4)
- The Darkness 2: Strange People
- The Darkness 2: Rat in a Maze (1)
- The Darkness 2: Rat in a Maze (2)
- The Darkness 2: Rat in a Maze (3)
- The Darkness 2: Homecoming (1)
- The Darkness 2: Homecoming (2)
- The Darkness 2: Last Stand
- The Darkness 2: Revelations
- The Darkness 2: Heart Of Darkness
- The Darkness 2: Opis przejścia
- The Darkness 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nitro2050 Generał
Już znalazłem na stronę więc podam poziom trudności!
Thug = easy
Mobster = normal
Hitman = hard
Don = very hard
zanonimizowany869989 Legionista
Lepiej wybrać zostać z Jenny, bo ostatni poziom będzie trudny, bo: Ciemność nas nie lubi i walczymy z dodatkowymi przeciwnikami, a wiadomo że zakończenie zmusi nas do kupowania kolejnej gry z tej serii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
