Kwatery arystokracji | Misja 7 - Manipulation | Opis przejścia Styx

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
To jeszcze nie koniec misji - Kwatery arystokracji | Misja 7 - Manipulation | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

To jeszcze nie koniec misji. Musisz pozbyć się jeszcze jednego celu. Najpierw zeskocz w dół i po skałach przejdź na sąsiedni balkon. W pokoju jest jeden strażnik - unikając go wyjdź dalej z pomieszczenia. Tu najpierw zdejmij (najtaniej piaskiem lub strzałkami) dwa owady latające i wespnij się po uchwytach przy drzwiach na wyższy poziom, skąd doskoczysz nad ambasadora.

Przejdź na skałę, skąd doskoczysz nad dyplomatę - Kwatery arystokracji | Misja 7 - Manipulation | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Przejdź na skałę, skąd doskoczysz nad dyplomatę

Niestety, jest on w ruchu a musisz pozbyć się go po cichu. Przeskakuj górnymi poziomami po murach podążając za nim do kwater mieszkalnych. Po linie przejdziesz na budynek mieszkalny i okienkiem prosto do pokoju ambasadora.

Niestety, krasnolud porusza się wraz ze swoim strażnikiem, a nikt nie może widzieć jak go zabijasz - Kwatery arystokracji | Misja 7 - Manipulation | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Niestety, krasnolud porusza się wraz ze swoim strażnikiem, a nikt nie może widzieć jak go zabijasz. Jest jednak na to bardzo łatwy sposób: krasnolud chodzi od biurka do biurka. Gdy będzie przechodził koło pochodni, rzuć w nią piaskiem a następnie strzałką w ambasadora i szybko się schowaj. Gdy sprawa nieco ucichnie (lub używając niewidzialności) będziesz mógł podłożyć mu sztylet.

Porada: dla przyspieszenia działania pomocne może być maskowanie zapachu, jeśli zdobyłeś recepturę w V misji.

Opcjonalnie: odciągnij ambasadora w odosobnione miejsce

Możesz podłożyć dokument, który nakaże ambasadorowi udać się we wskazane miejsce - Kwatery arystokracji | Misja 7 - Manipulation | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Możesz podłożyć dokument, który nakaże ambasadorowi udać się we wskazane miejsce

Na szczęście jest inny sposób - podejdź do biurka i połóż tam dokument. Po jego przeczytaniu ambasador uda się na miejsce spotkania oznaczone nowym znacznikiem. Będzie on tam sam, dlatego pozbędziesz się go bez trudu.

Ucieknij balonem z lokacji

Przejdź do balonu używając liny, uważaj jednak na strażników - w tym miejscu jest jasno - Kwatery arystokracji | Misja 7 - Manipulation | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Przejdź do balonu używając liny, uważaj jednak na strażników - w tym miejscu jest jasno

Ucieczka z kwater ambasadora nie powinna stanowić problemu. Wróć po linie na wieżyczkę i przejdź w pobliże drugiej liny, która prowadzi wprost do balonu. Wcześniej zaczep się krawędzi i poczekaj, aż strażniczka wykona obchód, by nie dostrzegła cię podczas przechodzenia po linie. Opcjonalnie możesz spróbować zrzucić beczkę, by odwrócić uwagę wrogów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl