Stubbs the Zombie: The Slammer

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Akcja tego rozdziału rozpoczyna się na posterunku policji (#27). Więźniowie, którzy razem z Tobą znajdują się w pokoju widzeń, to doskonały i co najważniejsze bezbronny materiał na nowych towarzyszy w wędrówce. Kiedy zakończysz proces zombifikacji, skorzystaj z jedynych drzwi i ruszaj w dalszą drogę.

1 - The Slammer | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Gdy opuścisz pierwsze biura, znajdziesz się w korytarzu (#28) - The Slammer | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Gdy opuścisz pierwsze biura, znajdziesz się w korytarzu (#28). Policjanci będą bronić się przy pomocy broni palnej, dlatego staraj się zamienić w truposzy jak najwięcej ludzi. Po wejściu do sali z czerwonym dywanem, pojawi się więcej wrogów. Jeśli umiejętnie prowadzisz swoją armię, po tej wyżerce powinieneś mieć już pokaźną grupę towarzyszy.

Dalsza droga wiedzie przez szatnię (#29), gdzie czai się kilku wrogów. Pokonawszy ten kompleks dotrzesz do dużych drzwi. Program uruchomi krótki przerywnik filmowy, w którym szef policji wezwie wszystkich funkcjonariuszy do stawienia czynnego oporu.

2 - The Slammer | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Pomieszczenie, w którym się właśnie znalazłeś (#30), jest szczelnie wypełnione przez policjantów - The Slammer | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Pomieszczenie, w którym się właśnie znalazłeś (#30), jest szczelnie wypełnione przez policjantów. Jeśli nie masz pod swoją komendą towarzyszy, jak najszybciej stwórz kompanów za pomocą granatów. Uważaj, gdyż panowie z bronią w ręku nie mają zamiaru łatwo sprzedać skóry. Staraj się nie zostawiać im miejsca na oddanie strzału, bowiem kilka celnych trafień zakończy Twój żywot.

Po zakończonej walce podejdź do dużych drzwi z gwiazdką (#31). Do akcji wkroczy miejscowe komando, a Ty zostaniesz schwytany.

3 - The Slammer | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Pozycja Stubbsa nie jest ciekawa - lekarze zablokowali Twoje ruchy, musisz załatwić sprawy w inny sposób - The Slammer | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl