SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Spotkasz też swego znajomego Satrasa, ale rozmowa z nim mija się z celem - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Spotkasz też swego znajomego Satrasa, ale rozmowa z nim mija się z celem. Wygląda na to, że Szaikanie mają jakieś tajne plany. Otrzymasz kolejną główną misję: Magia portalu . Musisz zapytać mistrza Askana z uniwersytetu siedmiogrodzkiego o kamień portalu Nosiciela Dusz. Otrzymasz też poboczną misję dotyczącą swej towarzyszki: Wichura - cztery burze . Podobnie jak jej brat Szept, również Wichura pragnie dowiedzieć się skąd pochodzą. Na pierwszy rzut oka widać, że są półelfami. Pochodzą z elfiego, nieistniejącego już miasta Tirganach i nie znają żadnego ze swoich rodziców. Oboje mają też w żyłach domieszkę smoczej krwi, nie pamiętają jednak, w jakich okolicznościach stali się Szaikanami. Wichura szuka zaginionych lat swego żywota, wytłumaczenia dla swej mieszanej krwi oraz ścieżki, jaką mają przedłużać jej losy. W mieście znajduje się ktoś kto może jej w tym pomóc (misja: Aedar ), jednak nie chce z nią rozmawiać. Niezwłocznie udaj się do niego, ale okaże się, że staruszek jest głuchy jak pień.

2 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Porozmawiaj z jego wnuczką Mairą, która znajduje się nieopodal - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Porozmawiaj z jego wnuczką Mairą, która znajduje się nieopodal. Wyjaśni Ci, że ze staruszkiem należy porozumiewać się za pomocą gestów. Nie cierpi on magów i mrocznych elfów, natomiast wielkim szacunkiem darzy Runicznych Wojowników i elfy (misja: Uparty gość ). Ponownie spróbuj "porozmawiać" z Aedarem. Okazuj gniew gdy napomknie on o magach i mrocznych elfach i za pomocą gestów przekaż mu, że byłeś kiedyś Runicznym Wojownikiem. Wtedy zgodzi się obejrzeć kawałek materiału, który dała Ci Wichura. Nie chce wspominać dawnych okrutnych lat i wszystkie pamiątki związane z przeszłością zakopał na zachód od miasta (misja: Ślady z Tirganach ) (miejsce jak zwykle zostanie zaznaczone na mapie).

3 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Natychmiast udaj się na miejsce i zabierz rzeczy pozostawione tu onegdaj przez Aedara - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Natychmiast udaj się na miejsce i zabierz rzeczy pozostawione tu onegdaj przez Aedara. W kufrze Aedara znajdujesz list, który należał chyba do dzieci. Litery niemal całkowicie już wypłowiały i nie da się z nich odczytać żadnych treści - spisano go w języku zakonu Aryna. Wichura pragnie jakoś odszyfrować ten dokument, tyle że nawet gdyby udało ci się jakimiś środkami alchemicznymi sprawić, aby stał się znów czytelny, to i tak nie znacie języka, którego w nim użyto. Lepiej byłoby chyba dowiedzieć się, czego pragnął skryba spisujący ten list (misja: Zwój kapłanki .) Udaj się teraz do Dzielnicy Kapłańskiej, by popytać o kapłana Galliusza. Wysoki kapłan Alastar, wyjaśni Ci, że Galliusz zginął na wojnie i pozostał po nim jedynie niedokończony list. Pokaż list Wierzbie (misja: Niedokończony list ).

4 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Wierzba podpowie Ci, że intencje autora listu można odczytać za pomocą substancji zwanej olejem psychometrycznym - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Wierzba podpowie Ci, że intencje autora listu można odczytać za pomocą substancji zwanej olejem psychometrycznym. Jest ona w stanie ożywić myśli wyrażanych przez osobę piszącą list (misja: Olej psychometryczny ). Zanim opuścisz te tereny musisz załatwić tu jeszcze dwie drobne sprawy. Skorzystaj z kamienia podróżniczego do miejsca zwanego legowiskiem pająków (na południu mapy). Bez lęku wejdź w oblepione pajęczynami jaskinię a odnajdziesz kolejny przedmiot wspomnieniowy (Znaleziono: Pajęcza pułapka ze Skye ).

5 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Kolejny przedmiot wspomnieniowy, znajdziesz na północnym wschodzie, po prawej stronie palisady gdzie znajdował się obóz zaopatrzeniowy - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Kolejny przedmiot wspomnieniowy, znajdziesz na północnym wschodzie, po prawej stronie palisady gdzie znajdował się obóz zaopatrzeniowy. Można tam się dostać jedynie z ostatniego miejsca obozu sił Paktu na północy (Znaleziono: złamany szpon kradzieży kieszonkowej ). Teraz możesz już spokojnie opuścić ten świat. Na terenie Uniwersytetu (kamień podróżny) znajduje się Mistrz Askan. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz misję: W nieznane . Mistrz Askan może przenieść cię do kamienia portalu Nosiciela Dusz, nie jest jednak znane jego dokładne położenie. Nie wiesz, gdzie trafisz - musisz się więc starannie przygotować do tej podróży i zakończyć najpierw wszystkie swe sprawy w Siedmiogrodzie. Udaj się więc do kupców, a gdy już będziesz gotowy, udaj się do Mistrza Askana.

6 - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Zanim zostaniecie przeniesieni, będziecie świadkami sceny, jak Riddengard wysyła waszym tropem tajemniczego mężczyznę - SIEDMIOGRÓD cz.4 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Zanim zostaniecie przeniesieni, będziecie świadkami sceny, jak Riddengard wysyła waszym tropem tajemniczego mężczyznę. Kogoś kogo nazywa sędzią...

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl