SpellForce 2 Dragon Storm: OSTOJA cz.1
Aktualizacja:

Twórcy budowali miasta nawet w pobliżu smoczych jam, by mogli badać te rzadkie stworzenia. Ale kiedy Praogień zadomowił się w kulturze Twórców, zapomnieli oni o tych majestatycznych istotach, tak samo jak zapomnieli o pozostałych cudach świata. Wtedy to nadeszła chwila, kiedy wszystkie smoki powstały jak na komendę. Nadleciały z gór Godelandu, przesłaniając niebo swoimi rojami, by spaść na oszalałych Twórców. Ich ognisty oddech pożerał wszystko, co zepsute i wypalał arogancję z ich umysłów. Płomienie powaliły dumne posągi i po niedługim czasie jedynie wiatr i popioły zamieszkiwały miasta Twórców. Nie wiadomo co sprawiło, że smoki się tak zachowały, ale na Eo powróciła równowaga i ziemia odetchnęła z ulgą. Smoki rządziły równinami i niebiosami, dumne i wolne. A potem pojawiliśmy się my.
Lev Shakir
Misja główna:
Rozdział: Smocze ziemie
Mordekai powiedział ci, że Nosiciel Dusz znalazł w bibliotece opis jamy słynnego smoka; Twórcy uważali to miejsce za smoczy dom, a Nosiciel Dusz najwyraźniej uważa, że wciąż żyją tam smoki. Podobnie jak w przypadku Fiary, krainę tę usiłuje opanować Twórca. Na wszelki wypadek zabierasz z biblioteki zabezpieczenie w postaci uśpionej żony Twórcy.
Ognista Góra
Balladyna podejrzewa, że smocza jama znajduje się w wielkiej Ognistej Górze na północy tej krainy. Na razie jednak masz przed sobą nieprzyjazną, pełną ruin dżunglę, groźne wartkie rzeki i wrogo nastawione smokowce.
Obozowisko
Czeka na Ciebie dżungla pełna smokowców - najlepiej będzie założyć tu bazę przed wyruszeniem w podróż na Ognistą Górę.
![]() | ![]() |
W chwilę po przybyciu na te ziemie, zostaniecie zaatakowani przez smokowców (misja: Przypadkowi przeciwnicy ). Nie było tego w planach, ale chyba nie masz wyboru i musisz zniszczyć nory smokowców. Nie wiesz, czemu cię atakują - ale jeśli pozostawisz ich w spokoju, wcześniej czy później cię pokonają.
![]() | ![]() |
Rozbuduj swoją bazę skupiając się na jej ochronie i wyrusz na poszukiwania nor smokowców, gdyż w tej chwili to one stanowią największe zagrożenie. Wybierz ścieżkę prowadzącą na północny wschód.
![]() | ![]() |
Na swej drodze niszcz wszystkie napotkana gniazda smokowców. Ich największe skupisko znajduje się na północy mapy, są one rozmieszczone dookoła czarnej skały.
![]() | ![]() |
Gdy zniszczysz wszystkie gniazda wokół skały, pojawi się Shae, która przerwie tą bezsensowną walkę. Niespodziewanie pojawi się także Twórczyni, którą zabraliście z Cytadeli. Opowie wam opowieść o odkryciu mocy Praognia i o uzależnieniu od niego. Shae zgodzi się, abyście porozmawiali z Nosicielem Dusz, o ile odłożycie wszelką broń. Napomknie też tajemniczo, że nie wygląda on tak, jak go pamiętaliście (misja: Stary przyjaciel ). Nosiciel Dusz nie jest już człowiekiem. Wciąż żyje, ale znajdziesz go pod postacią smoka. Musisz się dowiedzieć, jak doszło do tej przemiany. Wyjmij wszystkim postaciom broń z ręki i rusz do pieczary na zachodzie.
![]() | ![]() |
Jaskinia jest duża, ale droga do Nosiciela Dusz, nie będzie długa. Po chwili staniecie przed jego obliczem. Powie wam, że źle się stało, że w drodze tutaj rozlaliście krew smoków i najpierw musicie uczcić dusze pokonanych jaszczurów.
![]() | ![]() |
Przed wami pojawią dusze czterech smoków: Fonmyra, Fangora, Fyriora i Furyna. Tuż obok znajdują się skrzynie z ich szczątkami. Musisz w czasie rozmowy z duchami odkryć jakiego rodzaju smokami były i oddać im odpowiednie czaszki, łuski i znaki. Kłopot w tym, że jeden z duchów był smokiem wiatru, a te istoty są bardzo niestałe i będzie po prostu kłamać. Aby ułatwić sprawę podam właściwe rozwiązanie. Fonmyr , jest żmijem o czarnych łuskach spod znaku tropiciela; Fangor jest kryształowym smokiem o srebrnych łuskach spod znaku strażnika; Fyrior jest smokiem wiatru, posiada zielone łuski, a jego znak to łowca; Furyr jest ognistym smokiem o czerwonych łuskach, a jego znak to posłaniec. Gdy już uczcisz pamięć poległych smoków, Nosiciel Dusz zaprowadzi Cię w głąb jaskini, do sanktuarium smoków.
- SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
- SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
- SpellForce 2 Dragon Storm: GÓRA ZIMOWEGO BLASKU
- SpellForce 2 Dragon Storm: ALLUVYAN cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: ALLUVYAN cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.4
- SpellForce 2 Dragon Storm: STRAŻNICA DUCHÓW cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: STRAŻNICA DUCHÓW cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: STRAŻNICA DUCHÓW cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: OKRĘT-MIASTO cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: OKRĘT-MIASTO cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: OKRĘT-MIASTO cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO SIEDMIOGRODU
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT NA GÓRĘ ZIMOWEGO BLASKU
- SpellForce 2 Dragon Storm: CYTADELA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: CYTADELA cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO STRAŻNICY DUCHÓW
- SpellForce 2 Dragon Storm: DRAGH'LUR cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: DRAGH'LUR cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO CYTADELI cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO CYTADELI cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: OSTOJA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: OSTOJA cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: OSTOJA cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: ZACHODNIA GARDA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: ZACHODNIA GARDA cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: WYBRZEŻE MGIEŁ cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: WYBRZEŻE MGIEŁ cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: PAŁAC KRÓLA ULFA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: PAŁAC KRÓLA ULFA cz.2
- SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












