SpellForce 2 Dragon Storm: PAŁAC KRÓLA ULFA cz.1
Aktualizacja:

Niczym marynarz dryfujący w nieznane z prądem rzeki czuję, jak troski tego świata przestają mnie dotyczyć. Zbliżam się do przyszłości; jej kłębiących się mgieł moje oczy nie są w stanie przeniknąć. Czas pokaże, dokąd zmierzamy.
Misja główna:
Moc pierwszych ludzi
Jakimś cudem zjawiasz się w pałacu króla Ulfa. Wygląda na to, że Twórca skorzystał już ze swych miejscowych wpływów i rozciągnął kontrolę nad królestwem Wysokiej Marchii. Twój smoczy towarzysz faktycznie nie może ci tu pomóc... Strzeż się strażników - mogą być pod wpływem Twórcy. Twórca nie zastawił na ciebie od razu śmiertelnej pułapki, ale przypuszczasz, że czeka na ciebie w sali tronowej.
Początek poszukiwań
Zanim dotrzesz do sali tronowej, musisz przedostać się przez część mieszkalną pałacu. Problem polega na tym, że zbudowano go na planie labiryntu, a Błogosławieni strzegą wszystkich ważnych wejść - musisz pokonać część z nich, szukając właściwej drogi. Masz szczęście, że jest tu więcej niż jedno wejście...
Strażnicy
Twórca z pewnością nakazał powstrzymanie cię swym najlepszym Błogosławionym. Nie możesz skrycie ich podejść - lepiej zlikwiduj wszystkich trzech, aby oczyścić swoje tyły.
![]() | ![]() |
Walka z Twórcą będzie z pewnością zażarta, a ty nie wiesz czy posiadasz broń która zdoła go powalić. Masz nadzieję, że ostrze sędziego Otchłani będzie wystarczająco potężne. Pierwszy z Błogosławionych oczekuje na ciebie w komnacie na wschodzie. Gdy tylko do niej wejdziesz, stworzy on kopię twojej własnej drużyny, która jest prawie identyczna z twoimi przyjaciółmi i z Tobą. Pokaż mu, że prawie robi wielką różnicę i rozsiekaj go na plasterki. Przy zwłokach znajdziesz klucz dozorcy lochów 2 .
![]() | ![]() |
Znajdź schody prowadzące w dół, a po paru krokach będziesz musiał się zmierzyć z potężnym kucharzem. Tuż obok znajduje się mechanizm otwierający drzwi prowadzące na zachód, więc skwapliwie z niego skorzystaj. Pozbieraj łupy i nim wyruszysz w kierunku zachodnim, najpierw zbadaj wschodnią część lochu.
![]() | ![]() |
Znajduje się tam beczka, z której dobiegają dziwne odgłosy. Wydaje się, że ktoś tam jest zamknięty. Gdy jednak ją otworzysz opadnie cię zgraja złośliwych duchów. Zostawią jednak po sobie parę interesujących drobiazgów. W poczuciu dobrze spełnionego obowiązku udaj się na zachód, by zmierzyć się z drugim Błogosławionym. Ten z kolei będzie tworzył swoje kopie, ale na wiele mu się to nie zda.
![]() | ![]() |
Na południowych zachodzie znajdziesz komnatę grobową. Wejdź do środka i odsłoń dwa grobowce. Pozbieraj łupy (między innymi znajdziesz tam główny klucz do cel więziennych ).
![]() | ![]() |
Wróć się na wschód do korytarza z zamkniętymi celami. Otwieraj je po kolei. Najczęściej napotkasz tam przeciwników, ale warto wszystkie je przejrzeć, bowiem znajdziesz tam wiele interesujących przedmiotów.
![]() | ![]() |
W jednej z cel napotkasz uwięzionego króla Ulfa. Otrzymasz od niego królewski amulet, oraz misję porozmawiania z jego generałem Karanem, który powinien ci pomóc.
- SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
- SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
- SpellForce 2 Dragon Storm: GÓRA ZIMOWEGO BLASKU
- SpellForce 2 Dragon Storm: ALLUVYAN cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: ALLUVYAN cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD cz.4
- SpellForce 2 Dragon Storm: STRAŻNICA DUCHÓW cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: STRAŻNICA DUCHÓW cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: STRAŻNICA DUCHÓW cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: OKRĘT-MIASTO cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: OKRĘT-MIASTO cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: OKRĘT-MIASTO cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO SIEDMIOGRODU
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT NA GÓRĘ ZIMOWEGO BLASKU
- SpellForce 2 Dragon Storm: CYTADELA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: CYTADELA cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO STRAŻNICY DUCHÓW
- SpellForce 2 Dragon Storm: DRAGH'LUR cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: DRAGH'LUR cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO CYTADELI cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: POWRÓT DO CYTADELI cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: OSTOJA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: OSTOJA cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: OSTOJA cz.3
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: ZACHODNIA GARDA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: ZACHODNIA GARDA cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: WYBRZEŻE MGIEŁ cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: WYBRZEŻE MGIEŁ cz.2
- SpellForce 2 Dragon Storm: PAŁAC KRÓLA ULFA cz.1
- SpellForce 2 Dragon Storm: PAŁAC KRÓLA ULFA cz.2
- SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












