White Tiger | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
Aktualizacja:
White Tiger
![]() | ![]() |
Rozpoczynając rozgrywkę skieruj się przed siebie, początkowo nie obawiając się przeciwników. Przejdź w stronę trasy kolejowej, poczym zeskocz na nią.
![]() | ![]() |
Tam natkniesz się na pierwszego oponenta. Podkradnij się do niego niezauważenie (co nie będzie specjalnie trudne, gdyż ten nie będzie się odwracał) i zabij go "ręcznie".
![]() | ![]() |
Następnie udaj się w kierunku kolejnego napastnika. Tym razem konieczne będzie użycie broni palnej (z tłumikiem). Wyceluj w jego głowę i pociągnij za spust.
![]() | ![]() |
Potem szybko udaj się do miejsca zgonu i podnieś jego ciało. Przenieś je do pomieszczenia obok [Intel #1], w ten sposób unikając podniesienia alarmu (gra wskaże miejsce pozostawienia zwłok).
![]() | ![]() |
Opuść pomieszczenie tylnym wyjściem i skieruj się w stronę tira z załadowanym kontenerem. Przeczołgaj się pod nim i odczekaj, aż stojący po drugiej stronie wartownicy zakończą dyskusję. Gdy jeden z nich się oddali, zabij drugiego strzałem w głowę i ukryj jego ciało po prawej, za skrzyniami (będziesz mieć na to około minuty, nim drugi oponent znów się pojawi).
![]() | ![]() |
Następnie udaj się w dalszą drogę, idąc po lewej stronie do kolejnego punktu kontrolnego (po drodze mijając dziwną, pionową ścianę z otworem).
![]() | ![]() |
Natkniesz się tam na kolejnych wartowników. Dostaniesz wówczas możliwość rzucania łuską [Intel #2], co odwracać będzie ich uwagę.
Dalsza droga prowadzić będzie przez otwarty kontener, po lewej stronie. Ten pilnowany będzie niestety przez jednego strażnik. Przejście umożliwisz sobie rzucając łuską w jego pobliżu, co spowoduje, że ten się oddali.
![]() | Po drugiej stronie przejścia natkniesz się na ścianę ładunku. Wespnij się po nim na górę. |
![]() | ![]() |
W tym momencie ujrzysz otwartą przestrzeń z wieloma przeciwnikami. Omiń ich wszystkich idąc przez cały czas maksymalnie po prawej stronie, wzdłuż "ściany gry" (tj. ogrodzenia).
![]() | ![]() |
Po drodze miniesz wielu strażników i wiatę [pomarańcza]. Ignoruj ich, nie dając się zauważyć (przejście tego fragmentu bez zadanie ani jednej śmierci jest bajecznie łatwe).
![]() | Na końcu drogi dotrzesz do wąskiego przejścia, oświetlonego czerwonymi lampami. Patrolować go będzie jeden z wartowników. Pozbądź się go cichym zabójstwem, gdy ten odwróci się do Ciebie plecami. |
![]() | ![]() |
Gdy wyjdziesz z wąskiego przejścia, znajdziesz się w pobliżu pokoju kontroli suchego doku [Intel #3]. Wejdź do środka i dokonaj sabotażu sterowania (wykonanie tej czynności nie uruchomi alarmu).
![]() | ![]() |
Następnie wróć na zewnątrz i skieruj się schodami na dół do kolejnego wąskiego przejścia, oświetlonego czerwonymi lampami.
![]() | ![]() |
Pokonując go zauważ, że na pobliskim okręcie będzie wielu przeciwników. Miej na nich oko, by nie zostać zauważonym (możesz skorzystać z łusek, aby odwrócić ich uwagę).
![]() | Drogą prowadząca wąskim przejściem będzie stosunkowo długa, ale nie natkniesz się tam na żadnego napastnika, którego musiałbyś zabić. |
![]() | ![]() |
Po wyjściu końcowymi schodami na górę, przebiegnij przez ulicę w stronę kontenerów. Następnie wespnij się po nich na górę.
![]() | ![]() |
Pokonując kontenery, w pewnym momencie będziesz zmuszony przeskoczyć nad luką w przejściu. Dokonując tej czynności nie obawiaj się bycia spostrzeżonym przez strażników stacjonujących na dole. Na końcu dostępnej drogi zeskocz na ziemię i ukryj się za zaparkowanymi ciężarówkami.
![]() | ![]() |
Teraz wystarczy już tylko skierować się do końcowego wyjścia, idąc przez cały czas maksymalnie po prawej stronie, w cieniu. Koło bramy wyjściowej kręcić się będzie jeden napastnik. Możesz go z łatwością zabić "ręcznie", podkradając się do niego, gdy ten będzie odwrócony plecami.
0
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- Opis przejścia
- First Strike | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Rendezvous | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- White Tiger | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Leviathan | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Benefaction | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Fluid Dynamics | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Safehouse | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Means to an End | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Onslaught | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Revelation | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Turning Point | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Uninvited Guest | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Countdown | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Animus | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Opis przejścia
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.