Benefaction | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
Aktualizacja:
Benefaction
![]() | ![]() |
Akcję rozpoczynamy już niemal od samego początku. Po zakończeniu pierwszej scenki przerywnikowej znajdziesz się przed wrakiem wagonu na moście. Tuż za nim znajduje się dwóch przeciwników. Pozbądź się ich bez korzystania wsparcia ze strony towarzyszy.
![]() | Następnie kontynuuj drogę w kierunku kolejnych zniszczonych wagonów pociągu. |
![]() | ![]() |
Idąc dalej przed siebie (wcześniej mijając porozrzucane wraki), dotrzesz do drogi, nad którą przebiegać będzie most. Jest to miejsce, w którym za zadanie będziesz mieć przygotowanie zasadzki.
![]() | ![]() |
Zejdź pod most i załatw znajdujących się tam przeciwników (tych nie będzie wielu, dosłownie kilka sztuk). Następnie poczekaj, aż Twoi towarzysze automatycznie (bez pomocy sterowanego przez ciebie dowódcy) rozstawią miny na drodze i pochowają się za pobliskimi ruinami.
![]() | ![]() |
Teraz skieruj się na most i ukryj za barierką osłoniętą fragmentem blachy. Gdy tego dokonasz, na dole pojawią się dwa pojazdy, a z ich wnętrz wysiądą nieprzyjaciele. Wystarczy, że oddasz w ich kierunku jeden strzał, a towarzysze zdetonują ładunki zabijając wszystkich.
Nie będzie to jednak koniec starcia. Po kilku sekundach zjawią się kolejne ciężarówki. Tym razem będziesz musiał przeprowadzić klasyczną wymianę ognia (idealnie rozstawieni współtowarzysze będą niemałym ułatwieniem). Pamiętaj, że podczas wymiany ognia możesz bez skrępowania korzystać z granatów wybuchowych, gdyż obok Ciebie znajdować się będzie skrzynia umożliwiająca uzupełnienie braków w amunicji.
![]() | Gdy wszyscy zginą dołącz do współtowarzyszy na drodze i udaj się wraz z nimi w kierunku kolejnego punktu kontrolnego. |
![]() | ![]() |
W ten sposób dotrzesz do przełęczy z mostem. Dojdzie tam do najtrudniejszego starcia etapu. Nim zjawią się przeciwnicy, rozstaw współtowarzyszy za osłonami po obu stronach drogi, tuż przed mostem (zerknij na mapę, na której widoczne są pozycje obydwu drużyn). Drużyna niebieskich powinna znajdować się bliżej mostu po prawej, w ten sposób osłaniając prawą flankę (z której skorzysta spora liczna oponentów).
![]() | ![]() |
Sam skieruj się na wzgórze po lewej stronie i ukryj się za zlokalizowanymi tam ruinami. Jest to bowiem idealne miejsce do prowadzenia ostrzału karabinem snajperskim (na powyższej mapie jest to punkt zielony/dowódcy), co będzie nieocenione podczas starcia.
W trakcie wymiany ognia przeciwnicy pojawią się w znacznej liczbie. Współtowarzysze powinni poradzić sobie ze zwykłymi przeciwnikami, Ty zaś skieruj swoją uwagę na oddalonych snajperów. Tych będzie kilku, a ich siła rażenia może przyczynić się do porażki.
![]() | Gdy wszyscy zginą, kierujemy się w stronę ruin, w których przed momentem ukrywali się snajperzy, a następnie kontynuujemy przygodę idąc główną drogą. |
![]() | ![]() |
W ten sposób dotrzemy do małej bazy przeciwników [Intel #1]. Natkniesz się tam dosłownie na kilku napastników, których pozbędziesz się bez stosowania wyszukanej taktyki bojowej.
![]() | ![]() |
Gdy ich załatwisz przejdź w stronę plaży. To tu rozegra się główna bitwa misji. Pomimo jej widowiskowości, ta nie będzie nadzwyczaj wymagającą. Rozstaw swoich kompanów za murkiem na wzgórzu (lewe zdjęcie oraz mapka z widocznymi oznaczeniami) i rozpocznij ostrzał.
![]() | Twoim zadaniem, poza osłanianiem lewej flanki [pomarańcza], będzie zniszczenie wszystkich pojazdów wroga, znajdujących się na plaży. W tym celu skorzystaj z nalotów powietrznych. Wskazuj miejsca, w które powinny uderzyć sojusznicze siły powietrzne. |
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy przeciwnicy z plaży będą gryźć jej wypalony słońcem piach, zejdź na dół [Intel #2] i skieruj się w prawo w kierunku kolejnych składów [Intel #3]. Po drodze zniszcz ostatnie wymagane pojazdy (jeśli wcześniej nie uczyniłeś tego z pozycji na wzgórzu) oraz pozbądź się ostatnich niedobitków.
![]() | ![]() |
Schodząc z plaży trafisz do zadaszonego centrum informacyjnego z komputerem wewnątrz. Gdy się do niego zbliżysz, jeden ze współtowarzyszy automatycznie rozpocznie hakowanie. W tym czasie Twoim zadaniem będzie osłanianie go. Przeciwnicy pojawią się na jednej ze ścieżek prowadzącej w głąb wyspy.
![]() | Po tym, jak uda Ci się osłonić sojusznika (a potrwa to około 40 sek.) skieruj się do ostatniego punktu kontrolnego w buszu. Po dotarciu na miejsce, misja dobiegnie końca. |
0
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- Opis przejścia
- First Strike | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Rendezvous | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- White Tiger | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Leviathan | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Benefaction | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Fluid Dynamics | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Safehouse | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Means to an End | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Onslaught | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Revelation | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Turning Point | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Uninvited Guest | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Countdown | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Animus | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Opis przejścia
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.