Uninvited Guest | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
Aktualizacja:
Uninvited Guest
![]() | ![]() |
Tradycyjnie już dla misji skradankowych, rozgrywkę rozpoczynamy w bezpiecznym miejscu, w buszu. Pamiętaj tylko, by kierując się do pierwszego przyczółku wroga uważać na miny (widoczne dzięki czerwonym laserom).
![]() | ![]() |
Pierwszy obóz wroga będzie łatwym do ominięcia. Właściwie nikogo nie będziemy musieli zabijać. Wystarczy, że go ominiesz idąc maksymalnie po prawej stronie [Intel #1].
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie obozowiska znajdziesz się na drodze prowadzącej w górę wzniesienia. Podążaj nią w stronę wrogiej bazy.
![]() | Ze szczytu wzniesienia powinieneś dostrzec wyznaczony punkt koło ogrodzenia bazy. Skieruj się do niego, aby odpalić przerywnik filmowy. |
![]() | ![]() |
Po jego zakończeniu zajmij się zabijanie oznaczonych strażników (strzałem w głowę). W pierwszej kolejności pozbądź się tego po prawej, na wieży strażniczej. Kolejnych dwóch znajduje się na dachu budynku, na terenie bazy. Zabijając ich pamiętaj, by podczas strzału nie byli skierowani do siebie twarzami, unikając w ten sposób alarmu i porażki wymagającej powtórzenia całej czynności.
![]() | ![]() |
Gdy wyznaczenia strażnicy zginą, przejdź w stronę wejścia na teren bazy obok budynku, na którego dachu przed momentem stacjonowali oponenci i prześlizgnij się do środka. Bardzo możliwe, że wymagać to będzie użycia łusek, gdyż w pobliżu kręcić się będzie kilku strażników.
Gdy wejdziesz na teren bazy, od razu ukryj się za skrzyniami po prawej i stamtąd skieruj się za budynek okrążając go od tyłu.
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie znajdziesz tylne wejście. Skorzystaj z niego, by dostać się do wyznaczonego komputera. Podejdź do niego i zadziałaj na nim.
![]() | ![]() |
Otrzymasz wówczas kolejne zadanie. Tym razem zostanie Ci zlecone zaminowanie trzech czołgów. Pierwszy, do którego powinieneś się udać za parkowany jest obok miejsca, gdzie przed wejściem na teren bazy uruchomiłeś przerywnik filmowy.
Udaj się tam, poczym wróć z powrotem do miejsca komputera, stosując tę samą taktykę, co za pierwszym razem.
![]() | ![]() |
W kierunku ostatnich dwóch pojazdów przejdziesz po prawej stronie bazy (patrząc w ich kierunku), pomiędzy zaroślami i pozostałościami ruin (wcześniej mijając oświetlony namiot [Intel #2] [pomarańcza]). Uważaj tylko by nie wpaść na jednego ze strażników patrolujących tamta okolicę - nie zabijaj ich, a stosuj łuskę odwracającą uwagę.
![]() | Gdy dotrzesz do drugiego czołgu, zaminuj go, a gra zaliczy Ci kolejny punkt kontrolny. |
![]() | ![]() |
Teraz już możesz skierować się do hangaru z ostatnim pojazdem. Wcześniej jednak zmuszony będziesz wyminąć mały budynek, znacząco wysunięty w głąb bazy. Omiń go bez obaw. Trzymając się ściany nikt nie powinien Cię zauważyć.
![]() | ![]() |
Ostatni czołg [Intel #3] pilnowany będzie tylko przez dwóch strażników. Pierwszego, obok bocznego wejścia możesz pozostawić przy życiu. Pozbądź się tego patrolującego wejścia od drugiej strony, bo to właśnie tamtędy wkradniesz się do hangaru (prawe zdjęcie).
![]() | ![]() |
Zaminuj ostatni pojazd poczym skieruj się do wyznaczonego punktu, prowadzącego do wyjścia z bazy i zakończ misję sukcesem.
0
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- Opis przejścia
- First Strike | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Rendezvous | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- White Tiger | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Leviathan | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Benefaction | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Fluid Dynamics | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Safehouse | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Means to an End | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Onslaught | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Revelation | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Turning Point | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Uninvited Guest | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Countdown | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Animus | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Opis przejścia
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.