Revelation | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
Aktualizacja:
Revelation
![]() | ![]() |
Etap rozpoczynamy w miejscu całkowicie bezpiecznym, wolnym od jakichkolwiek napastników. Po przejęciu kontroli nad bohaterką, skieruj się przed siebie w stronę punktu obserwacyjnego. Po dotarciu na miejsce załączy się scenka przerywnikowa.
![]() | ![]() |
Gdy ta dobiegnie końca przejdź piaszczystą ścieżką po prawej w dół zniesienia, w stronę pierwszej bazy. Po drodze natkniesz się na pierwszego napastnika, którego pozbądź się stosując ciche zabójstwo.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na teren bazy postaraj się skierować do głównego budynku. W tym celu obejdź pobliski plac idąc maksymalnie po prawej stronie, przez cały czas pozostając w cieniu.
![]() | ![]() |
W miejscu gdzie znajdować się będzie ściana głównego kompleksu ukryj się za skrzyniami (wskazanymi przez grę), odczekaj moment, poczym rusz w stronę wejścia do budynku (może być konieczne rzucenie łuską, aby odwrócić uwagę wrogów). Po dostaniu się do wnętrza [Intel #1], skieruj się na wprost w kierunku schodów i wejdź nimi na górę.
![]() | ![]() |
Znajdziesz tam stojący helikopter. Zakradnij się do niego i podrzuć pluskwę. W ten sposób uruchomisz kolejną scenkę przerywnikową. Po jej zakończeniu [pomarańcza] [Intel #2] udaj się za dwójką strażników (zachowując bezpieczny dystans) w stronę schodów prowadzących na dół.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na ziemię skieruj się w prawo i przejdź - idąc w cieniu - przed siebie, oddalając się od pierwszej bazy.
![]() | Początkowo będziesz zmuszony wspiąć się po kamiennych schodach na ścieżkę prowadzącą w głąb wyspy. |
![]() | ![]() |
Idąc tamtędy uważaj na strażników. Część z nich stacjonować przemieszczać się będzie samotnie, przez co dokonanie zabójstwa będzie tylko formalnością.
![]() | Idąc wzdłuż ścieżki w pewnym momencie zostaniesz poproszony i przekroczenie wąwozu - uczyń to unikając wzroku strażników przy betonowej strażnicy. |
![]() | ![]() |
W ten sposób bez problemu dotrzesz do kolejnej już bazy. Tym razem będziesz musiał ją tylko ominąć, aby dostać się do punktu kończącego etap. W tym celu udaj się na około, idąc maksymalnie wzdłuż lewej ściany, korzystając z cienia i zarośli.
![]() | ![]() |
Po drodze miniesz samotnego strażnika (zaraz po zejściu pierwszymi schodami), którego będziesz mógł zabić. Nieco dalej (wcześniej korzystając z kolejnych schodów, tym razem prowadzących do góry), trafisz na teren, gdzie w pewnym momencie konieczne będzie ominięcie pojazdu koło opuszczonego szlabanu. Pamiętaj, by przez cały czas trzymać się lewej strony.
![]() | ![]() |
W ten sposób dotrzesz do wnętrza budynku [Intel #3]. Pokonaj go idąc na wprost od wejścia. Przed wyjściem natkniesz się na ostatniego napastnika. Zabij go, gdyż ten będzie odwrócony do Ciebie plecami.
![]() | ![]() |
Trafiając ponownie do buszu skieruj się w stronę plaży do ostatniego punktu. Docierając do niego, zakończysz kolejny etap.
0
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- Opis przejścia
- First Strike | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Rendezvous | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- White Tiger | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Leviathan | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Benefaction | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Fluid Dynamics | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Safehouse | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Means to an End | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Onslaught | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Revelation | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Turning Point | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Uninvited Guest | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Countdown | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Animus | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Opis przejścia
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.