Countdown | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
Aktualizacja:
Countdown
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu skieruj się przed siebie drogą prowadzącą w górę wzniesienia. Przez krótką chwile nikt z napastników nie powinien Cie atakować.
![]() | ![]() |
Do pierwszej wymiany ognia (dość standardowej, nic nie powinno Cię zaskoczyć), dojdzie na terenie pierwszych napotkanych ruin. Rozstaw swoich współtowarzyszy w dwóch oddalonych miejscach i rozpocznij atak.
![]() | ![]() |
Większa garstka oponentów szybko powinna przestać istnieć. Gdy do tego dojdzie, skieruj się do sadzawki obok ruin i przejdź nią pod mostem. Idąc tamtędy, na górze pojawi się dwóch strażników. Załatw ich nie obawiając się większych konsekwencji.
![]() | Wyjdź z wody wracając na główny trakt i skieruj się w stronę kolejnych ruin. |
![]() | ![]() |
Na ich terenie [Intel #1] dojdzie do większego ataku wroga. Ale nim rozpoczniesz ostrzał rozstaw współtowarzyszy. Ci powinni ukryć się za fragmentem przewróconej kolumny na głównej drodze, sam zaś ulokuj się nieco w tyle, na wzniesieniu po prawej (jest to idealny punkt, gdyż pozwala ogarnąć sporą część areny).
Podczas wymiany ognia szybko oznaczaj cele do zastrzelenia, osobiście zajmując się wyłącznie tymi najbardziej oddalonymi (tj. przeciwnikiem z wyrzutnią rakiet na głównej drodze, po drugiej stronie ruin).
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy zginą kontynuuj wyprawę główną drogą, oczekując kolejnego starcia tuż za zakrętem.
![]() | ![]() |
Znajdziesz tam fragmenty ruin o prawej stronie, gdzie powinieneś się schować wraz ze współtowarzyszami. Przeciwników nie będzie wielu, ale będą agresywni chcąc do Ciebie podbiec. Ponadto w okolicy znajdować się będzie automatyczne działko - zniszcz je czym prędzej, najlepiej rzucając granat.
![]() | Pamiętaj również, by podczas wymiany ognia zająć się snajperem z oddalonej wieżyczki, na szczycie wzniesienia. |
![]() | Gdy kusz bitewny opadnie, przejdź główną drogą w okolice wieżyczki, gdzie przed momentem stacjonował snajper. |
![]() | ![]() |
Dotrzesz w ten sposób do sporej bazy [Intel #2], wypełnionej sporą ilością przeciwników i, co gorsze, licznymi automatycznymi wieżyczkami, strzelającymi pociskami rakietowymi. Na szczęście część z nich znajdować się będzie obok wybuchowych beczek, co znacząco ułatwi ich niszczenie.
Przed przystąpieniem do ataku rozstaw swoich współtowarzyszy po obu stronach drogie prowadzącej na jej teren. Podczas ataku często chowaj się, gdyż bardzo łatwo można tam zginąć.
![]() | Standardowo już, po zakończonej akcji skieruj się główną drogą w głąb wyspy i kolejnego starcia. |
![]() | ![]() |
Dotrzesz do kolejnych ruin z wysoką, frontową ścianą. Ta wypełniona będzie pokaźną ilością snajperów - uważaj na nich. To jednak nie oni będą największym zagrożeniem. Zbliżając się w kierunku kamiennych świątyń, zaatakuje Cię niemała liczba przeciwników ze strzelbami. Bądź na nich gotów, wysuwając niebieskich na przód. W okolicy znajdziesz również sporą liczbę elementów otoczenia, za którymi łatwo można się ukryć.
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy zginą przejdź do bazy za ruinami. Pokonując pierwsze pomieszczenia natkniesz się wyłącznie na kilku oponentów, wyposażonych w strzelby.
![]() | ![]() |
Do większego starcia dojdzie jednak w pierwszym, większym pomieszczeniu [Intel #3]. Przeciwnicy napierać będą od strony przeciwległej od wejścia, a pojawiać się będą przez dłuższą chwilę. Podczas wymiany ognia nie możesz dopuścić, by się do Ciebie zbliżyli. Uważaj również na prawą flankę, bo to tamtędy będą próbować podkraść się do Ciebie.
![]() | ![]() |
Zabijając wszystkich skieruj się do miejsca, z którego wybiegał napastnik, poczym skieruj się na zewnątrz, zniszczonymi schodami na górę [pomarańcza].
![]() | ![]() |
Na szczycie załączy się krótka scenka, poczym dojdzie do bardzo długiego i wymagającego starcia. Z oddalonych ruin wybiegać będą przeciwnicy, pojawiając się zarówno od frontu, jak i obydwu stron. Przeciwników będzie naprawdę sporo, z licznymi, nowymi dostawami. Nie będziesz mieć ani chwili wytchnienia, przez co musisz być niezwykle skuteczny w zabijaniu. Kilka sekund bez trupów po stronie wroga, zakończy się porażką.
Rozstaw swoich po obydwu stronach ruin, a podczas samego starcia sam zajmuj się głównie wyznaczaniem celów, jak zabijaniem. Otwieraj ogień wyłącznie w chwili zagrożenia.
![]() | Na pobliskich, wysokich ścianach, pojawiać się będą snajperzy. Oznaczaj ich do zabicia, zlecając to żółtym, gdyż tak będzie znacznie szybciej. Zadaniem niebieskich jest eliminacja tych "na dole". Gdy ostatni przeciwnik padnie trupem, załączy się długi przerywnik filmowy, a etap dobiegnie końca. |
0
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- Opis przejścia
- First Strike | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Rendezvous | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- White Tiger | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Leviathan | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Benefaction | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Fluid Dynamics | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Safehouse | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Means to an End | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Onslaught | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Revelation | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Turning Point | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Uninvited Guest | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Countdown | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Animus | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Opis przejścia
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.