Safehouse | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
Aktualizacja:
Safehouse
![]() | ![]() |
Etap rozpoczniesz w ciemnej uliczce. Odczekaj moment, aż przed Tobą pojawi się oznaczony napastnik i podążaj za nim w stronę nieco bardziej otwartej przestrzeni.
![]() | ![]() |
Gdy do niej dotrzesz, przetnij ją kierując się na dach budynku [Intel #1] po prawej stronie. Natkniesz się tam na napastnika, którego załatw cichym zabójstwem.
![]() | ![]() |
Pamiętaj, by przed wejściem na dach (po metalowych schodach), odczekać na dogodny moment. Przeciwnik powinien zatrzymać się po prawej stronie i być od Ciebie odwrócony plecami.
Będąc na górze przejdź na drugą stronę dachu i zeskocz w kierunku charakterystycznego rurociągu.
![]() | ![]() |
Możesz tam odczekać moment, aż dotrze do Ciebie śledzony napastnik, poczym ruszyć za nim w kierunku budynków po prawej stronie.
![]() | ![]() |
Wejdź po drewnianych schodach na taras, a z niego - pokonując oświetlone przejście, wcześniej pilnowane przez strażnika - skieruj się w stronę skrzyń prowadzących na kolejne dachy [Intel #2].
![]() | ![]() |
Znajdując się na dachach gra wskaże Ci trzy cele. Przejdź w ich kierunku (nie zeskakując na ziemię).
![]() | ![]() |
Załatw ich oczywiście celnym strzałem w głowę, poczym zbliż się do oznakowanego pojazdu. Gdy znajdziesz się w jego bezpośredniej bliskości [Intel #3] [pomarańcza], będziesz mógł podłożyć pluskwę. Samo zakradnięcie się do pojazdu nie będzie trudne. Nikt w okolicy nie powinien Ci przeszkadzać.
![]() | ![]() |
Gdy nadajnik znajdzie się na miejscu, nie przechodząc przez ulicę, skieruj się w stronę oznaczonego punktu.
![]() | ![]() |
Następnie skręć w prawo pomiędzy budynki i idź cały czas przed siebie, nie obawiając się nieprzyjaciół.
![]() | ![]() |
Dopiero gdy dotrzesz do wody, jest szansa zostania dostrzeżonym. W okolicy będzie paru oponentów, możesz ich jednak z łatwością zdjąć strzałem w głowę.
![]() | Pokonaj zbiornik wodny i skieruj się do ostatniego punktu kontrolnego na skraju buszu. Po dotarciu na miejsce etap dobiega końca. |
0
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
- Opis przejścia
- First Strike | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Rendezvous | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- White Tiger | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Leviathan | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Benefaction | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Fluid Dynamics | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Safehouse | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Means to an End | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Onslaught | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Revelation | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Turning Point | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Uninvited Guest | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Countdown | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Animus | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne
- Opis przejścia
- SOCOM: Polskie Siły Specjalne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.