So Blonde Back to the Island: Urocza Panna cz.3, Rozstaje Rozdział pierwszy
Aktualizacja:

Rozejrzawszy się po nim, dostrzega na ścianie pomiędzy przejściem na pokład a zamkniętą kajutą Morgany metalową płytkę, na której u góry znajduje się złota czaszka a u dołu puste miejsce (dziura), do którego... idealnie pasuje oderwana od steru srebrna czaszka. Po zainstalowaniu jej tam wystarczy obrócić złotą czaszkę (machina) i w ten sposób So udaje się otworzyć drzwi do kajuty brunetki.

W kabinie Morgany jest wiele interesujących rzeczy do obejrzenia, jednak nic takiego, co Sunny uznałaby za godne podkradnięcia. Dziewczyna konstatuje, że szuflada biurka jest zamknięta (niestety, nie da się jej otworzyć pilnikiem) i wyjrzawszy przez okno, opuszcza kajutę, a następnie ze środkowej części pokładu po zainstalowanej tam drabince powraca na przystań. Tam rzuciwszy okiem na rozpłaszczonego na deskach mola Nacho, kieruje się w stronę rozstajów (kursor na prawo od szałasu).
Rozstaje

Z rozstajów (jak sugeruje nazwa) wiedzie kilka dróg, w tym jedna do obozu Bajari, do którego strażnik nie ma najmniejszego zamiaru wpuścić blondynki, druga na Złotą Polanę (w tej chwili nie ma tam niczego interesującego) i kolejna na rynek miasteczka, niestety - na przeszkodzie stoi wielka drewniana brama. W owej bramie (oczywista - zamkniętej) znajduje się solidny zamek, do którego Sunny postanawia nasypać prochu. Dokonuje tego za pośrednictwem czystego lejka. Następnie wytka w otwór w zamku lont i teraz potrzebuje już tylko czymś go podpalić. W tym momencie napatacza się Czart.

Dziewczyna nagabuje go o zapalniczkę oraz telefon, a ponieważ facet z natury jest nieuprzejmy, prowokuje ją do użycia pięści (kliknij PPM na Czarcie, a następnie wybierz "rękę"). Akcja ta tylko rozbawia bezczelnego typka, natomiast So, przyjrzawszy mu się uważnie ("oko"), dostrzega w jego kieszeni zapałki . Oczywiście wyciąga je ("ręka") i nie przejmując się gburem, podpala nimi wystający z zamka lont. Następuje solidny wybuch, który odrzuca Czarta od drzwi. Zaniepokojona Sunny troskliwie (he, he) sprawdza jego stan, po czym maszeruje ku stworzonemu przed chwilą przejściu. Podnosi ocalały lejek (tuż przy kamieniu z wygrawerowanym napisem) i wkracza na rynek miasta.
0
- So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry
- So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry
- So Blonde Back to the Island: Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Plaża Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Przystań cz.1 Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Urocza Panna (1) Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Urocza Panna (2) Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Urocza Panna cz.3, Rozstaje Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Rynek Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Śródmieście Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Przystań cz.2 Rozdział pierwszy
- So Blonde Back to the Island: Rozdział pierwszy
- So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Heaton16 Pretorianin
no ciekawy poradnik ... gra taka sobie ...
zanonimizowany547829 Centurion
poradnik spoko tylko ta gra jest porąbana deczko
zanonimizowany919145 Junior
Powalona Gra ! Jak Jakoś prętu nie ma koło wychodka ! Pojebana Gra Kurwa !
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
