So Blonde Back to the Island: Galera Jednookiego Rozdział drugi

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Galera Jednookiego

Dziewczyna budzi się zamknięta w szafie - Galera Jednookiego | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Dziewczyna budzi się zamknięta w szafie. Na półce lokalizuje szklankę (szkło). Badając drzwi, domacuje się jakiejś płaskorzeźby, czegoś w rodzaju gałki. Wcisnąwszy ją, zyskuje mały otwór, przez który widzi Morganę rozmawiającą z Jednookim. Niestety docierają do niej tylko niezrozumiałe strzępki słów. So wykorzystuje więc szklankę, przytykając ją do drzwi. Dzięki temu słyszy wyraźnie dość gwałtowną kłótnię, w efekcie której wzburzona Morgana opuszcza pomieszczenie. W chwilę potem Czart otwiera drzwi szafy i blondynka wypada na zewnątrz.

Wreszcie ma okazję porozmawiać z Jednookim, który nie ma zamiaru jej wypuścić, skoro - jak twierdzi wódz Voodoo - jest ona potężną szamanką - Galera Jednookiego | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Wreszcie ma okazję porozmawiać z Jednookim, który nie ma zamiaru jej wypuścić, skoro - jak twierdzi wódz Voodoo - jest ona potężną szamanką. Sunny wszczyna też dyskusję z Czartem, w wyniku której zostaje ponownie zamknięta w szafie. Wydostaje się z niej dzięki użytej na drzwiach karcie kredytowej. Rozejrzawszy się po pustej już kajucie, wychodzi na mroczną plażę (kursor w prawym dolnym rogu ekranu).

Tam zagaduje dwóch piratów, po czym przechodzi w stronę doków (kursor) i wielkiego groźnie wyglądającego psa - Cerberusa, jak głosi tabliczka nad jego legowiskiem - Galera Jednookiego | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tam zagaduje dwóch piratów, po czym przechodzi w stronę doków (kursor) i wielkiego groźnie wyglądającego psa - Cerberusa, jak głosi tabliczka nad jego legowiskiem. Ponieważ z tym bydlątkiem nie sposób zaprzyjaźnić się przy pomocy ciastka, So maszeruje na mroczne rozstaje (kursor w dole ekranu). Stamtąd kieruje się do dżungli i ostatecznie trafia na rozstaje przed bramą miejską, gdzie spotyka Juana. Otrzymuje od niego klucz do ratusza , by mogła sobie z jego biura pożyczyć ołówek. Po odejściu burmistrza pojawia się Razzo. Blondynka czyni mu wyrzuty z powodu potraktowania jej jako łupu dla Jednookiego i wypytuje, co tak naprawdę knuje Morgana. Jednak pirat daje dyla w stronę przystani. So biegnie więc za nim.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-09
20:43

Heaton16 Pretorianin

Heaton16
😃

no ciekawy poradnik ... gra taka sobie ...

Komentarz: Heaton16
2008-07-10
23:46

zanonimizowany547829 Centurion

poradnik spoko tylko ta gra jest porąbana deczko

Komentarz: zanonimizowany547829
2013-05-11
13:16

zanonimizowany919145 Junior

Powalona Gra ! Jak Jakoś prętu nie ma koło wychodka ! Pojebana Gra Kurwa !

Komentarz: zanonimizowany919145

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl