So Blonde Back to the Island: Przystań cz.1 Rozdział pierwszy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przystań

Znalazłszy się na pomoście, podziwia pływającego w zatoce rekina, po czym zachodzi do wnętrza szałasu (po lewej) - Przystań cz.1 | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Znalazłszy się na pomoście, podziwia pływającego w zatoce rekina, po czym zachodzi do wnętrza szałasu (po lewej). Mieści się tam wiele interesujących rzeczy, np. skrzynia ze skarbem (zamknięta) czy drabinka sznurowa (na półce) - niestety Sunny nie może do niej dosięgnąć. Opuszcza więc tubylczą chatkę i maszeruje w stronę imponującego okrętu cumującego po prawej. Przygląda się wejściu na statek, jednak burta jest na tyle wysoka, że nie ma szans, by dziewczyna samodzielnie dała radę się tam wdrapać. Tak więc So kontynuuje zwiedzanie przystani, kierując się na molo (w prawo).

Tam wdaje się w pogawędkę z siedzącym na beczce Juanem - poetą i dżentelmenem w jednym - Przystań cz.1 | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tam wdaje się w pogawędkę z siedzącym na beczce Juanem - poetą i dżentelmenem w jednym. Po chwili natchniony myślą zrobienia z wyspy kurortu mężczyzna oddala się, a wówczas Sunny z beczki, na której siedział, podnosi korek . Następie zabiera się za przeszkadzanie malarzowi cyzelującemu napis na statku obok. Statku, jak się okazuje, należącego do Jednookiego, na który Pablo stanowczo zabrania Sunny wejść. Pozwala jej natomiast wziąć leżący na skrzyni brudny lejek .

Pogawędziwszy chwilę, So wraca na przystań i ponownie zapuszcza się w głąb szałasu - Przystań cz.1 | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Pogawędziwszy chwilę, So wraca na przystań i ponownie zapuszcza się w głąb szałasu. Tam rzuca korkiem w leżący na półce ciężarek, a ten spadając, strąca drabinkę , Dziewczyna podnosi ją i maszeruje pod statek Morgany. Próbuje przerzucić drabinkę przez burtę, ale orientuje się, że powinna ją najpierw zabezpieczyć. Do tego wykorzystuje drepczącego za nią Maksa (połącz drabinkę z biednym Maksiem, a potem użyj tego zestawu na "Wejściu na statek"). Teraz So bez obaw wdrapuje się na pokład.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-09
20:43

Heaton16 Pretorianin

Heaton16
😃

no ciekawy poradnik ... gra taka sobie ...

Komentarz: Heaton16
2008-07-10
23:46

zanonimizowany547829 Centurion

poradnik spoko tylko ta gra jest porąbana deczko

Komentarz: zanonimizowany547829
2013-05-11
13:16

zanonimizowany919145 Junior

Powalona Gra ! Jak Jakoś prętu nie ma koło wychodka ! Pojebana Gra Kurwa !

Komentarz: zanonimizowany919145

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl