Simowie specjalni | Dodatkowe opcje | SimCity Społeczności

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Simowie specjalni

Simowie specjalni - jak sama nazwa wskazuje - posiadają niezwykłe właściwości i dodatkowe zdolności. Najpierw powiem co nieco o tym, skąd biorą się Simowie specjalni.

Rozpatrujemy miasto typowo romantyczne.

Zajrzyjmy do ogrodu publicznego...

i co widzimy - Simowie specjalni | Dodatkowe opcje | SimCity Społeczności - SimCity Społeczności - poradnik do gry

...i co widzimy? Mamy 10% szansy na powstanie farmera podczas wizyty. W tłumaczeniu na nasze, oznacza to, że jeżeli jakiś Sim pójdzie do pracy na roli, to istnieje 10% szansy na to, że w wyniku tej pracy stworzony zostanie Sim specjalny - w tym przypadku farmer.

Farmer ma to do siebie, że dostarcza warzywa i owoce z roli prosto do restauracji i innych jadłodajni, przez co ich wpływ na zadowolenie się zwiększa (oczywiście in plus. Simowie lubią jeść świeże jedzenie).

Rzućmy jeszcze okiem na budynek gazety.

To dopiero ciekawe - Simowie specjalni | Dodatkowe opcje | SimCity Społeczności - SimCity Społeczności - poradnik do gry

To dopiero ciekawe! Przetłumaczmy sobie ten tekst: jeśli jakiś Sim pójdzie do redakcji gazety odpracować dniówkę, to istnieje 25% szansy na to, że stworzony zostanie Sim-aktywista. Aktywiści dzielą się na hipisów, fotoreporterów i obrońców przyrody. Procenty w nawiasach obrazują szansę na powstanie konkretnych typów aktywisty.

Simowie specjalni wywierają różny wpływ na otoczenie. Niektórzy (tacy jak mimowie czy walczący mnisi) organizują przedstawienia na ulicach, co bawi przechodniów i podnosi ich poziom samopoczucia. Istnieją także Simowie, którzy wchodząc do różnych budynków, usprawniają ich działanie (np. magnat zwiększa zarobki miejsca pracy). Inne jednostki odpowiedzialne są za utrzymywanie porządku (choćby policjanci). Wśród Simów specjalnych znajdują się również niegodziwcy - kieszonkowcy, chuligani, a nawet członkowie straży obywatelskiej, którzy w ferworze mogą zaatakować niewinnych i bezbronnych Simów.

Najważniejsi Simowie specjalni (pominięci w instrukcji):

  • władca slumsów - powstaje we wszelkiego rodzaju biurowcach i zakładach przemysłowych. Wchodzi w interakcję z budynkami mieszkalnymi. Zwiększa ich pojemność mieszkalną, ryzyko wybuchu pożaru oraz prawdopodobieństwo zachorowania któregoś z mieszkańców;
  • strażak - powstaje w remizach i w wydziałach robót publicznych. Zadaniem strażaka jest gaszenie pożarów, lecz aby mógł to czynić, trzeba jeszcze mieć remizę i wystarczająco dużo środków, by opłacić akcję gaśniczą;
  • fotoreporter - powstaje w redakcjach gazet/rozgłośniach radiowych. Zwiększa zarobki w mieście, gdy następuje pożar lub klęska żywiołowa;
  • artysta uliczny - maluje portrety Simów na ulicy, automatycznie wyposażając ich w akcesorium, jakim jest portret. Powstaje w budynkach związanych z szeroko pojętą kulturą, tj. studia filmowe, szkoły teatralne, itp.;
  • naukowiec - powstaje w obiektach związanych z nauką (laboratoria, centra badań, obserwatoria). Tymczasowo zwiększa zarobki każdego pracownika pracującego w budynku naukowym, do którego naukowiec zawita.
Podobało się?

0

SimCity Societies

13 listopada 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl