SimCity Societies: Praca i populacja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Praca i populacja

Podczas gry w Społeczności nasuwa się pytanie: jaki ma być stosunek ilości budynków mieszkalnych do zakładów pracy i biur?

Nim odpowiem na to pytanie, trzeba wyjaśnić kilka spraw. Rzućmy okiem na informacje dotyczące jakiegokolwiek obiektu mieszkalnego (obrazek poniżej).

Czerwonym kółkiem otoczona jest liczba pracowników (Simowie zdolni do pracy). Żółtym kółkiem otoczona jest całkowita liczba mieszkańców budynku.

Pracownicy to motor napędowy naszego miasta - Praca i populacja | Projektowanie miasta | SimCity Społeczności - SimCity Społeczności - poradnik do gry

Pracownicy to motor napędowy naszego miasta. Ich całkowita liczba przedstawiana jest tuż pod przyciskiem uruchamiającym panel z budynkami mieszkalnymi (obrazek poniżej, po lewej).

Całkowita populacja ma raczej znaczenie symboliczne. Jeśli przejrzymy listę niedostępnych budynków lub trofeów, zobaczymy, że ich odblokowanie uwarunkowane jest m. in. tym jak liczna jest nasza społeczność. Niektóre budynki wymagają 2000 Simów, a inne 4000. Całkowita liczba populacji prezentowana jest w lewym dolnym rogu ekranu (obrazek poniżej, po prawej).

1 - Praca i populacja | Projektowanie miasta | SimCity Społeczności - SimCity Społeczności - poradnik do gry
Przejdźmy do sedna sprawy - Praca i populacja | Projektowanie miasta | SimCity Społeczności - SimCity Społeczności - poradnik do gry

Przejdźmy do sedna sprawy. Ile ma być budynków mieszkalnych w stosunku do budowli pracowniczych? Tyle, by liczba stanowisk była niewiele większa od liczby pracowników. Liczba miejsc pracy znajduje się tuż pod przyciskiem uruchamiającym panel z budynkami pracowniczymi (obrazek po lewej).

Kilka wakatów w zapasie jest niezbędnych, ponieważ liczba pracowników może znienacka wzrosnąć. Taką sytuację przedstawia obrazek po prawej - standardowo w bloku mieszkalnym nocuje maksymalnie sześciu pracowników, lecz za sprawą władcy slumsów liczba Simów zdolnych do pracy wzrasta o 1.

Jeden bezrobotny to wprawdzie nie problem, ale jeśli zwiększenie pojemności mieszkalnej dotknie kilka lub kilkanaście budynków, trzeba będzie postawić dodatkowe zakłady pracy.

2 - Praca i populacja | Projektowanie miasta | SimCity Społeczności - SimCity Społeczności - poradnik do gry
3 - Praca i populacja | Projektowanie miasta | SimCity Społeczności - SimCity Społeczności - poradnik do gry
Podobało się?

0

SimCity Societies

13 listopada 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl