Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Staje pod liną i wysyła ku niej połączone płonące balony (uaktywnij balony w ekwipunku i kliknij linę) - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Staje pod liną i wysyła ku niej połączone płonące balony (uaktywnij balony w ekwipunku i kliknij linę). Lina zostaje nadpalona przez ogień i tym samym powinna zerwać się pod ciężarem łupów. Uspokojony Holmes maszeruje do White Tower (mapka). Wchodzi po drewnianych schodach i przed drzwiami arsenału (Arsenal) zastaje Smitha. Szef otwiera drzwi i wpuszcza Holmesa do środka. (Tu kolejny przerywnik pokazujący sytuację w Big Benie).

2 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
W pomieszczeniu Holmes maszeruje pod ścianę na wprost i spośród stojących w rogu beczek zabiera małą beczułkę z prochem (na lewo od drzwi usytuowanych naprzeciwko wejścia) - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

W pomieszczeniu Holmes maszeruje pod ścianę na wprost i spośród stojących w rogu beczek zabiera małą beczułkę z prochem (na lewo od drzwi usytuowanych naprzeciwko wejścia). Przechodzi w prawo i pośród leżących w kopczykach kul odnajduje te o kalibrze 60 mm lub 2,5 cala (przedostatnia sterta). Zabiera jedną. Zawraca w stronę wyjścia i ze stojącego bliżej drzwi stołu podkrada dwa naczynia - szklane oraz metalowe . Wreszcie ulokowanej w lewym rogu skrzyni zdejmuje wieko . Udaje się do dormitorium (mapka Tower of London; Queen's House).

3 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
W środku podchodzi do stojącego przy drugim posłaniu kufra i przy pomocy śrubokręta odkręca koła od wrotek - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

W środku podchodzi do stojącego przy drugim posłaniu kufra i przy pomocy śrubokręta odkręca koła od wrotek. Z nimi powraca do zbrojowni (mapka Tower of London; St. Thomas Tower; weapon room). Maszeruje do stojącej na końcu pomieszczenia armaty. Podnosi leżącą na lewo od niej torebkę na proch armatni . Próbuje przesunąć działo (kliknij je w połowie), potrzebuje przecież dotransportować je pod drzwi skarbca. Aby tego dokonać doczepia (w ekwipunku) kółka do wieka skrzyni, a następnie na ową deskę na kółkach przenosi działo. Staje za nim (tak by mieć przed sobą wejście na korytarz przed skarbcem i popycha je pod schody. Teraz musi wykombinować, jak wtoczyć je po schodach (kliknij działo ponownie).

4 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Postanawia wykorzystać do tego drzwi i śrubokrętem odczepia je od obu (górnego i dolnego) zawiasów - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Postanawia wykorzystać do tego drzwi i śrubokrętem odczepia je od obu (górnego i dolnego) zawiasów. Przenosi drzwi (kliknij je w ich górnej części) na schody (kliknij schody mniej więcej pośrodku). Teraz po stworzonym w ten sposób podjeździe wtacza działo nad schody. Potrzebuje już tylko odpowiednio je załadować. Sprawdza zatem w stosownej książce ("Zależność nabojów i kalibrów dział"), jaka ilość prochu potrzeba jest dla kuli o średnicy 60 mm lub 2,5 cala (478 cm sześciennych).

5 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Następnie przystępuje do odmierzania prochu (kliknij działo) - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Następnie przystępuje do odmierzania prochu (kliknij działo). Do dyspozycji ma trzy naczynia o pojemności: 250 (miedziane), 80 (szklane) i 12 (buteleczka po leku). Nabiera prochu z beczki, przytykając któreś z naczyń do umieszczonego w jej dole otworu z korkiem (nie trzeba odkorkowywać), po czym przesypuje proch do lnianego woreczka po lewej. W razie pomyłki można wysypać proch czy z naczynia, czy też z woreczka z powrotem do beczki (lejek w górze). By odstawić naczynie, wystarczy kliknąć PPM. Znajdująca się już w woreczku ilość prochu wyświetla się tuż pod nim (bardzo małe czarne cyferki). By napełnić woreczek 478 cm sześciennymi prochu przy pomocy posiadanych miarek, trzeba nabrać go 1x do naczynia o pojemności 250 i 19x do buteleczki o pojemności 12 . I gotowe!

6 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Teraz Holmes przesypuje proch z napełnionej nim torebki do działa, instaluje w nim również kulę - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Teraz Holmes przesypuje proch z napełnionej nim torebki do działa, instaluje w nim również kulę. Na koniec korzysta z zapałek. I... buuum. Koniec zabawy monsieur Lupin...

Sherlock Holmes: Nemesis

30 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2008-01-31
21:35

zanonimizowany478417 Generał

😜

Super poradnik ale GOL widać tylko smaczku narobił tym co czekają na Polską premierę :P

Komentarz: zanonimizowany478417

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl