Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: 15 lipca 1895 cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

15 lipca 1895

1 - 15 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Następnego ranka Holmes komunikuje doktorowi, że otrzymał list od Lestradea - 15 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Następnego ranka Holmes komunikuje doktorowi, że otrzymał list od Lestrade'a. Jest to, rzecz jasna, wiadomość o dokonanej w Galerii kradzieży. Sherlock tradycyjnie wysyła Watsona na poszukiwania dorożki. Wyszedłszy na ulicę, doktor kieruje się w lewo, ku stacjonującej na rogu dwukółce. Po drodze zaczepia go dziennikarz - Piers Urquhart Alenn. Interesuje się Holmesem - wygląda, że wie już coś na temat wydarzeń w Galerii. Obiecuje Watsonowi zapłatę za informacje o tej sprawie. Czeka na nie w pobliskim pubie. Na odchodnym pozostawia swoją wizytówkę (Dokumenty). Teraz już bez przeszkód Watson dociera do dorożki i zagaja stangreta. Za moment obaj z Holmesem trafiają do National Gallery.

2 - 15 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Tu inspektor relacjonuje im wydarzenia z minionej nocy - 15 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Tu inspektor relacjonuje im wydarzenia z minionej nocy. Kradzieży musiało dokonać dwu mężczyzn, z których jeden ukrył się na terenie Galerii i pomógł drugiemu dostać się do środka. Pozostawili oni na posadzce ślady farby, które inspektor i jego ludzie skrupulatnie omijali, starając się niczego nie zadeptać i nie ruszać do przyjazdu Sherlocka - zgodnie z jego wytycznymi. Holmes wypytuje o szczegóły oraz o dyrektora Galerii, który wraz z asystentem przebywa w swoim biurze. Wreszcie odsyła Watsona z Lestradem, by przeszukali okolicę, przepytali ewentualnych świadków oraz sprawdzili dach. Sam zabiera się za tropienie śladów. Na początek bada zamek stojącej przy wejściu jasnej skrzyni z napisem "Ostrożnie" ("Fragile"). Zabezpieczony jest on specjalną kłódką na kod. Następnie przechodzi na drugą stronę holu - w kącik recepcji, w którym wczoraj rezydował Palinor. Na posadzce na prawo od jego biurka (pod obrazem z królewskimi insygniami) zauważa odciśnięte ślady butów. Mają one kolor granatowy - włamywacz rzeczywiście wdepnął w rozlaną farbę.

3 - 15 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Idąc za owymi śladami, detektyw wędruje ku prawej stronie schodów - 15 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Sherlock Holmes: Nemesis

30 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2008-01-31
21:35

zanonimizowany478417 Generał

😜

Super poradnik ale GOL widać tylko smaczku narobił tym co czekają na Polską premierę :P

Komentarz: zanonimizowany478417

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl