Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Teraz Watson przechodzi na drugą stronę pokoju, do małego laboratorium Holmesa (na lewo od okna) - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Teraz Watson przechodzi na drugą stronę pokoju, do małego laboratorium Holmesa (na lewo od okna). Przesuwa mikroskop i odkrywa jeszcze jedną monetę. Na dalsze poszukiwania udaje się pod kominek. Tam znajduje monetę pod kartką papieru leżącą na szafeczce na lewo od kominka, drugą pod kamionkowym słojem stojącym (po lewej) na półce nad kominkiem.

2 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Wreszcie kieruje się do sypialni Holmesa - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Wreszcie kieruje się do sypialni Holmesa. Podchodzi do usytuowanego przy ścianie po lewej biurka. W jego prawej części znajdują się dwie szufladki, nad którymi na głowie-podstawce ulokowane są peruka i broda Sherlocka. Moneta jest w dolnej z szufladek. Teraz przechodzi w prawo, w stronę regału w rogu pokoju. Wysuwa czwartą książkę (od lewej) i wyciąga spod niej monetę.

3 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Następnie maszeruje do szafki nocnej (na lewo od łóżka) - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Następnie maszeruje do szafki nocnej (na lewo od łóżka). Tu wyjmuje monetę z szuflady. Z kolei na szafce stojącej na prawo od posłania moneta znajduje się na prawo od lampki. Zebrawszy dziesięć monet , Watson udaje się do pubu (mapka Londynu; The Golden Lion Pub). Tam kieruje się do pokoju, w którym spotykają się miłośnicy żółwich wyścigów i za znalezione dziesięć suwerenów kupuje Ginger , czyli żółwia nr 2. Zapłaciwszy właścicielowi żółwi, zabiera Ginger i wraca z nią do Tower (Mapy; mapa Londynu; część wschodnia; Tower of London w prawym dolnym rogu mapki).

4 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Tymczasem oczekujący go Holmes do złapania orłosępa potrzebuje sieci - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Tymczasem oczekujący go Holmes do złapania orłosępa potrzebuje sieci. Wędruje więc do zbrojowni (mapka Tower of London; St. Thomas's Tower) i maszeruje do kącika żeglarskiego na samym końcu pomieszczenia. Tu na ścianie wisi sieć , jednak jest ona dziurawa. Sherlock postanawia więc załatać ją posiadanym sznurkiem. (Użyj sznurka na sieci - pojawi się zbliżenie. To minigierka polegająca na poprowadzeniu linii wzdłuż osłabionych włókien sieci. LPM zawiązujesz węzeł, po czym przesuwając myszką, prowadzisz sznurek w obraną stronę do następnego połączenia włókien sieci. Nie możesz przejść drugi raz przez naprawione już włókno - gierka automatycznie się zresetuje, natomiast możesz przecinać zaznaczone wcześniej węzły. Jedno z możliwych rozwiązań - na fotce powyżej. Punkty 1/9, 2/20, 3/15, 4/24, 6/16, 7/19, 11/21 i 14/22 - to miejsca dwukrotnego przejścia przez ten sam węzeł, w kolejności odpowiedniej do następujących po sobie liczb).

5 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Holmes wraz z Watsonem, który odnalazł go w zbrojowni, wraca pod White Tower (mapka) i kładzie żółwia na chodniku (na lewo od drewnianych schodów), w miejscu gdzie leży brązowa gałązka - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Holmes wraz z Watsonem, który odnalazł go w zbrojowni, wraca pod White Tower (mapka) i kładzie żółwia na chodniku (na lewo od drewnianych schodów), w miejscu gdzie leży brązowa gałązka. Ptaszysko siedzące na oknie sfruwa i siada na biednej Ginger. Wówczas doktor narzuca na nie sieć i po chwili z ostatnią nieczytelną częścią wiadomości panowie lądują na Baker Street.

6 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Tu Holmes podchodzi do swego kącika laboratoryjnego i wszystkie zdobyte wiadomości poddaje działaniu lampy (po prawej) - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.5 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Tu Holmes podchodzi do swego kącika laboratoryjnego i wszystkie zdobyte wiadomości poddaje działaniu lampy (po prawej). Otrzymuje poemat (Dokumenty; poemat "Sześć ptaków" ), w którym Lupin wspomina cesarza Francuzów, wielkiego zdobywcę, który odsłonił nadzwyczajne skarby ze środka ziemi, sprzed dwu tysięcy lat. Niestety utracił je na mocy porozumienia. Teraz zabytki te są w rękach Anglików. Jeden z nich pokryty zagadkami będzie wkrótce należeć do Arsene. Został on przetworzony przez młodego Francuza, "do którego mówimy mistrz i lew" (gra słów champion i lion, które po francusku i angielsku znaczą to samo, wskazująca nazwisko owego Francuza), zatem Young nie ma się czym chwalić. Z poematu wynika także, że Holmes powinien odszukać obrazy czterech konkretnych malarzy przedstawiające św. Katarzynę ("szukaj imienia, które jest nazwą miasta, tego od świętej Katarzyny"). Detektyw wyrusza zatem do Galerii (Mapy; mapa Londynu; część centralna; National Gallery w lewym dolnym rogu mapki). Trafia do gabinetu dyrektora i zamieniwszy z nim dwa słowa, udaje się do włoskiej galerii. Tu na prawo od zamkniętych drzwi znajduje obraz Solario - "Święta Katarzyna z Aleksandrii". Kolejny wisi na przeciwległej ścianie, jako trzeci na prawo od wejścia do sąsiedniej galerii. To malutki obrazeczek "Święta Katarzyna z Aleksandrii" pędzla Crivelliego.

Sherlock Holmes: Nemesis

30 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2008-01-31
21:35

zanonimizowany478417 Generał

😜

Super poradnik ale GOL widać tylko smaczku narobił tym co czekają na Polską premierę :P

Komentarz: zanonimizowany478417

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl