Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin: Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Noc z 18 na 19 lipca 1895

1 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Wszystko wskazuje na to, że Sherlock postanowił samotnie zakończyć rozgrywkę z Lupinem, pozostawiając Watsonowi i premierowi satysfakcję z prawidłowo (he he) przeprowadzonej dedukcji - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Wszystko wskazuje na to, że Sherlock postanowił samotnie zakończyć rozgrywkę z Lupinem, pozostawiając Watsonowi i premierowi satysfakcję z prawidłowo (he he) przeprowadzonej dedukcji. Oto bowiem nasz bohater zmierza jednak do Tower, a znając go - można być pewnym, że to właśnie tam dzisiejszej nocy grasuje słynny włamywacz. Niewątpliwie podpowiedzią dla detektywa były słowa premiera na temat klejnotów królewskich przechowywanych w żelaznej klatce (czyż nie taka właśnie konstrukcja powstała z patyczków zabranych z kryjówki Arsene?).

Znalazłszy się pod znajomą bramą Tower of London, Holmes wkracza na teren twierdzy. (Tu pojawia się przerywnik pokazujący premiera, Watsona i Lestrade'a oczekujących na Lupina w wieży Big Bena. Dowiadujemy się, że połowa Scotland Yardu znajduje się w budynku, a druga krąży wokół niego). Tuż za bramą detektyw znajduje leżącego strażnika - na szczęście nierannego i żywego, natomiast odurzonego jakimś środkiem usypiającym. Holmes przygląda mu się (kliknij jego głowę) i dostrzega na uniformie nazwisko mężczyzny: Shick oraz to, że strażnik ma gęste zadbane wąsy (Raporty). Zabiera leżącą przed nim torbę z nabojami . Bada też porzuconą tuż za nim strzelbę - niestety jest zamoczona i nie nadaje się do użytku.

2 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Spod bramy Sherlock maszeruje cały czas prosto, aż dociera pod St - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Spod bramy Sherlock maszeruje cały czas prosto, aż dociera pod St. Thomas's Tower i dostrzega linę prowadzącą (od lewej) z otwartego okna skarbca (Jewel House) na zewnątrz murów (po prawej). Rozumie, że to droga przygotowana przez Lupina do bezpośredniego transportu łupów. Będzie więc musiał jakoś ją uszkodzić (kliknij na linę), a ponieważ znajduje się ona bardzo wysoko - najpierw wymyślić sposób, jak się do niej dobrać.

3 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Holmes postanawia rozejrzeć się w obrębie twierdzy i na początek udaje się na plac straceń (Mapy; mapa Tower of London; Scaffold site) - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.1 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Sherlock Holmes: Nemesis

30 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2008-01-31
21:35

zanonimizowany478417 Generał

😜

Super poradnik ale GOL widać tylko smaczku narobił tym co czekają na Polską premierę :P

Komentarz: zanonimizowany478417

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl