Safecracker: Żółty pokój Piętro
Aktualizacja:
Żółty pokój (Yellow Room)
Po prawej znajdują się drzwi do łazienki (Yellow Bathroom), zwróć uwagę na wiszącą na nich (drugą już w tym domu) tabliczkę z "kodem kreskowym". Na stoliku przy oknie stoi stylizowane pudełko, czyli sejf nr 20, a obok na parapecie leży list od Edwarda (Letter from Edward), który ostrzega w nim Duncana przed swoją siostrą, jego zadaniem wykorzystującą właściciela rezydencji materialnie.

Zadanie nr 20: oczywiście - otwórz sejf nr 20 - i jest to najprostsze z dotychczasowych zadań. Obok pudełka widzisz czerwony klawisz, który aż się prosi, by go nacisnąć, a gdy to uczynisz dioda w sejfie zmieni kolor na zielony, co oznacza, że cel został osiągnięty.

Niezbędne do tego: wiara w prostotę niektórych rozwiązań.
Efekt: otworzy się szufladka, z wnętrza której wyjmij kartkę z zasadami gry w snookera (Snooker Rules) i przepustkę magnetyczną (Magnetic Pass).
Sugerowany kierunek: pokój gier.
- Safecracker - poradnik do gry
- Safecracker: Poradnik do gry
- Safecracker: Piętro
- Safecracker: Mapa Piętro
- Safecracker: Korytarz zachodni Piętro
- Safecracker: Kuchnia Piętro
- Safecracker: Garderoba Piętro
- Safecracker: Błękitna sypialnia Piętro
- Safecracker: Żółty pokój Piętro
- Safecracker: Korytarz Centralny Piętro
- Safecracker: Korytarz wschodni Piętro
- Safecracker: Pralnia Piętro
- Safecracker: Strych Piętro
- Safecracker: Pokój gier Piętro
- Safecracker: Biblioteka Piętro
- Safecracker: Fioletowy pokój Piętro
- Safecracker: Tajny pokój Piętro
- Safecracker: Piętro
- Safecracker: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
