Safecracker: Główny salon Parter
Aktualizacja:
Główny salon (Main Sitting Room)
Po prawej widzisz otwarte drzwi do gabinetu, po lewej kolejny sejf (nr 7), a nieopodal niego, na oparciu kanapy leży następna kartka z pamiętnika denata.

Zadanie nr 7: odkryj hasło do sejfu nr 7 i otwórz go. Jeśli czytasz ten fragment, w Twym ekwipunku powinna być już kartka z tajemniczą wiadomością "L = E". To ona jest wskazówką do tegoż sejfu. Obróć metalowe pokrętło tak, by "E" na szarym tle znalazło się na poziomie złotego "L" (litery na obwodzie okręgu). Teraz każdej ze złotych liter w rzędzie na dole sejfu przyporządkuj odpowiednio te napisane na szarym tle pokrętła, zgodnie z jego aktualnym położeniem. Kiedy to zrobisz, odczytasz cztery cyfry (po angielsku), które kolejno należy ustawić na czterech małych pokrętłach w górze sejfu.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Safecracker - poradnik do gry
- Safecracker: Poradnik do gry
- Safecracker: Parter
- Safecracker: Mapa Parter
- Safecracker: Hol Parter
- Safecracker: Mały salon Parter
- Safecracker: Mały korytarz Parter
- Safecracker: Ogród zimowy Parter
- Safecracker: Muzeum Parter
- Safecracker: Biuro Parter
- Safecracker: Warsztat Parter
- Safecracker: Buduar Parter
- Safecracker: Główny salon Parter
- Safecracker: Gabinet Parter
- Safecracker: Schody kuchenne Parter
- Safecracker: Jadalnia Parter
- Safecracker: Główna klatka schodowa Parter
- Safecracker: Parter
- Safecracker: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
