Safecracker: Garderoba Piętro
Aktualizacja:
Garderoba (Dressing Room)
Po prawej na ścianie usytuowany jest sejf nr 32. Koniecznie przyjrzyj się tabliczce z "kodem kreskowym" na drzwiach pomieszczenia.

Zadanie nr 32: wpadnij na to, jakież to cyfry trzeba ustawić na każdym z pokręteł, żeby otworzyć ten sejf. Do tego celu przydatna będzie tablica Polibiusza, którą wetknij w miejsce na dole urządzenia. Teraz każdym kolejnym dwu cyfrom przy pokrętłach przypisz literę (zgodnie ze wskazaniami tablicy), pamiętaj, że pierwsza cyfra oznacza rząd, druga kolumnę. Otrzymasz wówczas:
3-4 | 3-3 | 1-5 | 4-4 | 5-2 | 3-4 | 4-3 | 2-4 | 5-3 | 2-1 | 2-4 | 5-1 | 1-5 |
O | N | E | T | W | O | S | I | X | F | I | V | E |
Powstały w ten sposób rząd liter podziel tak, by wyodrębnić nazwy czterech cyfr (po angielsku) i oto poznałeś kod do tego sejfu.

Niezbędne do tego: kamienna rzeźbiona tablica z sejfu nr 31 na strychu.
Efekt: ujawnienie się skrytki (poniżej), z której zabierz kolejny potrójny klucz (Triple Key).
Sugerowany kierunek: błękitna sypialnia.
- Safecracker - poradnik do gry
- Safecracker: Poradnik do gry
- Safecracker: Piętro
- Safecracker: Mapa Piętro
- Safecracker: Korytarz zachodni Piętro
- Safecracker: Kuchnia Piętro
- Safecracker: Garderoba Piętro
- Safecracker: Błękitna sypialnia Piętro
- Safecracker: Żółty pokój Piętro
- Safecracker: Korytarz Centralny Piętro
- Safecracker: Korytarz wschodni Piętro
- Safecracker: Pralnia Piętro
- Safecracker: Strych Piętro
- Safecracker: Pokój gier Piętro
- Safecracker: Biblioteka Piętro
- Safecracker: Fioletowy pokój Piętro
- Safecracker: Tajny pokój Piętro
- Safecracker: Piętro
- Safecracker: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
