Safecracker: Jadalnia Parter
Aktualizacja:
Jadalnia (Dining Room)
Stojąc w drzwiach jadalni, na ścianie po lewej widzisz sejf nr 12 za obrazem przedstawiającym stos książek. Rozpoznajesz go, rzecz jasna, po czerwonej diodzie. Po tej samej stronie znajduje się zamknięte na klucz wejście na główną klatkę schodową.

Zadanie nr 12: otwórz sejf nr 12. Tym razem nie czekają Cię żadne kombinacje cyfrowe. Przyjrzyj się ścianie naprzeciwko stołu. Wiszą na niej cztery portrety, które możesz zdejmować i zamieniać miejscami. Kiedy powiesisz je w prawidłowym szyku, rzeczony sejf stanie otworem.

Niezbędne do tego: zdjęcie znalezione w sejfie nr 7 (w głównym salonie), przedstawiające ten właśnie konkretny układ obrazów. Zwróć uwagę na przerwę pomiędzy nimi.
Efekt: kolejne znalezisko, czyli list od Huberta Dufigue (Letter from Hubert Dufigue de Pouillot), który zabierz i przeczytaj.
Sugerowany kierunek: warsztat lub piwnica.
- Safecracker - poradnik do gry
- Safecracker: Poradnik do gry
- Safecracker: Parter
- Safecracker: Mapa Parter
- Safecracker: Hol Parter
- Safecracker: Mały salon Parter
- Safecracker: Mały korytarz Parter
- Safecracker: Ogród zimowy Parter
- Safecracker: Muzeum Parter
- Safecracker: Biuro Parter
- Safecracker: Warsztat Parter
- Safecracker: Buduar Parter
- Safecracker: Główny salon Parter
- Safecracker: Gabinet Parter
- Safecracker: Schody kuchenne Parter
- Safecracker: Jadalnia Parter
- Safecracker: Główna klatka schodowa Parter
- Safecracker: Parter
- Safecracker: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
