Resident Evil 4 Remake: Strzelnica (Shooting Range)
Strzelnice z gry Resident Evil 4 Remake pozwalają pozyskiwać tokeny i ozdoby Charms. W naszym poradniku znajdziecie lokalizację wszystkich 5 strzelnic oraz informacje o tym jak zdobywać punkty na strzelnicy i jak unikać ujemnych punktów.
Aktualizacja:
W grze Resident Evil 4 Remake Leon może odwiedzać strzelnice (Shooting Range) i przystępować do wyzwań z trafiania w tarcze symbolizujące piratów. Z poradnika dowiecie się gdzie jest wszystkich 5 strzelnic w wiosce, zamku i na wyspie, a także jak gromadzić punkty i zdobywać rangi S podczas rozgrywania gier na strzelnicach.
- Strzelnica #1 - Quarry
- Strzelnica #2 - Grand Hall
- Strzelnica #3 - Mine
- Strzelnica #4 - Cargo Depot
- Strzelnica #5 - Specimen Storage
- Najważniejsze zasady grania na strzelnicy
Strzelnica #1 - Quarry


Z pierwszej strzelnicy możecie skorzystać w wiosce od rozdziału 3. Musicie dotrzeć do sklepu w kamieniołomie (Quarry). Obok niego jest winda podróżująca na strzelnicę.
Strzelnica #2 - Grand Hall


Druga strzelnica jest dostępna w zamku od rozdziału 9. Jest ona w małym pomieszczeniu obok głównej sali Grand Hall. W tej samej lokacji są też sklep i maszyna do pisania.
Strzelnica #3 - Mine


Trzecia strzelnica jest dostępna w zamku w rozdziale 11. Znajdziecie ją na samym początku rozdziału w kopalni, obok sklepu i maszyny do pisania.
Strzelnica #4 - Cargo Depot


Czwarta strzelnica jest dostępna na wyspie w rozdziale 14. Jest ona w obszarze z handlarzem na północ od Facility 1 Storage i na południe od Cargo Depot.
Strzelnica #5 - Specimen Storage


Ostatnia piąta strzelnica jest dostępna na wyspie w rozdziale 15. Jest ona na zachód od Specimen Storage i znajdziecie ją przed wkroczeniem do Sanctuary Approach. To ostatnia okazja do zaliczenia wyzwań na strzelnicy.
Najważniejsze zasady grania na strzelnicy

Na strzelnicy możecie przeglądać wyzwania, ale nie wszystkie są od razu dostępne. Jeśli nie chcecie czekać na kolejne, to zajmijcie się zaliczeniem gier na strzelnicy dopiero w rozdziale 15.
Na strzelnicy nie korzysta się z własnych broni, tylko z przydzielonych przez strzelnicę. Mają one nielimitowaną amunicję, ale trzeba je przeładowywać (najlepiej tuż po zniknięciu serii tarcz).
Rozegranie danego wyzwania odkryje jego bonusowy cel - Bonus Condition. Może to być np. pozbycie się wszystkich piratów. Zrealizowanie bonusowych założeń pozwoli uzyskać wyższą rangę na koniec gry.

Trafianie w cele przyznaje punkty, a trafianie w marynarzy (cywilów) je odejmuje. Dodatkowe punkty możecie otrzymać np. za:
- trafienie w czaszkę;
- trafienie w elitarnego pirata;
- 100% skuteczność;
- pozbycie się kilku celów jednym strzałem.

Na koniec każdego wyzwania otrzymacie rangę i powinniście dążyć do uzyskiwania rangi S. Zależy ona od skuteczności strzałów, liczby trafionych celów i tego czy wypełniliście warunki Bonus Condition.
W zależności od uzyskanego wyniku otrzymacie nagrody - tokeny. Występują one w różnych odmianach, np. złote albo srebrne.
Alternatywnie złote tokeny możecie też kupować u handlarza. Pojawiają się one w późniejszych rozdziałach w zakładce Trade, a więc trzeba na nie wydawać walutę Spinel.

Z tokenami możecie docierać do maszyny obok windy. Umieszczanie w niej tokenów pozwala losować nagrody.

Możecie wygrywać ozdoby Charms. Powracajcie z nimi do maszyn do pisania i wybierajcie zakładkę Customize Case.
Każdy Charm oferuje pasywną premię i w przykładzie z obrazka jest to odnajdywanie 20% więcej amunicji do karabinu. Do walizki w danym momencie możecie mieć przyczepione 3 różne ozdoby.
- Resident Evil 4 Remake - poradnik do gry
- Resident Evil 4 Remake: Poradnik do gry
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety i zagadki
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety
- Resident Evil 4 Remake: Lista wszystkich sekretów
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Files - Village
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Files - Castle
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Files - Island
- Resident Evil 4 Remake: Mapy skarbów (Treasure Maps)
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Wayshrine (kapliczki w Village)
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Square Lock Box i klucz Cubic Device
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Chest with Decorated Keyhole
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Yellow Herb - Village
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Yellow Herb - Castle
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Yellow Herb - Island
- Resident Evil 4 Remake: Strzelnica (Shooting Range)
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Locked Drawers - Village
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Locked Drawers - Castle
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Small Keys - Village
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety Small Keys - Castle
- Resident Evil 4 Remake: Sekretna broń CQBR Assault Rifle
- Resident Evil 4 Remake: Clockwork Castellans
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety
- Resident Evil 4 Remake: Sekrety i zagadki
- Resident Evil 4 Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cały poradnik jak najbardziej ok. Jest tylko mały problem...na poziomie trudności PROFFESIONAL niektóre zagadki są troszkę inne. W dużej sypialni gdzie spotykamy Adę kamienne tabliczki są w trochę innych miejscach. Natomiast zagadki w chłodniach z przywracaniem zasilania też są inne i tu właśnie mam zagwozdkę, pierwsza maszyna w miarę spoko ale z drugą nie mogę zaskoczyć....
jak ustawic predkosc obracania sie czyli wrazliwosc myszki bo 4 razy misze machnac myszka by obrocic sie o 90 stopni
W sekretach brakuje jeszcze żuków. Każdy zwiększa maks życie Leona lub można je sprzedawać za 10,000 Pesetas/sztuke. Na tą chwilę odkryto trzy: https://www.youtube.com/watch?v=MWOHYoyfPi8
I takich miejsc jest więcej. Wczytałem rozdział 4 i okazało się, ze pomiędzy Quarry, a Church również nie da się wrócić (a tym samym dostać z powotem do Abandoned Factory), zaś w rozdziale 5 nie możemy już wrócić do Stone Pedestal przy jeziorze, bo przejście między Quarry i Church jest zawalone. Trzeba po prostu zbierać wszystko adekwatnie do rozdziału. Szkoda, że twórcy tak zdecydowali.
Odnośnie punktów bez powrotu... niestety nie da się też wrócić do Abandoned Factory (ścieżka jest zawalona drzewami), więc nawet jeśli w rozdziale 5 chcemy zebrać to, co zostawiliśmy w AF, to już jest niemożliwe.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
