Regalia Of Men and Monarchs: Wszyscy towarzysze i jak ich zrekrutować
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz spis wszystkich dostępnych towarzyszy do zrekrutowania, wraz z opisem ich umiejętności:

Griffith
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: Jest dostępny od samego początku rozgrywki.
Umiejętności:
- Precyzyjne uderzenie - Zadaje wybranemu wrogowi 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Nakła efekt "Oderwanie" trwający 2 tury.
- Porywcze wyzwanie - Nakłada na wybranego wroga efekty "Prowokacja" i "Oślepienie" trwające 2 tury.
- Cios półksiężyca - zadaje celom w zasięgu 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia od lodu. Postać używająca otrzymuje 10% punktów osłon za każdy trafiony cel.
- Dynamiczne wejście - powoduje przemieszczenie się postaci w pobliże celu.
- Ostatni szlif - Zadaje wybranemu wrogowi 190% podstawowych obrażeń jako obrażenia czyste. Zadaje dodatkowe 100% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne, jeśli cel ma poniżej 40% zdrowia. Nakłada "osłabienie" na 2 tury.

Signy
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: Musisz ją pokonać, krótko po rozpoczęciu 1 rozdziału, a dołączy do drużyny.
Umiejętności:
- Sus - powoduje wykonanie dalekiego skoku i zadanie celom przy lądowaniu 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne.
- Trąba powietrzna - zadaje obrażenia wszystkim celom w zasięgu 90% podstawowych obrażeń jako obrażenia od błyskawic. Nakłada efekt "oderwanie" trwający 1 turę.
- Wściekłość - zadaje Signey obrażenia w wysokości 15% jej aktualnego poziomu zdrowia jako obrażenia fizyczne. Nakła efekt "Krzepę" i "Chyżość" na 2 tury.
- Dziki ryk - zadaje wszystkim wrogom w zasięgu 30% podstawowych obrażeń jako obrażenia czyste i nakłada efekt "Panika" trwający 1 turę.
- Masakra - trafia maksymalnie 4 losowo wybranych wrogów znajdujących się w zasięgu. Każde uderzenie zadaje 70% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Uderza 4 razy, może trafić 1 cel kilka razy.

Aliss
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny krótko po rozpoczęciu 1 rozdziału.
Umiejętności:
- Ognik - zadaje wybranemu celowi 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Maksymalnie 2 razy uderza losowego wroga w pobliżu celu. Każde kolejne trafienie zadaje 15% mniej obrażeń od poprzedniego. Nakłada na wroga efekt "Wzmocnienie ognia" trwający 2 tury.
- Płomienna bariera - tworzy ruchomą ścianę ognia, która zadaje wszystkim celom w zasięgu 50% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Trwa 2 tury.
- Inferno - zadaje 120% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia wszystkim celom w zasięgu.
- Tarcza ognia - nakłada na wybranego sojusznika efekt "Odstraszenie" trwający 2 tury.
- Władca płomieni - na pewien czas przywołuje Gerrę, Władcę połomieni. Czas przebywania Gerry na polu bitwy wydłuża się za każdym razem, gdy otrzyma on jakiekolwiek obrażenia od ognia.

Levant
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny w 1 rozdziale przygód.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
co najlepiej najpierw zrobic, czy spedzic czas bohaterami lub od razu walczyc?
Witam
Utknąłem na zagadce, czy zna ktoś może odpowiedzieć do zadania z tym jajem
gdzie trzeba odpowiednio ułożyć
mroczny sie wznosi, jasny upada, z jego popiołów rodzi się nowe życie
Góra: Księżyc
Środek: Człowiek
Dół: Słońce
Rychło w czas, co?
Myślę że trzeba dać Regalii trochę czasu. Gra świetna , trudna i bardzo wciągająca choć czasami nieco irytująca (miss miss miss :)). Liczę że ktoś pokusi się na podpowiedzi dotyczące przejścia lochów dla tych mniej wprawnych w strategii :). Pamiętajcie aby planować z góry które questy chcemy ukończyć w następnym rozdziale i zostawiajcie jeden czynnik który je zalicza. Np. mieć 4 kumpli zostawcie trzech a czwartego z pełnym paskiem expa tak żeby można go było dodać bez straty kolejnych dni poświęconych na przebywanie z daną postacią :)
Tutaj dodam, że jak zrobisz więcej Kingdom Quest-ów, to w następnym miesiącu masz już np. 2/7 gotowych, także śmiało można robić zadania na zapas :)
Czasami te "rozszerzone samouczki" przydają się bardziej niż typowe walkthrough. Zwłaszcza, jeśli chodzi o gry mniejsze.
Stale, zawsze i wciąż jesteśmy otwarci na sugestie i pomysły co do rozwoju np. takich właśnie "miniporadników". Co byście chcieli w nich widzieć, czego Wam brakuje (oprócz walkthrough :>). Możecie do nas pisać, zawsze czytamy Wasze mejle: uwagi at gry-online.pl lub wpis pod poradnikiem. Przypominam też o istnieniu "Moich Notatek" na każdej stronie poradnika: możecie dodawać swoje uwagi, swoje rozwiązania, swoje sposoby itd. itp. :)
A samej Regalii bardzo nam szkoda. Niesłusznie niedoceniona produkcja.
Szkoda. To co zawarte jest w tym poradniku to w zasadzie minimalnie rozszerzony samouczek z gry, a rozpiska opcji dialogowych by się przydała - zaoszczędziłoby to sporo czasu z reloadingów xP Plus spis wszystkich dostępnych przedmiotów. Ale fakt, że poradnik do gier indie spotka małą grupę odbiorców jest niezaprzeczalny, z drugiej jednak strony poradników do popularnych gier jest zawsze jak na***ł, więc powielanie tego samego po sto razy też wiele sensu nie ma xP Tak czy siak dzięki za włożoną pracę ;)
Obecnie wiele poradników na stronie bada zainteresowanie czytelników i głównie opracowywane są podstawowe mechanizmy rozgrywki, porady itp. z grami RPG jest o tyle trudno, że pisanie opisu przejścia jest bardzo czasochłonne, a włożony trud często spotyka się z małą grupką odbiorców (przy mniej znanych tytułach). Tak niestety wygląda sprawa z Regalią, gra jest bardzo dobra, złożona, ale na chwilę obecną kupiło ją ok. 700 graczy... (steamspy)
Także niestety, ale najprawdopodobniej poradnik nie będzie rozbudowywany.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
