Wszyscy towarzysze i jak ich zrekrutować | Mieszkańcy miasta | Regalia
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz spis wszystkich dostępnych towarzyszy do zrekrutowania, wraz z opisem ich umiejętności:

Griffith
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: Jest dostępny od samego początku rozgrywki.
Umiejętności:
- Precyzyjne uderzenie - Zadaje wybranemu wrogowi 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Nakła efekt "Oderwanie" trwający 2 tury.
- Porywcze wyzwanie - Nakłada na wybranego wroga efekty "Prowokacja" i "Oślepienie" trwające 2 tury.
- Cios półksiężyca - zadaje celom w zasięgu 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia od lodu. Postać używająca otrzymuje 10% punktów osłon za każdy trafiony cel.
- Dynamiczne wejście - powoduje przemieszczenie się postaci w pobliże celu.
- Ostatni szlif - Zadaje wybranemu wrogowi 190% podstawowych obrażeń jako obrażenia czyste. Zadaje dodatkowe 100% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne, jeśli cel ma poniżej 40% zdrowia. Nakłada "osłabienie" na 2 tury.

Signy
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: Musisz ją pokonać, krótko po rozpoczęciu 1 rozdziału, a dołączy do drużyny.
Umiejętności:
- Sus - powoduje wykonanie dalekiego skoku i zadanie celom przy lądowaniu 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne.
- Trąba powietrzna - zadaje obrażenia wszystkim celom w zasięgu 90% podstawowych obrażeń jako obrażenia od błyskawic. Nakłada efekt "oderwanie" trwający 1 turę.
- Wściekłość - zadaje Signey obrażenia w wysokości 15% jej aktualnego poziomu zdrowia jako obrażenia fizyczne. Nakła efekt "Krzepę" i "Chyżość" na 2 tury.
- Dziki ryk - zadaje wszystkim wrogom w zasięgu 30% podstawowych obrażeń jako obrażenia czyste i nakłada efekt "Panika" trwający 1 turę.
- Masakra - trafia maksymalnie 4 losowo wybranych wrogów znajdujących się w zasięgu. Każde uderzenie zadaje 70% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Uderza 4 razy, może trafić 1 cel kilka razy.

Aliss
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny krótko po rozpoczęciu 1 rozdziału.
Umiejętności:
- Ognik - zadaje wybranemu celowi 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Maksymalnie 2 razy uderza losowego wroga w pobliżu celu. Każde kolejne trafienie zadaje 15% mniej obrażeń od poprzedniego. Nakłada na wroga efekt "Wzmocnienie ognia" trwający 2 tury.
- Płomienna bariera - tworzy ruchomą ścianę ognia, która zadaje wszystkim celom w zasięgu 50% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Trwa 2 tury.
- Inferno - zadaje 120% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia wszystkim celom w zasięgu.
- Tarcza ognia - nakłada na wybranego sojusznika efekt "Odstraszenie" trwający 2 tury.
- Władca płomieni - na pewien czas przywołuje Gerrę, Władcę połomieni. Czas przebywania Gerry na polu bitwy wydłuża się za każdym razem, gdy otrzyma on jakiekolwiek obrażenia od ognia.

Levant
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny w 1 rozdziale przygód.
Umiejętności:
- Rąbnięcie tarczą - zadaje 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne i spycha go 3 pola w tył.
- Ostatnia linia obrony - tworzy nieprzekraczalny, niezniszczalny mur widmowych tarcz w wybranym miejscu. Mur pozostaje na polu bitwy przez 2 tury.
- Błogosławiony skoczek - powoduje teleportację na puste pole. Zadaje wszystkim celom wokół punktu trafienia 50% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Nakła efekt "ogłuszenie" trwający 1 turę.
- Błogosławiona nowa - zadaje wrogom w zasięgu 65% podstawowych obrażeń jako obrażenia od ognia. Zapewnia 20% punktów osłon sojusznikom znajdującym się w zasięgu.
- Okrzyk odwagi - nakłada na wszystkich wrogów na polu bitwy efekt "Uciszenie" trwający 1 turę.

Theo
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny w 2 rozdziale przygód, gdy go pokonasz.
Umiejętności:
- Lanca postrachu - zadaje celowi znajdującemu się w zasięgu 100% podstawowych obrażeń jako obrażenia od lodu. Nakłada trwający 2 tury efekt "Ofiara".
- Chmara nietoperzy - zadaje wszystkim wrogom w zasięgu 20% podstawowych obrażeń i dodatkowe 5% za każdy negatywny efekt, któremu podlegają cele, jako obrażenia fizyczne. Nakłada efekt "oślepienie" trwający 2 tury. Obrażenia zadane przez Theo są zamienione w adekwatną liczbę punktów osłon.
- Hipnotyzujące spojrzenie - zadaje celowi znajdującemu się w zasięgu 50% podstawowych obrażeń jako obrażenia od lodu. Nakłada trwający 1 turę efekt "uciszenie" na cel i trwający 2 tury efekt "Krzepa" na siebie.
- Mroczne żniwa - zadaje wszystkim celom w zasięgu 50% podstawowych obrażeń i dodatkowe 40% za każdy negatywny efekt, któremu podlegają cele, jako obrażenia czyste.
- Pełzająca zguba - kopiuje jeden losowo wybrany negatywny efekt wybranego wroga i nakłada go na wszystkich wrogów na polu bitwy.

Diego
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny w 3 rozdziale przygód.
Umiejętności:
- Szybki strzał - zadaje wybranemu wrogowi 70% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Postać używająca umiejętności zyskuje 6 ładunków "Zadufania", minus 1 za każde pole dzielące je od celu.
- Kukła - powoduje pojawienie się na polu bitwy strasznej kukły. Co turę nakłada trwający 1 turę efekt "Prowokacja" na każdego wroga, który wykona ruch lub akcję w zasięgu 3 pól. Kukła pozostaje na polu bitwy przez 2 tury.
- Smolista strzała - zadaje wszystkim celom w zasięgu 60% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Nakłada trwający 1 turę efekt "Spowolnienie", którego działanie wydłuża się o 1 turę za każde 2 ładunki "Zadufania".
- Strzał kobry - zadaje wybranemu wrogowi 110 % podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Nakłada trwający 1 turę efekt "Zatrucie", którego działanie wydłuża się o 1 turę za każde 2 ładunki "Zadufania".
- Wszechogarniający cios - Zadaje 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne i dodatkowe 5% za każdy ładunek "Zadufania". Trafia wszystkich wrogów w zasięgu, przy czym zasięg zwiększa się o 1 za każde dwa ładunki "Zadufania".

Grenn
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: dołączy do drużyny w 3 rozdziale przygód.
Umiejętności:
- Wyniszczający cios - zadaje wybranemu celowi 75% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Nakła efekt "Zatrucie" trwający 2 tury. Usuwa efekt "w ukryciu" postaci używającej umiejętność.
- Zniknięcie - postać używająca umiejętności zyskuje efekt "w ukryciu" na 2 tury.
- Dywersja - nakłada efekty "spowolnienie" i "oślepienie" trwające 3 tury. Postać używająca umiejętności musi się znajdować pod wpływem efektu "W ukryciu". Użycie umiejętności nie usuwa efekt "W ukryciu".
- Unieszkodliwienie - zadaje wybranemu wrogowi 120% podstawowych obrażeń jako obrażenia od błyskawic. Nakłada efekt "ogłuszenie" trwający 1 turę, jeśli postać używająca umiejętności podlega efektowi "W ukryciu".
- Plan B - nakłada trwający 2 tury efekt "Oślepienie" na wszystkich wrogów w zasięgu. Nakłada trwający 2 tury efekt "W ukryciu" na wszystkich wrogów w zasięgu.

Henrietta
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: zdobądź 3 poziom reputacji z Lordemarem.
Umiejętności:
- Osąd - zadaje wybranemu celowi 80% podstawowych obrażeń jako obrażenia fizyczne. Zadaje dodatkowe 20% obrażeń za każdy ładunek "Natarcia". Zapewnia dodatkowe efekty w zależności od aktywnego Priorytetu.
- Podstęp - zapewnia 10% maksymalnej wartości osłon postaci używającej umiejętności i wybranemu sojusznikowi. Postać zyskuje efekt " Priorytet: nadwątlenie".
- Pogoń - nakłada efekt "chyżość" na postać używającą umiejętności i wybranego sojusznika. Postać zyskuje efekt "Priorytet: zaszczucie".
- Rozgrzeszenie - usuwa wszystkie negatywne efekty nałożone na postać używającą umiejętności i wybranego sojusznika. Postać zyskuje efekt "Priorytet: potępienie".
- Nadzór - zapewnia wybranemu sojusznikowi dodatkowy ruch. Postać zyskuje efekt "Priorytet: izolacja".

Mifune
Jak dołączyć towarzysza do drużyny: zdobądź 3 poziom reputacji z Imperium.
Umiejętności:
- Jeleń - zadaje wszystkim wrogom w zasięgu 100% podstawowych obrażeń jako obrażenia od błyskawic. Obrażenia zostają podzielone równo między cele.
- Żółw - usuwa jeden losowy negatywny efekt. Postać używająca umiejętności zyskuje 10% maksymalnej wartości osłon.
- Guziec - zadaje wybranemu wrogowi 50% podstawowych obrażeń jako obrażenia od błyskawic. Nakłada efekt "Ogłuszenie" trwający 1 turę.
- Małpa - nakłada na wybranego wroga efekt "Prowokacja" trwający 1 turę. Zwiększa liczbę punktów ruchu postaci używającej umiejętności o 1.
- Smok - postać używająca umiejętności zyskuje 5 ładunków "laido".
0
Komentarze czytelników
RazjelIV Junior
Góra: Księżyc
Środek: Człowiek
Dół: Słońce
Rychło w czas, co?
lukasz-janik Centurion
co najlepiej najpierw zrobic, czy spedzic czas bohaterami lub od razu walczyc?
bastusss Junior
Witam
Utknąłem na zagadce, czy zna ktoś może odpowiedzieć do zadania z tym jajem
gdzie trzeba odpowiednio ułożyć
mroczny sie wznosi, jasny upada, z jego popiołów rodzi się nowe życie
Albanoid Pretorianin

Tutaj dodam, że jak zrobisz więcej Kingdom Quest-ów, to w następnym miesiącu masz już np. 2/7 gotowych, także śmiało można robić zadania na zapas :)
Zakapiorrrrr Legionista
Myślę że trzeba dać Regalii trochę czasu. Gra świetna , trudna i bardzo wciągająca choć czasami nieco irytująca (miss miss miss :)). Liczę że ktoś pokusi się na podpowiedzi dotyczące przejścia lochów dla tych mniej wprawnych w strategii :). Pamiętajcie aby planować z góry które questy chcemy ukończyć w następnym rozdziale i zostawiajcie jeden czynnik który je zalicza. Np. mieć 4 kumpli zostawcie trzech a czwartego z pełnym paskiem expa tak żeby można go było dodać bez straty kolejnych dni poświęconych na przebywanie z daną postacią :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.