Przeciwzaklęcie | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
Aktualizacja:
Przeciwzaklęcie
Cele: uwolnić Ciele z fortu kultystów, odszukać trzy Święte Nasiona, zająć trzy Wrota Żywiołów
Nagroda: Amulet Morskiego Elfa, 24 000 XP, +5 obrona przed magią
Bohaterka, którą musimy uwolnić znajduje się w Forcie Świątyni (M1,5) w połowie drogi między Fukamishiro a miastem, którym zarządza Rady Piratów. Jest to centralny obszar drugiej wyspy i jeśli do tej pory go nie podbiliśmy nadeszła najwyższa pora aby to uczynić. Obrona fortecy jest szczątkowa i nasz główny bohater powinien pokonać ją bez najmniejszych problemów, nawet pomimo obecności kilku kirinów w garnizonie. Po pokonaniu wojsk kultystów, Ciele dołączy do nas i poprosi nas o zgromadzenie trzech Świętych Nasion. Jako, że nowoprzybyła bohaterka posiada już jedno z nich, Crag Hack musi zgromadzić dwa pozostałe. Nasiona znajdują się na drugiej (M1,10) i trzeciej (M1,11) wyspie w lokacjach bronionych przez neutralne potwory. Po zgromadzeniu wszystkich trzech ziaren Falagar otworzy nam drogę na ostatnią, centralną wyspę.

Ostatnim naszym celem jest zdobycie i utrzymanie kontroli nad trzema Wrotami Żywiołów. Lądowanie na wyspie wulkanicznej przeprowadzamy na północnej plaży (M1,12) a stamtąd kierujemy się bezpośrednio na najbliższego przeciwnika - mnicha Zhaoyu. Po krótkiej walce możemy przejąć we władanie pierwsze Wrota Żywiołów (M1,13) a jeśli potrzebujemy uzupełnić nasze siły możemy wykorzystać portal do rekrutacji żywiołaków. Następnie kierujemy się w głąb wyspy. Po drodze będziemy mijali Ołtarz zniszczenia (M3,15) - jeśli odwiedzimy go przed walką, w następnym starciu na wojska wroga spadnie deszcz ognia. Warto skorzystać z tej okazji, gdyż kawałek dalej spotkamy kolejnego oponenta - samuraja Kalindrę. Tak jak poprzedni heros, tak i ona broni dostępu do kolejnych wrót, które musimy przejąć (M1,14). Dzięki wsparciu Ołtarza zniszczenia oraz nowo nabytych żywiołaków walka szybko zakończy się naszym zwycięstwem a my wypełnimy drugi z trzech celów misji. Kontynuując naszą drogę na północ omijamy Falę chaosu (M3,16). Budynek ten przywołuje w walce Czerwia Otchłani, aby pożarł jeden z oddziałów wroga - bonus ten wykorzystamy dopiero przed ostatnią walką. W tej chwili powinniśmy skupić się na walkce z mniszką Chiyoko - obrońcą ostatnich Wrót Żywiołów. Po jej pokonaniu wystarczy przejąć pobliski portal (M1,15) a droga do Himiko (M1,16) stanie otworem.

0
Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
12 lipca 2012
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
- Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Meduza (1,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Meduza (2,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Król piratów; Meduza (3,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Przeciwzaklęcie | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZP) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend
Nieźle- dodatki do Heroes III to około 20-30 misji. A tutaj? Mamy ich DWIE DWIE DDDDDWIE
zanonimizowany849518 Centurion
[1] ---> I bardzo dobrze.
Mutant z Krainy OZ Legend
[2] Dlaczego bardzo dobrze?
[1] To DLC ciężko równać do dodatków do Heroesa 3, porównuj pełnoprawne dodatki, które do szóstki może kiedyś wyjdą.
zanonimizowany849518 Centurion
Dobrze, bo błazny znowu mają dramat, powód do narzekania i rozpaczy :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
