Żywiołak światłości | Opis jednostek | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Żywiołak światłości

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Żywiołak światłości

Żar światłości: Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje obrażenia od magii światłości i zostaje oślepiony na kilka tur - Żywiołak światłości | Opis jednostek | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Żar światłości: Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje obrażenia od magii światłości i zostaje oślepiony na kilka tur. Zaklęcie pochłania siły witalne stworzeń je rzucających, odbierając im punkty życia - jednak odzyskują je po bitwie.

Odbicie bólu: Kiedy Żywiołak Światłości otrzymuje obrażenia w zwarciu, atakujący przeciwnik otrzymuje 10% zadanych obrażeń.

Pokrewieństwo magii światłości: Żywiołaki otrzymują o 50% mniej obrażeń od magii żywiołu, któremu są pokrewne - oraz o 50% większe obrażenia od magii żywiołu przeciwnego. Są także odporne na niekorzystne efekty należące do ich żywiołu.

Postać eteryczna: Duchy posiadają +50% odporności na wszystkie obrażenia od początku bitwy do wykonania ruchu.

Jednostka żyjąca: Tę jednostkę można leczyć i wskrzeszać. Jest odporna na efekty wpływające na morale.

Prędkość światła: Żywiołak Światłości wykonuje ruch, atakuje (nie wywołując kontrataku) i powraca na miejsce.

Objawienie: Żywiołak Światłości kontratakuje, wystrzeliwując promienie w 8 kierunkach. Wszystkie oddziały przeciwnika, które znajdą się na drodze promieni, otrzymują obrażenia od magii światłości. Oprócz tego, promienie leczą jednostki bohatera.

420 złota

Żywiołaki światłości to jednostki walczące wręcz, ale dzięki możliwości odskoku po każdym wykonanym ataku doskonale spisują się w nękaniu oddziałów przeciwnika - Żywiołak światłości | Opis jednostek | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Żywiołaki światłości to jednostki walczące wręcz, ale dzięki możliwości odskoku po każdym wykonanym ataku doskonale spisują się w nękaniu oddziałów przeciwnika. Ich zadanie na polu bitwy jest podobne do tego, jakie spełniają Furie, jednak w przeciwieństwie do jednostki twierdzy są one znacznie silniejsze i wytrzymalsze a ich kontrataki i atak specjalny - zabójcze.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2012-07-30
16:48

berial6 Legend

berial6

Nieźle- dodatki do Heroes III to około 20-30 misji. A tutaj? Mamy ich DWIE DWIE DDDDDWIE

Komentarz: berial6
2012-07-30
16:50

zanonimizowany849518 Centurion

[1] ---> I bardzo dobrze.

Komentarz: zanonimizowany849518
2012-07-30
18:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

[2] Dlaczego bardzo dobrze?
[1] To DLC ciężko równać do dodatków do Heroesa 3, porównuj pełnoprawne dodatki, które do szóstki może kiedyś wyjdą.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2012-07-30
18:36

zanonimizowany849518 Centurion

Dobrze, bo błazny znowu mają dramat, powód do narzekania i rozpaczy :)

Komentarz: zanonimizowany849518

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl