Gniazdo Burz (2,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
Aktualizacja:
Gniazdo Burz (2/4)
Cele: znaleźć drogę na Grzmiącą Górę
Nagroda: 120 000 XP
Zdobycie Halaso nie tylko wskazało nam aktualne miejsce gniazdowania Ptaka Gromu lecz również skierowało nas na kolejny trop - Crag Hack dowiedział się, że na pobliskiej rafie koralowej mieszka pewien starzec, któremu warto złożyć wizytę. Jednak zanim wyruszymy na otwarte wody Morza Sztormów powinniśmy rozbudować swoją armię i dokończyć eksploracji wyspy. W pierwszej kolejności opłaca się zająć oba dostępne źródła surowców: tartak na południu (M1,T) i kopalnię rudy na północy wyspy (M1,R). Zdobyte zasoby wykorzystamy do rozbudowy naszego pierwszego miasta. Pierwszą budowlą powinien być market: pozwoli on nam na uzyskanie na drodze wymiany brakujących nam kryształów. Następnie powinniśmy dążyć do jak najszybszego wybudowania obozowiska centaurów oraz gniazda harpii a następnie powiększenia go do kolonii harpii. Otrzymane w ten sposób centaury i furie pozwolą nam wygrać większość starć bez strat w ludziach. Oprócz tego warto jak najszybciej zabezpieczyć pobliski Ołtarz podwładnych (M3,4) aby od samego początku gry zmaksymalizować produkcję naszych wojsk. Ostatnią ciekawostką jest Dziennik Wilka Morskiego (M1,3) - artefakt, zdobycie którego rozpoczyna dwa nowe zadania poboczne: "Dziedzictwo wielkiego pirata" oraz "Znajdź Kapelusz Kapitana".

Po zabezpieczeniu wyspy i zwerbowaniu nowych oddziałów czas na kontynuowanie naszej przygody. W tym celu musimy wybudować okręt w stoczni (M1,4) za 10 sztuk drewna i 2500 złota. Pierwszą rzeczą na jaką musimy zwrócić uwagę po zaokrętowaniu się jest obecność Łowców Piratów na przybrzeżnych wodach. Podróżując na południe od stoczni spotkamy kilku wrogich bohaterów, każdy silniejszy od poprzedniego. Warto jednak usunąć ich z drogi przed zakończeniem aktualnego zadania, gdyż mogą oni niespodziewanie zacumować przy brzegu i zaatakować nasze miasto. Po oczyszczeniu wód przybrzeżnych wyruszamy na północ od stoczni, aż do napotkania pierwszej wyspy (M1,5). Po opuszczeniu okrętu i zbliżeniu się do Falagara dowiemy się, że pustelnik w zamian za małą przysługę pomoże nam dostać się do Ptaka Gromu.

0
Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
12 lipca 2012
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
- Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Gniazdo Burz (1,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Gniazdo Burz (2,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Rozbitek | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Łowca Piratów | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Gniazdo Burz (3,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Gniazdo Burz (4,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZP) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG)
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend
Nieźle- dodatki do Heroes III to około 20-30 misji. A tutaj? Mamy ich DWIE DWIE DDDDDWIE
zanonimizowany849518 Centurion
[1] ---> I bardzo dobrze.
Mutant z Krainy OZ Legend
[2] Dlaczego bardzo dobrze?
[1] To DLC ciężko równać do dodatków do Heroesa 3, porównuj pełnoprawne dodatki, które do szóstki może kiedyś wyjdą.
zanonimizowany849518 Centurion
Dobrze, bo błazny znowu mają dramat, powód do narzekania i rozpaczy :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
