Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Meduza (4/5)

Cele: ukończyć zadanie główne: "Przeciwzaklęcie"

Nagroda: 120 000 XP

Zadanie to wypełnia się automatycznie po zakończeniu misji "Przeciwzaklęcie" zgodnie z powyższym opisem. Jest to prawdopodobnie najłatwiej zdobyte 120 000 punktów doświadczenia w tej kampanii.

Meduza (5/5)

Cele: pokonać Himiko

Nagroda: 120 000 XP

W końcu udało nam się otworzyć drogę do sprawczyni całego zamieszania na Morzu Sztormów - kapłanki Himiko. Jako, że jest to ostatnia walka w tej kampanii, przed przystąpieniem do niej powinniśmy ukończyć wszystkie zadania poboczne, zebrać interesujące nas artefakty a następnie zrekrutować aktualnie dostępne oddziały. W drodze do Himiko możemy też ponownie odwiedzić Ołtarz zniszczenia oraz Falę chaosu - znacznie pomogą nam w ostatecznym starciu z upadłą Naga.

Himiko posiada w swojej armii Świętego Kirina - najsilniejszą jednostkę frakcji Świątynia. - Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Himiko posiada w swojej armii Świętego Kirina - najsilniejszą jednostkę frakcji Świątynia.

Starcie powinniśmy rozpocząć od zaatakowania koralowych kapłanek naszym bohaterem oraz centaurami, goblinami i krwawookimi cyklopami. Furie powinny uderzyć na kenshich lub świętego kirina - zależnie który z nich będzie w naszym zasięgu. Następnie powinniśmy koncentrować się na najszybszych jednostkach przeciwnika i bronić nasze jednostki zasięgowe. Podobnie jak przy walce z Ptakiem Gromu tak i tutaj wykorzystujemy Szał krwi dopiero po naładowaniu go do drugiego poziomu. Po wyeliminowaniu najszybszych jednostek wroga możemy usunąć pozostałe na polu walki mizu-kami i żarłaczy.

Po długiej i wyczerpującej walce Crag Hack ostatecznie rozprawia się z kapłanką oraz swoją piracką przeszłością a my możemy wykorzystać zdobytą broń rodową w kolejnych rozgrywkach. - Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Po długiej i wyczerpującej walce Crag Hack ostatecznie rozprawia się z kapłanką oraz swoją piracką przeszłością a my możemy wykorzystać zdobytą broń rodową w kolejnych rozgrywkach.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2012-07-30
16:48

berial6 Legend

berial6

Nieźle- dodatki do Heroes III to około 20-30 misji. A tutaj? Mamy ich DWIE DWIE DDDDDWIE

Komentarz: berial6
2012-07-30
16:50

zanonimizowany849518 Centurion

[1] ---> I bardzo dobrze.

Komentarz: zanonimizowany849518
2012-07-30
18:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

[2] Dlaczego bardzo dobrze?
[1] To DLC ciężko równać do dodatków do Heroesa 3, porównuj pełnoprawne dodatki, które do szóstki może kiedyś wyjdą.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2012-07-30
18:36

zanonimizowany849518 Centurion

Dobrze, bo błazny znowu mają dramat, powód do narzekania i rozpaczy :)

Komentarz: zanonimizowany849518

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl