Meduza (2,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
Aktualizacja:
Meduza (2/5)
Cele: spotkać się z Radą Piratów
Nagroda: 120 000 XP
W końcu udało nam się wydostać na powierzchnię! Kolejną część zadania głównego rozpoczynamy od zdobycia znajdującego się tuż obok nas Kodibio (M1,2), kopalni rudy (M3,R) oraz tartaku (M3,T). Wyspa na której aktualnie się znajdujemy jest niewielka, więc po wykupieniu wszystkich dostępnych wojsk czas wyruszyć na morze. Pierwszym problemem z jakim będziemy musieli się uporać są Wyznawcy Niszczycielki Okrętów - przeciwnicy koloru morskiego. Bohaterowie pochodzący ze znajdującego się na drugiej wyspie miasta Fukamishiro będą regularnie próbowali zdobyć naszą stolicę, stąd najłatwiejszą metodą na zażegnanie tego zagrożenia jest podbicie ich zamku (M1,3). Walka nie powinna sprawić nam żadnych trudności, gdyż lokacja jest bardzo słabo broniona i ataki samego Crag Hacka powinny wystarczyć do pokonania wszystkich obrońców. Wraz z miastem dostaniemy wszystkie należące do niego przyległości: tartak oraz kopalnię złota.
OSTRZEŻENIE: na drugiej oraz trzeciej wyspie znajduje się artefakt Święte Ziarno, który będzie potrzebny do wykonania jednego z późniejszych zadań. Możemy śmiało podnieść je teraz, ale musi to zrobić Crag Hack - inaczej nie będzie można ukończyć kampanii.

Po zdobyciu Fukamishiro możemy rozpocząć eksplorację wyspy. Jest to też doskonały moment na wykonanie znajdującego się nieopodal celu zadania pobocznego "Zew bojowy Ulagana", gdyż w nagrodę dostaniemy dużą liczbę ulepszonych jednostek frakcji Twierdza, które pozwolą nam na łatwe dokończenie kilku następnych zadań. Po zabezpieczeniu okolicy zamku możemy ruszyć na wschód w kierunku miasta Rady Piratów. Po drodze miniemy Fort Świątyni (M1,5); możemy go na razie zignorować, gdyż związany jest z późniejszą częścią zadania głównego. Najważniejsze w tej chwili jest dotarcie do Libertalii (M1,6), co zakończy aktualną misję.

0
Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
12 lipca 2012
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
- Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Meduza (1,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Meduza (2,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Król piratów; Meduza (3,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Przeciwzaklęcie | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZP) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)
- Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend
Nieźle- dodatki do Heroes III to około 20-30 misji. A tutaj? Mamy ich DWIE DWIE DDDDDWIE
zanonimizowany849518 Centurion
[1] ---> I bardzo dobrze.
Mutant z Krainy OZ Legend
[2] Dlaczego bardzo dobrze?
[1] To DLC ciężko równać do dodatków do Heroesa 3, porównuj pełnoprawne dodatki, które do szóstki może kiedyś wyjdą.
zanonimizowany849518 Centurion
Dobrze, bo błazny znowu mają dramat, powód do narzekania i rozpaczy :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
