Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
Aktualizacja:
![]() [194] | ![]() [195] |
Teraz obróć się do panelu, przy którym stoją Pepita i Długi John. Wciąż operujemy tym samym sposobem wyrażania liczb, gdzie kropka to jeden, a kreska to pięć, czyli przykładowo trzy kropki i kreska to liczba 8, a np. dwie kreski i kropka to liczba 11.
Przed tobą widnieje pięć białych przycisków z następującymi liczbami: 2, 8, 9, 11, 17. Pepita ma przed sobą żółte przyciski z liczbami 2, 3, 11, 14, 17, a Długi John - niebieskie przyciski z następującymi liczbami: 1, 3, 9, 12, 19 [#194] .
Czas wprowadzić odpowiednie liczby jako odpowiedź na pytania z inskrypcji. Ustaw kursor znajdujący się po prawej stronie centralnej części panelu tak, aby wskazywał pierwszy rząd od góry. Naciśnij następujące przyciski: biały 9, żółty 11 i niebieski 19 (wynik = 39 dni).
Teraz przesuń kursor tak, aby wskazywał środkowy rząd, po czym naciśnij następujące przyciski: biały 9, żółty 11, niebieski 12 (wynik = 32 dni).
Przesuń kursor tak, aby wskazywał ostatnie pytanie, czyli dolny rząd. Naciśnij następujące przyciski: biały 2, żółty 2, niebieski 3 (wynik = 7 dni) [#195] .
![[196] - Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/708/73945328.jpg)
[196]
Gdy wprowadzisz odpowiednie liczby, twoim oczom ukaże się kolejny panel. Przyjrzyj się dokładnie symbolom umieszczonym na ścianie - musisz je odtworzyć na panelu [#196] .
![[197] - Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/708/73945343.jpg)
[197]
Dla ułatwienia ponumerujmy sobie przyciski znajdujące się na panelu tak, jak na obrazku powyżej, czyli od 1 do 6 [#197] .
Naciśnij przyciski w następującej kolejności: 5, 6, 4, 6, 6, 2, 5, 4, 4, 3, 1, 1, 3, 3.
I skarb jest twój! :-)
![]() [198] | ![]() [199] |
Niestety, jeden z węży oplecie się wokół szyi Długiego Johna [#198] , a zatem zanim sięgniesz po swoją nagrodę, uratuj swojego kompana - wyjmij lustro [mirror] i postaw je na podłodze [#199] .
![[200] - Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/708/73945390.jpg)
[200]
Po chwili oba skarby :-) - jeden w postaci góry złota, a drugi w postaci Pepity - wpadną ci w ramiona.
0
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
- Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów
- Cape Fear (alternatywna droga) | Kurs Wyspa Skarbów
- Flowery Coast cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Gallows Gate, Skull Rock i Cape Fear cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Idol | Kurs Wyspa Skarbów
- Skull Rock cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Wreck | Kurs Wyspa Skarbów
- Flowery Coast cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.2 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.