Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Gallows Gate cz.2

[47] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[47]

[48] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[48]

Teraz udaj się do Gallows Gate. Kapitan Flint już tu czeka na ciebie [#47] . Na ziemi leży szkielet, a przy nim kilka przedmiotów: hak [hook], szklane oko [glass eye], kawałek szmaty [scrap of cloth]) - oczywiście, zabierz je [#48] .

[49] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[49]

[50] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[50]

Pamiętasz piosenkę wyśpiewywaną przez Kapitana Flinta? Przyszedł czas na wspólne śpiewanie. Zaczep papugę, a ta wyśpiewa pierwsze wersy piosenki i będzie czekać aż wskażesz kolejne, oczywiście prawidłowe wersy. Gdy zaznaczysz odpowiednie wersy, papuga będzie przesuwać się stopniowo w prawo; jeśli się pomylisz, będzie wracać na miejsce. Po odśpiewaniu całej piosenki, papuga znajdzie się na krańcu szubienicy i strąci zawieszoną tutaj sakiewkę [purse] [#49] . Oczywiście, podnieś sakiewkę z ziemi [#50] .

[51] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[51]

[52] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[52]

Teraz podejdź do drewnianych drzwiczek, znajdujących się po lewej stronie bramy - otwórz je przy pomocy haka [hook] [#51] . Następnie przeczytaj instrukcję umieszczoną na drzwiczkach [#52] .

[53] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[53]

[54] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[54]

Wyjmij sakiewkę i połóż ją po prawej stronie, pod wagą [#53] . Twoim oczom ukaże się zawartość sakiewki. Teraz cała zabawa będzie polegać na umieszczeniu odpowiednich monet, tak aby ich suma wynosiła 109 szylingów. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że do rozwiązania tej zagadki możesz użyć tylko siedmiu monet. Połóż na wadze dwa louisdory [Louis d'or}, dwie gwinee [Guinea], dwa pistareeny [Pistareen] oraz jednego piastra [Piaster] [#54] .

[55] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[55]

[56] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[56]

Brama podniesie się do góry, a kolejne wersy zagadki Długiego Johna zostaną przekreślone [#55] . Wyjmij ze ściany po lewej stronie kość [blackened bone], po czym w ekwipunku połącz ją z zimną żywicą [cold resin], w ten sposób otrzymasz makabryczną pochodnię [macabre torch]. Pochodnię umieść z powrotem w ścianie i podpal przy użyciu zapalniczki [lighter]. Po chwili korytarz wypełni się światłem [#56] , a kolejne wersy zagadki zostaną skreślone.

Podobało się?

0

Destination: Treasure Island

17 listopada 2006

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl