Fort i Forge and mine cz.2 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
Aktualizacja:
Fort i Forge and mine cz.2
![]() [121] | ![]() [122] |
Teraz udaj się na jeszcze niezbadane tereny wyspy i wespnij się po drabinie [#121] . W oddali dostrzeżesz czarną flagę [#122] .
![]() [123] | ![]() [124] |
Podejdź bliżej, a zobaczysz dwóch piratów [#123] . Wejdź do drewnianej chatki - w środku zauważysz armatę oraz rozmaite przedmioty, tj. szufla, ubijak czy wycior armatni [#124] .
![]() [125] | ![]() [126] |
Weź pal [pole] oparty o ścianę [#125] , a z półek zabierz pojemnik na wodę [perforated waterskin], haczyk na ryby [fish-hook] oraz tuby [tubes]. Wyjdź na zewnątrz i wespnij się po drzewie na dach [#126] .
![]() [127] | ![]() [128] |
Podsłuchaj piratów - dowiesz się, że pojmali Pepitę. W ekwipunku rozdziel przybory żeglarza [sailmakers' kit], a otrzymasz igłę [needle] i nitkę [thread]. Następnie połącz nitkę razem z palem [pole] oraz haczykiem na ryby [fish-hook] - aby to zrobić, musisz skorzystać z kolejnego węzła (przyciski: środkowy, dolny, środkowy, górny, środkowy, dolny i 3x środkowy) - w ten sposób wejdziesz w posiadanie wędki [fishing pole]. Teraz przy użyciu wędki zabierz ze stolika piratów róg z prochem [full powder horn], oddziel go od wędki w ekwipunku, a następnie "wyłów" torbę tytoniu, ją też oddziel od wędki [tobacco pouch] [#127] . Teraz połącz róg z prochem z torbą tytoniu, następnie "wybuchowy" tytoń połącz z wędką i odstaw z powrotem na stolik piratów. Po chwili piraci zostaną unieszkodliwieni [#128] .
![]() [129] | ![]() [130] |
Podejdź do stolika piratów i zabierz kule [bullets], z ziemi podnieś igłę [netting needle] oraz nienaładowany pistolet [unloaded pistol] [#129] . Następnie zwiąż piratów krótką liną [short rope], wykorzystując w tym celu kolejny węzeł (przyciski: środkowy, dolny, środkowy, dolny, środkowy) [#130] .
![]() [131] | ![]() [132] |
Teraz zejdź po drabinie na plażę - zostaniesz ostrzelany [#131] . Wróć do chatki, w której stoi armata [#132] . Czas wykorzystaj wiszące na ścianie przedmioty - weź wycior armatni [swab] i wyczyść nim armatę, następnie otwórz beczkę i nabierz trochę prochu na szuflę [shovel], po czym wsyp go do armaty. Następnie weź ubijak [rammer] i ubij proch w armacie.
0
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
- Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów
- Cape Fear (alternatywna droga) | Kurs Wyspa Skarbów
- Flowery Coast cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Gallows Gate, Skull Rock i Cape Fear cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Idol | Kurs Wyspa Skarbów
- Skull Rock cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Wreck | Kurs Wyspa Skarbów
- Flowery Coast cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.2 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.