Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
Aktualizacja:
Waterfall cz.1
![]() [167] | ![]() [168] |
Gdy przybijesz do brzegu, kolejne wersy zagadki zostaną przekreślone [#167] . Ponieś linę i przywiąż ją do metalowej obręczy - aby to zrobić, musisz skorzystać z kolejnego węzła (przyciski: dolny, dolny, górny, środkowy, środkowy) [#168] .
![]() [169] | ![]() [170] |
Zwróć uwagę na specyficzne otwory w skale [#169] , po czym zejdź na ląd. Przyjrzyj się szkieletowi leżącemu na brzegu, następnie zadzwoń dzwonkiem przymocowanym do pali. Pojawi się Kapitan Flint [#170] , który ostrzeże cię przed piratami, usłyszysz też krzyk Pepity. Porozmawiaj z Kapitanem Flintem - ptaszysko zrzuci na ziemię sztylety [twin daggers], które tobie posłużą jako raki do wspinaczki po skale.
![[171] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/708/73789859.jpg)
[171]
Wejdź na łódź i podejdź do skały z otworami, po czym zamontuj w niej sztylety. Teraz musisz przesuwać sztylety tak, aby dostać się na sam szczyt. Nie jest to zbyt skomplikowane zadanie, wystarczy wyjmować jeden koniec i zaczepiać go w kolejnym pasującym otworze i tak aż do skutku. Obrazek powyżej przedstawia drogę, jaką musisz pokonać sztyletami [#171] .
![]() [172] | ![]() [173] |
Gdy wespniesz się do góry, spotkasz autora wszystkich zagadek, czyli Długiego Johna Silvera [#172] . Porozmawiaj ze starym znajomym i zwróć uwagę na węże wijące się u sufitu [#173] .
![]() [174] | ![]() [175] |
Spróbuj wejść na schody, a dowiesz się od Długiego Johna, że jest to sekretne przejście do jaskini, w której Morgan wraz z kompanami więzi Pepitę [#174] . Wejdź po schodach, po chwili zobaczysz piratów i skrępowaną dziewczynę [#175] .
![]() [176] | ![]() [177] |
Wróć do dzwonka i użyj go ponownie, a z góry odezwą się piraci [#176] . Zaproponuj im mapę do skarbu w zamian za uwolnienie Pepity. Piraci zażądają jednak skarbu, a nie mapy i spuszczą na dół przymocowany do liny koszyk. Wyjmij kulę armatnią i włóż ją do koszyka. Gdy koszyk "zjedzie" ponownie na dół, wyjmij butelkę z rumem i poślij ją piratom [#177] . Pamiętaj, aby najpierw zakorkować butelkę, łącząc stosowne przedmioty w ekwipunku.
![]() [178] | ![]() [179] |
Teraz sekretnym przejściem udaj się do jaskini, gdzie więziona jest Pepita. W ekwipunku połącz pistolet [unloaded pistol] z rogiem z prochem [full powder horn] oraz kulami [bullets], po czym wyjmij naładowaną broń i strzel do Morgana [#178] . Porozmawiaj z Pepitą i Długim Johnem [#179] .
![]() [180] | ![]() [181] |
Następnie przepytaj Morgana [#180] . Zanim udasz się na poszukiwania klucza, który oswobodzi Pepitę z łańcuchów, zabierz ze stołu lustro [mirror] oraz tabliczkę do pisania i kredę [slate and crayon], po czym podnieś z podłogi butelkę rumu [#181] .
0
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
- Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów
- Cape Fear (alternatywna droga) | Kurs Wyspa Skarbów
- Flowery Coast cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Gallows Gate, Skull Rock i Cape Fear cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Idol | Kurs Wyspa Skarbów
- Skull Rock cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Fort i Forge and mine cz.2 (3) | Kurs Wyspa Skarbów
- Wreck | Kurs Wyspa Skarbów
- Flowery Coast cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów
- Snare Valley cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.2 (1) | Kurs Wyspa Skarbów
- Waterfall cz.2 (2) | Kurs Wyspa Skarbów
- Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.