Rosja | Nacje | Kozacy II Wojny Napoleońskie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rosja

Na koniec została Rosja, trochę odbiegająca od reszty stawki swoją armią - Rosja | Nacje | Kozacy II Wojny Napoleońskie - Kozacy II: Wojny Napoleońskie - poradnik do gry

Na koniec została Rosja, trochę odbiegająca od reszty stawki swoją armią. Oczywiście, nie w negatywnym charakterze, po prostu kilka istotnych różnic klasyfikuje ten naród niejako tuż za Egiptem.

Z piechurów jako pierwszych mamy żołnierzy straży narodowej, wyposażonych w długie piki. Trudno ocenić jak jest naprawdę, ale wychodzi na to, że dzięki swojemu atrybutowi zwiększają swój zasięg walki wręcz. Zresztą tylko to potrafią. Nawet maleńkiej procy nie są w stanie obsługiwać. Następnie pojawia się niesamowity muszkieter. Niesprawiedliwością jest umieszczenie go w tej samej grupie co jego typowi imiennicy. Zużywa mało węgla i rozwija swoje umiejętności operowania bronią białą. Rosyjskich muszkieterów można więc stanowczo zaliczyć do strzelców wyborowych, tym bardziej, iż kraj ten nie posiada wyodrębnionej takiej grupy. Dalej jest specyficzny grenadier. Taki przymiotnik pasuje idealnie, bowiem na samym początku należy do jednych z najskromniej wyszkolonych w zwarciu, gorzej tylko wypada grenadier austriacki. W przeciwieństwie jednak do niego, a także innych, niesamowicie zwiększa tą wartość wraz ze zdobytym doświadczeniem.

Rosyjska kawaleria musi budzić respekt. Nie tylko liczbą możliwych do wytrenowania odmian, ale również i ich jakością. To, co się na sam początek powinno rzucać w oczy, to dysponowanie dwoma typami jeźdźców, wykorzystujących do walki wręcz piki. Poza normą w postaci ułanów, do tej grupy dobija się również kozak doński. Jednak w porównaniu ze swoich znanym towarzyszem doli i niedoli, potrafi on także atakować z dystansu wykorzystując swój niezgorszy karabin. Naturalnie obydwie jednostki swoje doświadczenie mogą szybko przekształcić w bardziej skuteczne dziurawienie przeciwników za pośrednictwem broni ręcznej.

Kolejny kozak, tym razem czarnomorski, jest najsilniejszą jednostką u Rosjan. Wbija on swoją szablę w napastników jak w masło. Posiada również zwiększoną żywotność, najlepszą w tej nacji. Wszystko to oczywiście odbija się na jego szybkości oraz liczbie surowców, które trzeba wyłożyć.

W budynkach również kilka niespodzianek. Pierwsza to młyn, dzięki któremu Twoi chłopi mogą znacznie zwiększyć zapasy żywności w magazynie. Na swój sposób uniezależnia to od dostaw tego produktu z okolicznych wiosek. Kolejną unikatową budowlą jest baszta. Poza tym, iż spełnia rolę dostarczycieli doboszy i chorążych, oferuje również miejsca mieszkalne dla Twoich wojaków. Inne konstrukcje charakteryzują się niskim kosztem wykonania. Dotyczy to głównie ratusza i koszar.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl