Nielimitowane | Budynki | Kozacy II Wojny Napoleońskie
Aktualizacja:
Konstrukcje występujące w grze podzieliłem na cztery typy: Limitowane; te, które można budować w ilościach nieograniczonych; występujące tylko dla wybranego narodu oraz wojskowe. Znajdziesz tutaj podstawowe dane dotyczące budynków. Po więcej informacji, takie jak koszt ich budowy czy sieć zależności na podstawie konkretnej nacji odsyłam do odpowiedniego działu poświeconemu temu zagadnieniu.
Podobnie jak w kwestii surowców, także i temat budynków w grze został potraktowany dwojako. Dostęp do budowli, i tym samym możliwości rozwoju swojej bazy, będziesz miał w kampanii szkoleniowej, zwykłych potyczkach i walkach za pośrednictwem Internetu. W "Bitwie o Europę" wznoszenie budynków zostało ograniczone do minimum.
Nielimitowane
Ratusz | |
![]() | Serce Twojej bazy. Oprócz tego, że w ratuszu powstają wieśniacy, to jeszcze składowane są do niego okoliczne towary. Praktycznie zawsze od początku rozgrywki, możliwa jest jego budowa. Jedynym wyjątkiem jest tu Egipt, u którego potrzebne są najpierw koszary i magazyn. Ratusz służy również jako skupisko mieszkań dla naszych wojaków i zazwyczaj ilość wolnego miejsca określona została na 240. Kwatera główna powinna zostać wzniesiona niezwłocznie po rozpoczęciu gry. |
![]() | Opcja zaznaczająca wszystkich bezrobotnych wieśniaków. Działa identycznie jak kombinacja Ctrl+P. Polecenie dostępne również po kliknięciu na magazyn. |
![]() | Opcja automatycznie przypisująca wolnych chłopów do pracy. Zalecam zawsze mieć ją wyłączoną. Stacjonujących, nie pracujących wieśniaków, dobrze jest mieć pod ręką. Szczególnie w pobliży aktywnych bunkrów. Polecenie dostępne również po kliknięciu na magazyn. |
![]() | Koszt chłopa we wszystkich nacjach wynosi 10 sztuk złota oraz 50 żywności. |
Koszary | |
![]() | Tutaj, co raczej nie jest zaskoczeniem, powstaje Twoja piechota, czyli główny składnik siły ofensywnej. Nie od razu będziesz miał do dyspozycji wszystkie jej typy, ale to co dostajesz na początek zdecydowanie wystarczy. Zanim postawisz baraki, dokładnie przemyśl ich lokalizacje. Ważne jest, aby znajdowały się względnie blisko Twoich aktualnych granic; nic w końcu tak nie frustruje człowieka jak oczekiwanie na dostawę nowych formacji. U niektórych nacji, znajdują się tu także mieszkania. |
Dom | |
![]() | Wraz z rozwojem wydarzeń na ekranie, tą budowlę będziesz oglądał najczęściej ze wszystkich innych. W końcu armia musi gdzieś mieszkać, a 120-osobowe domy nadają się idealnie do tego celu. Przede wszystkim są tanie i nie mają wygórowanych żądań terytorialnych. |
Duży Dom | |
![]() | Wyrośnięty odpowiednik zwykłych mieszkań, oferujący zazwyczaj podwójną ich ilość, czyli w liczbie 240. Mimo, iż z założenia lepszy, polemizowałbym jednak z tym stwierdzeniem. Na dłuższą metę będziesz mógł sobie pozwolić jedynie na kilka tych konstrukcji, a wszystko przez horrendalne kwoty, które trzeba będzie wyłożyć na następne budynki tego rodzaju. |
Stajnia | |
![]() | Konny odpowiednik koszar. W tym miejscu trenowana jest tak ceniona przeze mnie kawaleria. Podobnie jak w przypadku koszar, także i tu nie będziesz miał natychmiastowego dostępu do wszystkich jednostek. Ze względu na szybkość poruszania się szkolonych osobników, stajni nie musisz budować nieopodal granic. Chociaż prawdę mówiąc nic się nie stanie, jeżeli tak uczynisz... |
Odlewnia dział | |
![]() | Aby posłużyć się zmniejszającą militarne zapędy wroga artylerią będziesz musiał skonstruować taką oto zajezdnię. Prawdę mówiąc są pilniejsze konstrukcje i tę można sobie zostawić na deser. Nie oznacza to rzecz jasna, że nie jest potrzebna. |
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.