Wojna w Inflantach | Kampania - Sława Kozakom | Kozacy 3
Aktualizacja:

Teraz będziesz oficjalnie pomagał Polsce jako sojusznik. Jest to nieskomplikowana misja, gdzie będziesz chodził od punktu do punktu. Gra będzie ci cały czas podpowiadała co masz zrobić. Nie trać w głupi sposób jednostek i postępuj ściśle według rad. Często będziesz zmieniał dowództwo oddziałów, więc nie dokonuj straceńczych ataków. Najpierw idź za oddziałem strzelców na wschód do pierwszego fortu.

Poczekaj aż strzelcy zajmą pozycje. Teraz, zgodnie z instrukcją, wyślij mały oddział pod mury zamku. Kiedy przeciwnik zacznie cię ścigać, oddal się do strzelców. Wróg podejdzie i zostanie zdziesiątkowany. Następnie, wykorzystaj sytuację i wyślij kozaków przez otwartą bramę, aby wkroczyli do środka fortu i go zdobyli.

Szwedzi wyślą teraz wojska do odbicia fortu i powstrzymania twoich wojsk. Sojusznik ustawi się przed fortem, na wzgórzu. Wystaw kozaków rejestrowanych przed nich, do obrony. Natomiast, drugim oddziałem szybkich kozaków, wycofaj się przez fort i ustaw się w małej dolinie powyżej tego fortu. Dzięki temu ominiesz główne wojska i zaatakujesz od tyłu oddziały muszkieterów. Następnie wyeliminuj kolejny i dołącz do bitwy. W ten sposób, ograniczysz swoje straty do minimum. Teraz obejmiesz dowodzenie nad strzelcami, a konnych zdasz sojusznikowi.

Przystąpisz do oblężenia miasta przy prawej krawędzi mapy. Ustaw się zgodnie ze wskazówkami i oglądaj niefortunny obrót akcji. Twój sojusznik poległ i okazuje się, że Szwedzi zastawili na ciebie pułapkę. Pierwsze co powinieneś zrobić to wprowadzić strzelców do starego fortu. Wróg straci dużo czasu żeby się do nich dostać, a ich siła rażenia szybko poradzi sobie z zagrożeniem. W między czasie wycofaj konnicę w stronę brody lub piechoty, żeby zminimalizować ich straty. Przydadzą ci się niedługo.

Teraz będziesz pomagał polakom w zdobyciu miasta. Ustaw swoją konnicę przed Polskie oddziały i rozkaż szturmować palisady. Następnie oczyść z wrogów pierwszą część osady. Teraz zaatakuj część na wzniesieniu. Najłatwiej zaatakować bramę, powstanie wtedy większa luka. Po wybiciu załogi, wycofaj się do wojsk sojuszniczych. Będą chcieli ostrzelać zamek na wzniesieniu, jednak obrońcy się poddadzą.

Czas na ostatnią część tej misji. Masz za zadanie wraz z polskimi oddziałami wytropić i zlikwidować ostatnią armię wroga w okolicy. Wróg umocnił się na wzgórzu, z wąskim dojściem. Polacy zaczekaj aż spróbujesz ich zaatakować od tyłu. Jeśli będziesz zwlekał, husaria ruszy sama. Przegrasz misję, jeśli polska jazda poniesie porażkę. Ustaw piechotę obok kawalerii. Swoją konnicą obejdź jezioro i zreorganizuj oddziały do ataku. Następnie uderz na Szwedów. Jednocześnie możesz puścić piechotę z drugiej strony, powinna dołączyć w momencie spychania przeciwnika z wzgórza lub jeśli Polacy nie wytrzymają i zaczną atakować.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1165428 Legionista
Autorzy poradnika chyba nie do końca rozróżniają, gdzie jest lewo i prawo... Najpierw w punkcie Interfejs piszą, że "od prawej jest drewno", a potem w "Liga Świętych", że "Twoja lokacja jest przy prawej krawędzi mapy" (po mapie widać, że jest to strona lewa). A szczytem możliwości jest tekst z "Walki na wschodzie" - Twoim celem jest zniszczenie wrogiej bazy w... prawym lewym rogu. Można? Można ;-)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.