Ekspedycja przeciwko Dżidżili | Kampania - Rozkwit francuskiej floty | Kozacy 3
Aktualizacja:

Przed tobą działania lądowe z fabularnym tłem gdzie będziesz starał się zyskać przychylność lokalnych mieszkańców. Zaczynasz u bram małego fortu, gdzie twoi sojusznicy już rozpoczynają ostrzał i przygotowania do szturmu (1). Po zdobyciu tej placówki, otrzymasz niewielkie oddziały i zaczniesz powolny marsz. Dotrzesz do małej wioski, która się do ciebie dołączy (2). Otrzymasz też dwie opcje do wyboru - czy przejmujesz ratusz, czy zostawiasz go lokalnym. Otrzymasz grupę chłopów, pole do uprawy i koszary. Choć możesz szkolić tam nowych żołnierzy, to co posiadasz jest lepsze i prawdopodobnie wypełnia twój limit mieszkańców. Zostaw tam mały garnizon, 30-50 ludzi i kieruje się dalej na południe.
Następna wioska jest nieprzychylna tobie i natychmiast zamieni się w wroga (3). Kiedy zniszczysz większość wojsk, to co zostanie, przyłączy się do ciebie. Teraz możesz odbić na południe do ruin, ale nie ma tam nic ciekawego oprócz dodatkowego tekstu. Możesz też iść do prawej krawędzi mapy przez rzekę i mały wąwóz aby dotrzeć do handlarza niewolników (4). Będziesz mógł albo zyskać przychylność lokalnych, albo zyskać dodatkowych chłopów. Wróć do nowo zdobytej osady i kieruj się dalej na zachód, przez wąwóz. Gdzieś pośrodku natkniesz się na łuczników rozstawionych na wzgórzach (5).
Twoi strzelcy powinni się z nimi rozprawić, nawet będąc pod wzgórzem. Tutaj też możesz odbić na zielony płaskowyż - będzie niewielka rampa. Tam zakatują cię małe oddziały piechurów walczących wręcz (6). Kiedy twoja armia dotrze do osady nad rzeką, wpadniesz w zasadzkę. Będą to niewielkie siły, ale będziesz mógł wdać się w walkę kiedy wkroczysz pomiędzy zabudowania, aż odpali się skrypt. Po chwili do bitwy dołączy wroga kawaleria.
Ostatnia osada przed fortem przeciwnika, powinna być neutralna względem ciebie. W między czasie, w twierdzy zdobytej na początku, wyślij żołnierzy do siedzib innych generałów. Jeden z nich udostępni ci statki - wykorzystaj je aby zniszczyć siły morskie wroga. Przeciwnik wyśle też transporty do pierwszej wioski, która jest pod twoją kontrolą. Jeśli nie powstrzymasz ich teraz, możesz to nadrobić po zdobyciu twierdzy.

Najpierw ustaw swoje oddziały i zniszcz pierwszą linie wroga. Potem udaj się na wzgórze obok i kontynuuj walkę. Dział nie uda ci się przejąć, ale za to lokalni mieszkańcy pomogą ci się dostać do środka. Kiedy zbliżysz się do murów twierdzy, brama zostanie wysadzona. W środku są liczne oddziały wroga, więc wywabiaj formacje pojedynczo albo skorzystaj z okrętu liniowego.

Po zniszczeniu floty, która zabezpieczała fort, podpłyń okrętem liniowym. Zniszcz teraz wieże i rozpocznij bombardowanie oddziałów wewnątrz murów. Ten okręt ma sporą siłę ognia i bardo dużą szybkostrzelność. Zacznij od centralnego oddziału janczarów. Następnie celuj w inne pobliskie skupiska wrogów. Teraz możesz dokonać ostatecznego szturmu. Jeśli misja się nie zakończy, to znaczy, że jakiegoś wroga zostawiłeś przy życiu (gracz czarny). Przeskanuj dobrze mapę i wcześniejsze lokacje.
0
- Kozacy 3 - poradnik do gry
- Kozacy 3 - poradnik do gry
- Kampania - Rozkwit francuskiej floty
- Na służbie u joannitów | Kampania - Rozkwit francuskiej floty | Kozacy 3
- Ekspedycja przeciwko Dżidżili | Kampania - Rozkwit francuskiej floty | Kozacy 3
- Pomoc Mesynie | Kampania - Rozkwit francuskiej floty | Kozacy 3
- Walki na kanale La Manche | Kampania - Rozkwit francuskiej floty | Kozacy 3
- Koniec Inwazji | Kampania - Rozkwit francuskiej floty | Kozacy 3
- Kampania - Rozkwit francuskiej floty
- Kozacy 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1165428 Legionista
Autorzy poradnika chyba nie do końca rozróżniają, gdzie jest lewo i prawo... Najpierw w punkcie Interfejs piszą, że "od prawej jest drewno", a potem w "Liga Świętych", że "Twoja lokacja jest przy prawej krawędzi mapy" (po mapie widać, że jest to strona lewa). A szczytem możliwości jest tekst z "Walki na wschodzie" - Twoim celem jest zniszczenie wrogiej bazy w... prawym lewym rogu. Można? Można ;-)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.