Oblężenie Witebska | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara
Aktualizacja:

Czeka cię niełatwa misja zajęcia dobrze ufortyfikowanego miasta. Na początek idź swoja armią do małego fortu, w którym jest magazyn (1). Jest tam niewielka załoga (Husaria i strzelcy), która chce ci poddać to miejsce, w zamian za darowanie życia. Jeśli to zrobisz, udadzą się do wewnętrznej części fortecy. Co byś nie wybrał, nie zapomnij zamknąć bramy w tym forcie. Teraz czas na oblężenie. Wróg będzie otrzymywał transporty, do czego ty nie możesz dopuścić. Obstaw wszystkie trzy wejścia, zwłaszcza to na północy (2). Stamtąd najczęściej będą wyruszać transporty i oddziały przeciwnika. Po pewnym czasie przybędą posiłki - małą armią wraz z działami (3). W tym samym momencie zjawi się też oddział, który będzie się kierował na twoją artylerię. Choć mają dobrą eskortę, poślij tam konnicę, aby zapewnić przetrwanie dla tych jednostek. Najlepiej ustawić się przed środkową bramą (4) (mało wież) i rozpocząć bombardowanie. Tą drogą przybędzie również odsiecz dla obleganego miasta, warto o tym pamiętać.

Twoje działa mają duży zasięg i masz ich sporo. Zniszcz wieże przy wejściu, potem zniszcz bramę i postaraj ostrzelać jak najwięcej jednostek. Teraz każ piechocie i muszkieterom szturmować pierwszą cześć miasta. Przy takiej ilości żołnierzy szybko powinieneś opanować miasto.

Rozstaw następną linie przed atakiem. Znów zbombarduj wieże koło bramy, potem zniszcz wrota i spróbuj ostrzelać żołnierzy wewnątrz. Kiedy nadejdzie czas, zaatakuj ostatni bastion przeciwnika. Mimo wszystko, nie będzie to koniec misji. Przybędą posiłki wroga. Dostaniesz wybór: bronisz się w mieście czy walczysz w polu. Pierwsza opcja jest zdecydowanie łatwiejsza. Nawet jeśli rozwaliłeś dużo wieżyczek.

Rozstaw działa przy klifie, tak aby miały maksymalny zasięg ostrzału. Postaraj się celować w inne działa strzelców albo ciężką kawalerię. Przy wejściu ustaw pikinierów a po bokach strzelców. Z tyłu czekają kolejne oddziały walczące wręcz i kawaleria. W wąskim przesmyku oprócz pikinierów i mieczników, będzie się liczyć ilu jest strzelców i jak szybko potrafią zadać dużo obrażeń. Na koniec wróg rzuci przeciwko tobie kawalerię, odpowiedz mu tym samym.
0
- Kozacy 3 - poradnik do gry
- Kozacy 3 - poradnik do gry
- Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara
- Odpieranie najazdów Tatarów | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara
- Oblężenie Witebska | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara
- Obrona Mohylewa | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara | Kozacy 3
- Wojna na północy | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara | Kozacy 3
- Wojna w Liwonii | Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara | Kozacy 3
- Kampania - Niepokój i mróz - na służbie u cara
- Kozacy 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1165428 Legionista
Autorzy poradnika chyba nie do końca rozróżniają, gdzie jest lewo i prawo... Najpierw w punkcie Interfejs piszą, że "od prawej jest drewno", a potem w "Liga Świętych", że "Twoja lokacja jest przy prawej krawędzi mapy" (po mapie widać, że jest to strona lewa). A szczytem możliwości jest tekst z "Walki na wschodzie" - Twoim celem jest zniszczenie wrogiej bazy w... prawym lewym rogu. Można? Można ;-)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.