Jolly Rover: Spit Island
Aktualizacja:
Spit Island
Opuścić wyspę
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po rozmowie z DeSilverem (niezależnie od jej przebiegu efekt jest zawsze taki sam) ockniesz się na Spit Island, maleńkiej wysepce, z której musisz się jakoś wydostać. Sprawdź beczkę - znajdziesz kilka krakersów. Weź leżącą pod palmą pętlę i kawałek dalej (w lewo) but. Dwukrotnie każ Jolly'emu go obejrzeć (kliknij butem na Roverze), a zyskasz kolejnego (ostatniego!) srebrnika (łup Kolekcjoner monet zgarnięty).
![]() | ![]() |
Musisz jakoś opuścić tę wyspę, zatem użyj na bohaterze arkusza voodoo i wybierz zaklęcie przywołujące bestie. Kiedy Jolly zacznie magiczne fosforyzować, wrzuć do morza but jako przynętę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Przypłynie żółw, któremu załóż uprząż w postaci pętli. Ponownie skorzystaj z arkusza voodoo, tym razem rzucając czar odstraszający bestie. Wskocz do beczki i jazda... z powrotem na Groggy Island (łup Żółwi rumak zgarnięty).
- Jolly Rover - poradnik do gry
- Jolly Rover: Poradnik do gry
- Jolly Rover: Opis przejścia
- Jolly Rover: Piracki okręt Howella
- Jolly Rover: Groggy Island (1)
- Jolly Rover: Groggy Island (2)
- Jolly Rover: Cannibal Island (1)
- Jolly Rover: Cannibal Island (2)
- Jolly Rover: Cannibal Island (3)
- Jolly Rover: Cannibal Island (4)
- Jolly Rover: Shipwreck Island (1)
- Jolly Rover: Shipwreck Island (2)
- Jolly Rover: Shipwreck Island (3)
- Jolly Rover: Spit Island
- Jolly Rover: Groggy Island ponownie
- Jolly Rover: Opis przejścia
- Jolly Rover: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










