Jolly Rover: Shipwreck Island (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
2 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
3 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Tak trafisz w miejsce, w którym stoi drewniany totem, zwieńczony ohydnym kuflem - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Tak trafisz w miejsce, w którym stoi drewniany totem, zwieńczony ohydnym kuflem. Słup podzielony jest na cztery części, w górnej znajduje się identyczna płytka (kompas), jak te, które już masz, w pozostałych otwory na trzy już posiadane kompasy. Ponieważ nie można od razu wziąć wspomnianej płytki z totemu, ulokuj w odpowiednich otworach, odpowiednie kompasy. Idąc od góry: kompas 3, kompas 2 i kompas 1 na samym dole. Teraz zdejmij z wierzchołka totemu ohydny kufel. Dzięki temu da się zabrać górną płytkę (kompas 4), oczywiście wyjmij również pozostałe kompasy. Sprawdź otwór po kompasie 4 (ten na samej górze) - znajdziesz srebrnika.

4 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
5 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
6 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Przyjrzyj się teraz dziwacznym rzeźbom dookoła - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Przyjrzyj się teraz dziwacznym rzeźbom dookoła. Naciśnij ramię tej po lewej, po czym z jej ust zabierz krakersy. Z kolei nad rzeźbą po prawej zauważ przyczepiony do pnia drzewa woreczek. Jest on przybity dość wysoko zardzewiałym żelaznym gwoździem. Ponieważ Jolly nie jest w stanie go dosięgnąć, wykonaj rytuał rozgrzewający żelazo. Woreczek zsunie się na ziemię. Podnieś go - okaże się, że to czwarty fragment trzeciej pirackiej flagi (łup Władca flag zgarnięty). Opuść polanę (w lewo).

Ponownie znajdziesz się na pierwszych rozstajach, tych z dwoma pniakami - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Ponownie znajdziesz się na pierwszych rozstajach, tych z dwoma pniakami. Wybierz teraz drugi z nich, ten położony niżej. Ulokuj na nim kompas 4 (prawdopodobnie przy tym pniu ustawienie kół jest identyczne dla wszystkich graczy, natomiast przy kolejnych już losowe). Strzałka wskaże północ. Maszeruj tam. W znany Ci już sposób ustal kierunek na kolejnym pniu, a potem na dwu dalszych.

Opanować kabestan

7 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Tak dotrzesz nad zatoczkę, gdzie wsadź łapę w otwór rzeźby w drzewie po prawej - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Tak dotrzesz nad zatoczkę, gdzie wsadź łapę w otwór rzeźby w drzewie po prawej. Zdobędziesz porcję krakersów. Przyjrzyj się rozbitemu dzbanowi obok drzewa, Jolly poczyni spostrzeżenie, że jest w nim tylko jedna kropla wody. Na stojący w centrum kabestan nasadź ohydny kufel. Musisz napełnić go jedną porcją wody, mając do dyspozycji duży dzban (5 porcji) zabrany spod studni i mały (3 porcje) z kredensu w domku na drzewie.

8 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Ze spadającego ze skały po lewej wodospadu nabierz zatem wody do małego dzbana - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Ze spadającego ze skały po lewej wodospadu nabierz zatem wody do małego dzbana. Następnie przelej ją do dużego dzbana. Ponownie nabierz wody z wodospadu do małego dzbana. Kiedy znów przelejesz jego zawartość do dużego dzbana, zapełnionego już w 3/5, w małym dzbanie pozostanie dokładnie jedna porcja wody. Wlej ją do ohydnego kufla na szczycie kabestanu.

9 - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Przesuń rączkę kabestanu - Shipwreck Island (3) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Przesuń rączkę kabestanu. Otworzy się przejście po lewej. Spróbuj poruszyć kabestan ponownie - nie uda się, ale za to znajdziesz srebrnika. Teraz skieruj się do jaskini (w lewo; łup Skarb zgarnięty). Jeśli nie karmiłeś papugi krakersami ani nie wydawałeś srebrników, powinieneś mieć 1242 punkty, 23 srebrniki, 78 krakersów i 3 pełne flagi.

Jolly Rover

7 czerwca 2010

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl