Jolly Rover: Groggy Island ponownie
Aktualizacja:
Groggy Island ponownie
Ocalić Clarę
![]() | ![]() |
Wylądowawszy na znajomej plaży, maszeruj do miasta, gdzie zajdź do Stumble Inn. Pogadaj z Puggym, dowiesz się paru interesujących rzeczy. Z trzeciego stolika po prawej ponownie zakoś porcję krakersów. Opuść tawernę i maszeruj do fortu (w prawo).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Tu Jolly'ego czeka kolejna przeprawa ze strażnikiem, którego - jak poprzednio - możesz przekupić (10 srebrników) lub potraktować kokosem, dzięki zaklęciu zrzucającemu owoce. To pierwsze odradzam o tyle, że jeśli już dwa razy pozbawiłeś Rufusa przytomności, rezygnując z trzeciej okazji, stracisz szansę na zdobycie łupu. To drugie z kolei jest w pierwszej chwili nieco utrudnione, ponieważ przewidujący strażnik zabezpieczył swą makówkę metalowym rondlem. A zatem - najpierw musisz wykonać na nim rytuał rozgrzewający żelazo. Wówczas Rufus zdejmie rondel i nic już nie stanie na przeszkodzie, by za pośrednictwem magii voodoo kolejny raz strącić mu kokos na głowę (łup Łamacz czaszek zgarnięty). Oczywiście skieruj się do fortu.
![]() | ![]() |
W gabinecie gubernatora podejdź do regału ze statkiem w wielkiej butli i weź trzy drewniane owoce ze stojącej na nim misy. Pod nimi odnajdziesz dźwignię, której użyj - otworzy się tajne przejście. Maszeruj do kolejnego pomieszczenia - jaskini wewnątrz wulkanu.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z tego, że DeSilver jest zajęty rozmową i rzuć w niego drewnianymi owocami. W ten sposób pozbędziesz się obu panów (łup Pirat klaun zgarnięty). Podnieś teraz leżący na krawędzi skały kordelas gubernatora.
Uciec z wulkanu
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zakręć korbą dźwigara, przemieścisz kosz z Clarą na prawą stronę. Zbadaj półkę z książkami w głębi pieczary (po lewej), a zdobędziesz parę krakersów. Zajrzyj do stojącego za koszem kotła - znajdziesz kolejne (ostatnie!) krakersy (łup Krakersożerca zgarnięty). Rzuć okiem na płótno żeglarskie leżące na prawo od kotła - Jolly zapamięta jego położenie, a w ekwipunku wyląduje wizerunek owego płótna.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wreszcie weź też jeden z leżących obok worków i nakryj nim komin (na lewo od kosza), z którego wydobywa się para. Worek odfrunie, co podda bohaterowi pewien pomysł. Użyj wizerunku płótna z ekwipunku na koszu, a Jolly przymocuje je do niego. Przejdź w lewo do zawalonego kamieniami wyjścia z jaskini. Weź jeden z kamieni i zatkaj nim komin, z którego nadal leci para.
![]() | ![]() |
Ta buchnie tym razem przez kosz i wypełni czaszę balonu. Kiedy tak się stanie, zdejmij kamień z komina. Następnie wskakuj do kosza, razem z Clarą, rzecz jasna. Odetnij kordelasem balast z kosza i... pora na małą przejażdżkę (łup Baloniarstwo zgarnięty, łup Maksymalny wynik zgarnięty, łup Gracz zawodowy zgarnięty). Jeśli nie karmiłeś papugi krakersami ani nie wydawałeś srebrników, powinieneś mieć 1439 punktów, 24 srebrniki, 90 krakersów i 3 pełne flagi.
- Jolly Rover - poradnik do gry
- Jolly Rover: Poradnik do gry
- Jolly Rover: Opis przejścia
- Jolly Rover: Piracki okręt Howella
- Jolly Rover: Groggy Island (1)
- Jolly Rover: Groggy Island (2)
- Jolly Rover: Cannibal Island (1)
- Jolly Rover: Cannibal Island (2)
- Jolly Rover: Cannibal Island (3)
- Jolly Rover: Cannibal Island (4)
- Jolly Rover: Shipwreck Island (1)
- Jolly Rover: Shipwreck Island (2)
- Jolly Rover: Shipwreck Island (3)
- Jolly Rover: Spit Island
- Jolly Rover: Groggy Island ponownie
- Jolly Rover: Opis przejścia
- Jolly Rover: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















