James Bond 007 NightFire: Poziom 9
Aktualizacja:
Cel: Znaleźć i pokonać Rooka, dostać się do windy serwisowej, dotrzeć do centrum szkolenia astronautów
Zerknij przez kratkę wentylacyjną i zastrzel żołnierza. Wracaj do miejsca startu, załóż okulary (noktowizor) i ruszaj wgłąb korytarza. Dojdziesz do miejsca, w którym będziesz mógł użyć lasera [45] . Po przepaleniu zawiasu zeskocz na dół. Zbierz amunicję. Będziesz musiał zabić wszystkich przeciwników, którzy się tu znajdują. Na dole jest ich około pięciu. Podczas walki staraj się zbierać karabiny, które po sobie zostawiają a także strzelać w beczki. Na koniec wejdź po schodach. Dojdziesz do rozwidlenia [46] . Ruszaj w stronę generatorów. Skieruj się w pierwsze drzwi po prawej (dwóch przeciwników). Podejdź do generatora i przywróć prąd do windy (dźwignia). Drzwi, które do niej prowadzą znajdują się na prawo od oszklonego pomieszczenia (musisz wrócić do miejsca, w którym zeskoczyłeś z szybu wentylacyjnego) [47] . W środku czeka już na Ciebie dwóch przeciwników.
![]() | ![]() | ![]() |
Zanim ruszysz dalej wejdź jeszcze do składziku oznaczonego specyficznym symbolem [48] . Dopiero teraz wejdź do windy. Zaatakowany zostaniesz jeszcze w trakcie jazdy. Rozwal dwóch przeciwników. Uwaga! Jeśli wysadzisz beczki po prawej będziesz mógł bezproblemowo wracać na piętro żeby np. uzupełnić sobie amunicję [49] . Nie po to tu jednak jesteśmy. Idź w lewo i przejdź przez elektrycznie otwierane drzwi (po drodze rozwal strażnika). Po chwili pojawią się nowe cele misji. Wracaj do windy. Po drodze będziesz musiał rozwalić trzech strażników. Wejdź do nowo otwartego pomieszczenia Security. Podejdź do bramki i przepal kłódkę [50] . Pociągnij za dźwignię.
![]() | ![]() | ![]() |
Wracaj na górę. Teraz będziesz mógł wejść do dwóch nowych pomieszczeń: Control Room 1 i Control Room 2 [51] . W każdym z nich znajdziesz przeciwnika i czerwony przełącznik włączający turbinę [52] . Po wykonaniu tego zadania wracaj do miejsca ze skafandrami astronautów i załóż jeden z nich na siebie [53] .
![]() | ![]() | ![]() |
Skieruj się w stronę śluzy, która właśnie się otworzyła. Płyń prosto po drodze otwierając sobie kolejne drzwi. W końcu dotrzesz do miejsca, w którym zaatakuje Cię kilku innych astronautów [54] . Skorzystaj ze swojej kosmicznej broni żeby ich pokonać :-) Teraz dopłyń do innej, wyżej położonej śluzy. Będąc już w środku dopłyniesz do pułapki laserowej. Na szczęście same lasery działają pulsacyjnie, przepłyń więc kiedy są wyłączone [55] . Takich "bramek" jest niestety więcej, na dodatek każda kolejna pulsuje w zupełnie innym rytmie. Na samym końcu korytarza już czeka na Ciebie Rook [56] . Będziesz musiał stoczyć z nim pojedynek.
![]() | ![]() | ![]() |
Pamiętaj o kilku rzeczach. Po pierwsze, nie pozwól zepchnąć się na sam dół, tzn. na kratkę nad wentylatorem, bo powrócenie na górę nie jest wcale takie łatwe a Rook nie będzie przecież w tym czasie próżnował. Po drugie, unikaj jego bezpośrednich ataków (ma przy sobie jetpacka). W zasadzie to tylko one zabierają energię. W pewnym momencie do akcji włączy się Drake i zlikwiduje kratkę nad wentylatorem. Ty natomiast w dalszym ciągu strzelaj do Rooka. W końcu pojawi się scenka oznaczająca jego śmierć.
- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
- James Bond 007 NightFire: Poziom 2
- James Bond 007 NightFire: Poziom 3
- James Bond 007 NightFire: Poziom 4
- James Bond 007 NightFire: Poziom 5
- James Bond 007 NightFire: Poziom 6
- James Bond 007 NightFire: Poziom 7
- James Bond 007 NightFire: Poziom 8
- James Bond 007 NightFire: Poziom 9
- James Bond 007 NightFire: Poziom 10
- James Bond 007 NightFire: Poziom 11
- James Bond 007 NightFire: Poziom 12
- James Bond 007 NightFire: Poziom 13
- James Bond 007 NightFire: Poziom 14
- James Bond 007 NightFire: Poziom 15
- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ooo.Temat wykopalisko sprzed 10-ciu lat.Aż mi sie zachciało wrócić do Bonda.Pamiętam że miałem jakieś problemy i zastoje ale że nie miałem wtedy neta to musiałem sobie radzić bez solucji.I udało się mimo że orłem nie jestem.
Uciekaj do pomieszczenia z migającym kogutem
jak przejsc misje podajze w 14 poziomie gdzie trzeba uciec z wybuchajacego szybu rakietowego?tam jest 6 gagatków i mam 10 sekund na wydostanie!jak????????
autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie
Słowo "wskoczyć" jest tu użyte jako przenośnia, dźwignia znajduje się w głównym holu budynku, o ile się nie mylę na prawo od głównego wejścia, ale głowy nie dam.
Vidos ale mój problem polega na tym że ja nie moge dostać się do tego pomieszczenia gdzie jest dżwignia
Z tego co pamiętam dźwignia jest za lub koło obrazu na ścianie.
koledzy pomóżcie bo zwariuje jestem na 10 poziomie zdjęcie nr 60 z poradnika
autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie
ale tam sie nie da za cholere wskoczyć
POMOCY
PS napisał też że na początku poziomu 10 w recepcji jest amunicja
tam też za chiny nie moge wskoczyć
jak ktoś wie jakmi pomóc to stawiam flaszke
Też miałem z tym problemem. Zwłaszcza, że tak samo było ze skokiem na jakikolwiek
pakunek i skrzynkę.
Podaję przepis :
Po skoku wciskamy klawisz kucania.
W sumie kombinacja trzech
Do przodu skok i kucanie.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam.
strzelaj do niego z bazooki tak długo aż w końcu wybuchnie ;-)
co mam zrobic w garazu mam wysadzic furgonetki transportowe wysadzam 5 szusta jezdzi i gosc z niej szczela co dalej niema wyjscia
ALE JAK SIE WŁAMAĆ DO DRZWI W KTÓRYCH JEST CZYTNIK MAGNETYCZNY ???
Milu$ --> Na przyszlosc radzilbym dokladnie zapoznac sie z informacjami na stronie:
Jeżeli masz problem z przeglądaniem naszych poradników w wersji PDF, na przykład napisy na mapach są niewyraźne, pobierz najnowszą wersję programu Adobe Reader do czytania plików w formacie PDF.
= Poradnik w formacie pdf wymaga programu takiego jak na przyklad Acrobat Reader do poprawnego odczytania
sciagnełam te pliki za 6zl nie wiem po co!! nie chciały sie otworzyc, a nigdzie wiecej nie mozna znalesc solucji do tej gry!! i jak tu grac?;[
jestem w jaskini doszedłem do końca planszy jestem przy rakiecie która podjeżdza do góry i opada na dół co trzeba zrobić zeby wydostać sie z tej planszy?
Wypraszam sobie, prosze nie porownywac mojego poradnika do tego spamera ;-)))
przeszedłem całą jak byłem u kolegi
Poziom 11
Miedzy 81 i 82 brakuje wskazowki jak wejsc do jaskini. Nie wiiadomo gdzie znalezc hak do ktorego trzeba wystrzelic z telefonu.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


![Zanim ruszysz dalej wejdź jeszcze do składziku oznaczonego specyficznym symbolem [48] - Poziom 9 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/159/-134952687.jpg)









