James Bond 007 NightFire: Poziom 11

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Cel: Odnaleźć i uwolnić Alurę, przedostać się do bazy Drake'a

Idź w lewo. W końcu dojdziesz do chatki [76] Załatw strażników: jednego stojącego tuż przy niej, drugiego chodzącego po plaży i trzeciego, który skrył się na tyłach domku. Wejdź do środka i rozwal kolejnych dwóch strażników. Podejdź do komputera i użyj na nim zawirusowanej płyty (karta magnetyczna) [77] . Wyjdź z chatki i skieruj się w lewo. Rozwal strażnika na górze i ruszaj w kierunku wąskiej ścieżki [78] .

1 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
2 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
Uważaj na wartowników, którzy lubią chować się wśród drzew - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry

Uważaj na wartowników, którzy lubią chować się wśród drzew. W końcu dotrzesz do ogromnej jaskini, do której oczywiście wejdź [79] . Podążaj jedyną możliwą drogą. Załatw dwóch strażników i po drabinie zejdź na niższe piętro [80] . Strzel w beczki (jednego przeciwnika mniej :-)) Resztę załatw już tradycyjnymi metodami (UWAGA! Przybiegnie tu dość liczna grupka!) Zanim ruszysz dalej przepal kłódkę i z szafki zabierz trochę armora [81] .

3 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
4 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
Po przejściu do kolejnej jaskini ponownie strzel w beczki, rozwal przeciwników i otwórz bramkę - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry

Po przejściu do kolejnej jaskini ponownie strzel w beczki, rozwal przeciwników i otwórz bramkę. Skręć w lewo. Wskocz na skrzynki, aby zdobyć dodatkowe uzbrojenie [82] . Zabierz jeszcze tylko armora i amunicję z jednego ze stolików (należy przepalić kłódkę przy bramce) i ruszaj w kierunku wejścia do głównego kompleksu [83] . Zabij dwóch strażników stojących przy maszynie i trzeciego, który nadbiegnie z prawej strony. Wejdź po drabinie i zbierz amunicję a następnie skieruj się w stronę prawych schodów. Pojawią się kolejni ludzie do odstrzału. Wejdź do szatni. Możesz zabrać teczkę (po uruchomieniu zamienia się w działo maszynowe) a także granaty z jednej z szafek [84] .

5 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
6 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
W magazynie załatw trójkę strażników i podejdź do składu z materiałami wybuchowymi [85] - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry

W magazynie załatw trójkę strażników i podejdź do składu z materiałami wybuchowymi [85] . UWAGA! Przepalanie kłódki trwa wyjątkowo długo a w tym czasie na górnych balkonach pojawiają się kolejni przeciwnicy! Zabij ich i dopiero wtedy dokończ przepalać kłódkę a następnie zbierz materiały wybuchowe. Wejdź po schodach na górę. Podejdź do pulpitu i użyj na nim palmtopa, aby zdobyć kod [86] . W środku zabij dwóch strażników i zabierz wyrzutnię rakiet. Uważaj żeby nie zranić cywila na górze! Wyjdź z pomieszczenia i ruszaj w stronę zakręconych schodów. Po wejściu na górę ruszaj prosto. Dojdziesz do ogromnego silosu [87] .

7 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
8 - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
Wskocz do wody i popłyń w prawo - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-07-23
16:57

zanonimizowany477044 Junior

co mam zrobic w garazu mam wysadzic furgonetki transportowe wysadzam 5 szusta jezdzi i gosc z niej szczela co dalej niema wyjscia

Komentarz: zanonimizowany477044
2007-08-03
10:44

zanonimizowany480717 Legionista

😜

strzelaj do niego z bazooki tak długo aż w końcu wybuchnie ;-)

Komentarz: zanonimizowany480717
2008-05-07
21:01

bbam111 Junior

koledzy pomóżcie bo zwariuje jestem na 10 poziomie zdjęcie nr 60 z poradnika
autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie
ale tam sie nie da za cholere wskoczyć
POMOCY

PS napisał też że na początku poziomu 10 w recepcji jest amunicja
tam też za chiny nie moge wskoczyć

jak ktoś wie jakmi pomóc to stawiam flaszke

Komentarz: bbam111
2008-05-08
08:13

zanonimizowany437617 Legend

Z tego co pamiętam dźwignia jest za lub koło obrazu na ścianie.

Komentarz: zanonimizowany437617
2008-05-08
19:41

bbam111 Junior

Vidos ale mój problem polega na tym że ja nie moge dostać się do tego pomieszczenia gdzie jest dżwignia

Komentarz: bbam111
2008-05-08
19:51

zanonimizowany437617 Legend

autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie

Słowo "wskoczyć" jest tu użyte jako przenośnia, dźwignia znajduje się w głównym holu budynku, o ile się nie mylę na prawo od głównego wejścia, ale głowy nie dam.

Komentarz: zanonimizowany437617
2008-05-10
15:43

zanonimizowany552518 Junior

jak przejsc misje podajze w 14 poziomie gdzie trzeba uciec z wybuchajacego szybu rakietowego?tam jest 6 gagatków i mam 10 sekund na wydostanie!jak????????

Komentarz: zanonimizowany552518
2008-05-10
15:47

Devil xD Pretorianin

Devil xD
😃

Jasna cholera, kiedy ja w to grałem o kurna! Hyh Stare dobre czasy ;]

Komentarz: Devil xD
2008-05-10
15:59

mirencjum Legend

Uciekaj do pomieszczenia z migającym kogutem

Komentarz: mirencjum
2018-08-12
15:30

zanonimizowany664739 Senator

Ooo.Temat wykopalisko sprzed 10-ciu lat.Aż mi sie zachciało wrócić do Bonda.Pamiętam że miałem jakieś problemy i zastoje ale że nie miałem wtedy neta to musiałem sobie radzić bez solucji.I udało się mimo że orłem nie jestem.

Komentarz: zanonimizowany664739

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl