James Bond 007 NightFire: Poziom 11
Aktualizacja:
Cel: Odnaleźć i uwolnić Alurę, przedostać się do bazy Drake'a
Idź w lewo. W końcu dojdziesz do chatki [76] Załatw strażników: jednego stojącego tuż przy niej, drugiego chodzącego po plaży i trzeciego, który skrył się na tyłach domku. Wejdź do środka i rozwal kolejnych dwóch strażników. Podejdź do komputera i użyj na nim zawirusowanej płyty (karta magnetyczna) [77] . Wyjdź z chatki i skieruj się w lewo. Rozwal strażnika na górze i ruszaj w kierunku wąskiej ścieżki [78] .
![]() | ![]() | ![]() |
Uważaj na wartowników, którzy lubią chować się wśród drzew. W końcu dotrzesz do ogromnej jaskini, do której oczywiście wejdź [79] . Podążaj jedyną możliwą drogą. Załatw dwóch strażników i po drabinie zejdź na niższe piętro [80] . Strzel w beczki (jednego przeciwnika mniej :-)) Resztę załatw już tradycyjnymi metodami (UWAGA! Przybiegnie tu dość liczna grupka!) Zanim ruszysz dalej przepal kłódkę i z szafki zabierz trochę armora [81] .
![]() | ![]() | ![]() |
Po przejściu do kolejnej jaskini ponownie strzel w beczki, rozwal przeciwników i otwórz bramkę. Skręć w lewo. Wskocz na skrzynki, aby zdobyć dodatkowe uzbrojenie [82] . Zabierz jeszcze tylko armora i amunicję z jednego ze stolików (należy przepalić kłódkę przy bramce) i ruszaj w kierunku wejścia do głównego kompleksu [83] . Zabij dwóch strażników stojących przy maszynie i trzeciego, który nadbiegnie z prawej strony. Wejdź po drabinie i zbierz amunicję a następnie skieruj się w stronę prawych schodów. Pojawią się kolejni ludzie do odstrzału. Wejdź do szatni. Możesz zabrać teczkę (po uruchomieniu zamienia się w działo maszynowe) a także granaty z jednej z szafek [84] .
![]() | ![]() | ![]() |
W magazynie załatw trójkę strażników i podejdź do składu z materiałami wybuchowymi [85] . UWAGA! Przepalanie kłódki trwa wyjątkowo długo a w tym czasie na górnych balkonach pojawiają się kolejni przeciwnicy! Zabij ich i dopiero wtedy dokończ przepalać kłódkę a następnie zbierz materiały wybuchowe. Wejdź po schodach na górę. Podejdź do pulpitu i użyj na nim palmtopa, aby zdobyć kod [86] . W środku zabij dwóch strażników i zabierz wyrzutnię rakiet. Uważaj żeby nie zranić cywila na górze! Wyjdź z pomieszczenia i ruszaj w stronę zakręconych schodów. Po wejściu na górę ruszaj prosto. Dojdziesz do ogromnego silosu [87] .
![]() | ![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
- James Bond 007 NightFire: Poziom 2
- James Bond 007 NightFire: Poziom 3
- James Bond 007 NightFire: Poziom 4
- James Bond 007 NightFire: Poziom 5
- James Bond 007 NightFire: Poziom 6
- James Bond 007 NightFire: Poziom 7
- James Bond 007 NightFire: Poziom 8
- James Bond 007 NightFire: Poziom 9
- James Bond 007 NightFire: Poziom 10
- James Bond 007 NightFire: Poziom 11
- James Bond 007 NightFire: Poziom 12
- James Bond 007 NightFire: Poziom 13
- James Bond 007 NightFire: Poziom 14
- James Bond 007 NightFire: Poziom 15
- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ooo.Temat wykopalisko sprzed 10-ciu lat.Aż mi sie zachciało wrócić do Bonda.Pamiętam że miałem jakieś problemy i zastoje ale że nie miałem wtedy neta to musiałem sobie radzić bez solucji.I udało się mimo że orłem nie jestem.
Uciekaj do pomieszczenia z migającym kogutem
jak przejsc misje podajze w 14 poziomie gdzie trzeba uciec z wybuchajacego szybu rakietowego?tam jest 6 gagatków i mam 10 sekund na wydostanie!jak????????
autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie
Słowo "wskoczyć" jest tu użyte jako przenośnia, dźwignia znajduje się w głównym holu budynku, o ile się nie mylę na prawo od głównego wejścia, ale głowy nie dam.
Vidos ale mój problem polega na tym że ja nie moge dostać się do tego pomieszczenia gdzie jest dżwignia
Z tego co pamiętam dźwignia jest za lub koło obrazu na ścianie.
koledzy pomóżcie bo zwariuje jestem na 10 poziomie zdjęcie nr 60 z poradnika
autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie
ale tam sie nie da za cholere wskoczyć
POMOCY
PS napisał też że na początku poziomu 10 w recepcji jest amunicja
tam też za chiny nie moge wskoczyć
jak ktoś wie jakmi pomóc to stawiam flaszke
Też miałem z tym problemem. Zwłaszcza, że tak samo było ze skokiem na jakikolwiek
pakunek i skrzynkę.
Podaję przepis :
Po skoku wciskamy klawisz kucania.
W sumie kombinacja trzech
Do przodu skok i kucanie.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam.
strzelaj do niego z bazooki tak długo aż w końcu wybuchnie ;-)
co mam zrobic w garazu mam wysadzic furgonetki transportowe wysadzam 5 szusta jezdzi i gosc z niej szczela co dalej niema wyjscia
ALE JAK SIE WŁAMAĆ DO DRZWI W KTÓRYCH JEST CZYTNIK MAGNETYCZNY ???
Milu$ --> Na przyszlosc radzilbym dokladnie zapoznac sie z informacjami na stronie:
Jeżeli masz problem z przeglądaniem naszych poradników w wersji PDF, na przykład napisy na mapach są niewyraźne, pobierz najnowszą wersję programu Adobe Reader do czytania plików w formacie PDF.
= Poradnik w formacie pdf wymaga programu takiego jak na przyklad Acrobat Reader do poprawnego odczytania
sciagnełam te pliki za 6zl nie wiem po co!! nie chciały sie otworzyc, a nigdzie wiecej nie mozna znalesc solucji do tej gry!! i jak tu grac?;[
jestem w jaskini doszedłem do końca planszy jestem przy rakiecie która podjeżdza do góry i opada na dół co trzeba zrobić zeby wydostać sie z tej planszy?
Wypraszam sobie, prosze nie porownywac mojego poradnika do tego spamera ;-)))
przeszedłem całą jak byłem u kolegi
Poziom 11
Miedzy 81 i 82 brakuje wskazowki jak wejsc do jaskini. Nie wiiadomo gdzie znalezc hak do ktorego trzeba wystrzelic z telefonu.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








![W magazynie załatw trójkę strażników i podejdź do składu z materiałami wybuchowymi [85] - Poziom 11 | James Bond 007 NightFire - James Bond 007: NightFire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/159/-135621687.jpg)



