James Bond 007 NightFire: Poziom 5
Aktualizacja:
Cel: Unikając wykrycia przedostać się do wieży kontroli lotów
UWAGA! Jest to pierwsza misja, w której wykrycie oznacza natychmiastową porażkę. Zastosuj się więc do poniższych podpowiedzi:
- nie atakuj kilkuosobowych patroli a także strażników, którzy stoją nieopodal wież strażniczych
- biegaj tylko wtedy gdy jest to konieczne, nie paraduj na środku placu, posuwaj się przy ścianach budynków
- jeśli już chcesz kogoś zabić to rób to WYŁĄCZNIE przy użyciu broni z tłumikiem bądź też zatrutych strzałek i to tylko w stosunku do tych osób, które wyraźnie odosobnione są od reszty wartowników; bez obaw, o tym kogo się będzie dało zabić a kogo nie powiem już w samej solucji
Podejdź do przodu i porozmawiaj z Nightshade. Będziesz musiał wyłączyć reflektory tak żeby ona mogła dostać się do środka [13] . Ruszaj w prawo, idź przy ścianie budynku. Po drodze będziesz mógł załatwić snajpera obsługującego reflektor (pamiętaj: jednym strzałem, w głowę!). Podejdź do budki kontrolującej dopływ prądu, przepal kłódkę (laser) i wciśnij przełącznik [14] . Wracaj do Nightshade. Teraz będzie mogła wkraść się do kompleksu. Uważaj jednak, ponieważ w to miejsce przyjdzie strażnik (aby zobaczyć co stało się z prądem). Schowaj się gdzieś i zabij go albo strzałką albo pistoletem z tłumikiem (zabierz kartę magnetyczną, którą ma przy sobie). Idź do wieży kontroli lotów. Po wejściu do środka przebiegnij szybko w prawo (Administration). Nie możesz się ociągać, bo zauważy Cię kamera. Idź dalej. W końcu dojdziesz do kolejnego korytarza. Przebiegnij do pokoju z wyłączonym światłem (Conference). Możesz tu chwilę zaczekać, ponieważ okolicę patroluje strażnik (da się go zabić, ale tylko w takim miejscu, które nie jest monitorowane przez kamery). Biegnij prosto, po drodze miniesz mały składzik, schowaj się jednak dopiero w kolejnym pomieszczeniu (Accounting). Teraz będziesz musiał dobiec do pokoju po prawej (Data Processing). Musisz się śpieszyć, ponieważ jeśli zbyt długo pozostaniesz na widoku włączy się alarm (kamera przy ścianie). Idź do drugich drzwi, które prowadzą z tego pomieszczenia. Po wyjściu biegnij w prawo i do schodów. Wejdź do dużego pomieszczenia (Control Tower Administration). Zabij szybko dwóch strażników (odpowiednio na lewo i na prawo od wejścia) a ze stołu zabierz kartę magnetyczną [15] .
![]() | ![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
- James Bond 007 NightFire: Poziom 2
- James Bond 007 NightFire: Poziom 3
- James Bond 007 NightFire: Poziom 4
- James Bond 007 NightFire: Poziom 5
- James Bond 007 NightFire: Poziom 6
- James Bond 007 NightFire: Poziom 7
- James Bond 007 NightFire: Poziom 8
- James Bond 007 NightFire: Poziom 9
- James Bond 007 NightFire: Poziom 10
- James Bond 007 NightFire: Poziom 11
- James Bond 007 NightFire: Poziom 12
- James Bond 007 NightFire: Poziom 13
- James Bond 007 NightFire: Poziom 14
- James Bond 007 NightFire: Poziom 15
- James Bond 007: NightFire - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ooo.Temat wykopalisko sprzed 10-ciu lat.Aż mi sie zachciało wrócić do Bonda.Pamiętam że miałem jakieś problemy i zastoje ale że nie miałem wtedy neta to musiałem sobie radzić bez solucji.I udało się mimo że orłem nie jestem.
Uciekaj do pomieszczenia z migającym kogutem
jak przejsc misje podajze w 14 poziomie gdzie trzeba uciec z wybuchajacego szybu rakietowego?tam jest 6 gagatków i mam 10 sekund na wydostanie!jak????????
autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie
Słowo "wskoczyć" jest tu użyte jako przenośnia, dźwignia znajduje się w głównym holu budynku, o ile się nie mylę na prawo od głównego wejścia, ale głowy nie dam.
Vidos ale mój problem polega na tym że ja nie moge dostać się do tego pomieszczenia gdzie jest dżwignia
Z tego co pamiętam dźwignia jest za lub koło obrazu na ścianie.
koledzy pomóżcie bo zwariuje jestem na 10 poziomie zdjęcie nr 60 z poradnika
autor napisał że trzeba wskoczyć do pokoju w którym trzeba przełączyć dzwignie
ale tam sie nie da za cholere wskoczyć
POMOCY
PS napisał też że na początku poziomu 10 w recepcji jest amunicja
tam też za chiny nie moge wskoczyć
jak ktoś wie jakmi pomóc to stawiam flaszke
Też miałem z tym problemem. Zwłaszcza, że tak samo było ze skokiem na jakikolwiek
pakunek i skrzynkę.
Podaję przepis :
Po skoku wciskamy klawisz kucania.
W sumie kombinacja trzech
Do przodu skok i kucanie.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam.
strzelaj do niego z bazooki tak długo aż w końcu wybuchnie ;-)
co mam zrobic w garazu mam wysadzic furgonetki transportowe wysadzam 5 szusta jezdzi i gosc z niej szczela co dalej niema wyjscia
ALE JAK SIE WŁAMAĆ DO DRZWI W KTÓRYCH JEST CZYTNIK MAGNETYCZNY ???
Milu$ --> Na przyszlosc radzilbym dokladnie zapoznac sie z informacjami na stronie:
Jeżeli masz problem z przeglądaniem naszych poradników w wersji PDF, na przykład napisy na mapach są niewyraźne, pobierz najnowszą wersję programu Adobe Reader do czytania plików w formacie PDF.
= Poradnik w formacie pdf wymaga programu takiego jak na przyklad Acrobat Reader do poprawnego odczytania
sciagnełam te pliki za 6zl nie wiem po co!! nie chciały sie otworzyc, a nigdzie wiecej nie mozna znalesc solucji do tej gry!! i jak tu grac?;[
jestem w jaskini doszedłem do końca planszy jestem przy rakiecie która podjeżdza do góry i opada na dół co trzeba zrobić zeby wydostać sie z tej planszy?
Wypraszam sobie, prosze nie porownywac mojego poradnika do tego spamera ;-)))
przeszedłem całą jak byłem u kolegi
Poziom 11
Miedzy 81 i 82 brakuje wskazowki jak wejsc do jaskini. Nie wiiadomo gdzie znalezc hak do ktorego trzeba wystrzelic z telefonu.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



